جشنواره زمستانی 1402 وب‌رمز

چه کارهایی می شود برای بهینه سازی بلاگ خود برای موتور جستجو انجام دهید؟
بهینه سازی وبلاگ برای موتور جستجو کار بسیار مهمی است، زیرا اگر وبلاگ شما کوچک باشد، بهترین راه برای جذب بازدیدکنندگان، همین راه است. مشخص است که تعیین برچسب و دسته برای بلاگ در بهینه سازی سایت برای موتور جستجو نقش مهمی دارد، اما مهم ترین چیز، محتوای آن است. بلاگ را باید دائما با محتوای متفاوت و منحصر به فرد به روز کرد. اگر این کار را انجام ندهید گوگل به بلاگ های دیگر در موتور جستجو رتبه بیشتری می دهد.

تولید محتوا همه چیز یک بلاگ است. محتوای بلاگ باید منحصر به فرد و بکر باشد و در بلاگ های دیگر که رتبه آنها از بلاگ شما بالاتر است، وجود نداشته باشد. این کار باعث بهینه شدن بلاگ برای موتور جستجو می شود و بازدید کنندگان بیشتری به سایت جذب می شوند. مثلا اگر بلاگ شما درباره ورزش است، در مورد موضوعات بکری که بقیه در مورد آن چیزی ننوشته اند، صحبت کنید یا نظر خود را درباره آن بیان کنید.

این نکته را فراموش نکنید که بر سر خدمات سئو برای موتور جستجو، رقابت شدیدی بین سایتها وجود دارد، مخصوصا در سئو سایت فروشگاهی.

پس نهایت تلاش خود را بکنید. Backlink و Deep link این دو در مهم به شمار آمدن سایت شما در گوگل، نقش مهمی دارند. برای این کار می توانید از طریق امضای خود، لینک های مختلف و البته مرتبط با محتوا ، به بلاگ خود اضافه کنید یا به عبارتی بک لینک بسازید.

اگر می توانید Deep link (لینک های مرتبط به صفحات داخل بلاگ) نیز بسازید. راههای دیگری نیز برای کسب Deep link وجود دارد: مانند فهرست های لینک یا امکان ارسال لینک برای مقالات موجود در یک بلاگ یا وب سایت. راهای آسان و بی شماری برای یافتن فهرست های مرتبط که بلاگ خود را در آن ارائه دهید وجود دارد. در زیر به تعدادی از آنها اشاره شده است.

URL های بهینه شده برای موتور جستجو بیشتر وبلاگ های دارای وردپرس به شما این امکان را می دهند که URL های بهینه سازی شده برای موتور جستجو داشته باشید. به جای داشتن شناسه برای مقاله که معمولا بخشی از URL وبلاگ است برای رجوع به خود بلاگ، بهتر است URL های موافق با موتور جستجو داشته باشید که عنوان مقاله را به عنوان بخشی از URL نمایش می دهند : مانند این مثال : example.com/blog/2012/20/01/blog-post-title-here از برچسب استفاده کنید.

انتخاب برچسب مرتبط با محتوا که موضوع مقاله را به نوعی توصیف میکند، اهمیت زیادی دارد. البته نباید بیش از نیاز از برچسب استفاده کرد. مثلا اگر محتوای شما در مورد میزبانی وب است، از برچسب میزبانی وب و برچسب های دیگر مرتبط با آن مانند هاستینگ؛ وب هاستینگ؛ هاست و دامین… استفاده کنید. انتخاب دسته مناسب نیز به بهینه سازی بلاگ برای موتور جستجو کمک می کند.

به کاربران اجازه بدهید نوشته های بلاگ شما را از طرق مختلف با دیگران درمیان بگذارند. با استفاده از افزونه هایی که در وردپرس موجود است می توانید زیر هر نوشته نمایه هایی اضافه کنید و درمیان گذاشتن آنها را با دیگران مثلا بر روی تویتر یا فیس بوک برای کاربران آسان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.