جشنواره زمستانی 1402 وب‌رمز

در این مقاله در خصوص دانلود عکس پروفایل اینستاگرام توضیح خواهیم داد. از آنجا که اینستاگرام به کاربران اجازه نمی‌دهد نسخه بزرگ شده تصویر پروفایل خود یا دیگران را ببینند، بر آن شدیم تا راه حل این مورد را با شما به اشتراک بگزاریم. در اینستاگرام تنها چیزی که به عنوان عکس پروفایل، مشاهده می‌کنید یک عکس کوچک در گوشه سمت چپ بالای پروفایل کاربران است. بسیاری از مردم به دنبال روشی کاربردی برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام و یا بزرگنمایی تصاویر پروفایل از روی کنجکاوی یا دلایل دیگر هستند. اگر شما یکی از آنها هستید، پس ادامه مقاله را مطالعه نمایید. در این مقاله شما را با روش‌های کاربردی دانلود عکس پروفایل اینستاگرام برای آیفون، اندروید، دسکتاپ و تلگرام آشنا خواهیم شد.

چرا برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام نیاز به ‌وب‌سایت یا اپلیکیشن داریم؟

چرا برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام نیاز به ‌وب‌سایت یا اپلیکیشن داریم؟ - دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

در دستگاه تلفن همراه، هنگامی‌که روی عکس پروفایل خود ضربه می‌زنید و نگه می‌دارید، می‌توانید عکس پروفایل فعلی خود را تغییر داده یا حذف کنید، اما گزینه ای برای دانلود آن وجود ندارد. از طرف دیگر، در رایانه شخصی، پس از کلیک راست روی عکس پروفایل خود، می‌توانید نسخه کوچک آن را در رایانه خود ذخیره کنید.

خوشبختانه با استفاده از برخی ابزارها نظیر ابزارهای افزایش لایک اینستاگرام، می‌توانید تصاویر پروفایل اینستاگرام را دانلود کرده یا آنها را در اندازه اصلی مشاهده کنید. با این حال، اگر در گوگل دانلودکننده عکس پروفایل اینستاگرام را جستجو می‌کنید، بیشتر دانلود کننده استوری و پست‌ها و کپشن اینستاگرام را پیدا می‌کنید. همچنین مطالب بسیاری را در خصوص طراحی مسابقه اینستاگرامی و همچنین بازاریابی در اینستاگرام یا اینستاگرام مارکتینگ خواهیم یافت. اما با توجه به کمبود مطالب در این راستا ما برخی از ابزارها را جهت دانلود عکس پروفایل، آزمایش کرده‌ایم و جهت بررسی آنها را در ادامه آورده‌ایم.

روش‌های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

روش‌های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام - دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

امروزه کاربران در دنیای آنلاین به دنبال این هستند که بیشتر دیده شوند و با راه‌اندازی سایت آنلاین خود با استفاده از انواع سایت سازها، یا استفاده از cmsها نظیر وردپرس و جوملا، فروشگاه سازها و برنامه های مشابه در صدد آن هستند تا سئوی سایت خود را بهبود بخشند.

اینستاگرام برای مشاهده و بارگیری تصاویر پروفایل در اندازه اصلی، محدودیتی برای برنامه و وب سایت خود قائل شده است. راه‌های زیادی برای دور زدن این محدودیت هم در رایانه و هم در دستگاه‌های تلفن همراه وجود دارد. Instadp و IZUUM را می‌توان در هر دو مورد استفاده کرد و برخی از برنامه‌ها مانند InstaProfile و IGProfile به ترتیب می‌توانند به طور رایگان در تلفن‌های همراه Android و iOS استفاده شوند.

همچنین از طرفی کاربران اینستاگرام می‌توانند پروفایل‌های خود را خصوصی کنند که این امر به مشکلات عدم امکان مشاهده پروفایل توسط کاربران می‌افزاید. وب سایت‌ها و برنامه‌های مشاهده پروفایل اینستاگرام مشخصات را فقط از نام کاربری پیدا می‌کنند. همچنین این وب سایت‌ها امکان بارگیری تصاویر پروفایل را با بهترین کیفیت که به درستی قابل مشاهده باشد، را نیز ارائه می‌دهند.

روش اول: دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در کامپیوتر (مرورگر)

۱. Instadp.com

Instadp.com - دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

کاربران اینستاگرام می‌توانند به راحتی از Instadp برای مشاهده تصویر واضح HD از کل تصویر پروفایل استفاده کنند. یک میلیارد کاربر در اینستاگرام وجود دارد و تشخیص نام افرادی که کاربران می‌شناسند، دشوار است. مشاهده عکس پروفایل و استفاده از دانلود کننده عکس پروفایل اینستاگرام تشخیص فرد را آسان کرده و فقط به کاربران شناخته شده این اجازه را می‌دهد. این کار به حفظ حریم خصوصی حساب‌های خصوصی کمک می‌کند تا افراد شناخته شده را به عنوان بخشی از پایگاه دنبال کننده (followers) نگه دارید.

Instadp دارای ویژگی‌های زیادی است که فراتر از مشاهده DP اینستاگرام یا بارگیری آنها است. استوری‌های اینستاگرام حساب‌های خصوصی محافظت می‌شوند، مگر اینکه کاربر دنبال کننده باشد. Instadp یک وب سایت مناسب برای دانلود از اینستاگرام، مشاهده استوری‌ها و همچنین دانلود استوری‌ها و بیو اینستاگرام است.

۲. Private Insta

Private Insta - دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

Private Insta با طراحی وب سایت ساده ای که حتی مبتدیان نیز می‌توانند آن را امتحان کنند، مشتریان زیادی برای خود دارد. یک موتور جستجوی ویژه در صفحه اصلی وجود دارد که کاربر را به حساب‌های خصوصی مورد نظر خود می‌برد. فقط 30 ثانیه زمان انتظار کافی است تا نتایج جستجوی Private Insta را بدست آورید.

از متداول ترین ویژگی‌های این وب سایت، سازگاری، امنیت کاربر و سادگی است. Private Insta با اکثر سیستم عامل‌ها از جمله Android و iOS برای کاربران دستگاه‌های تلفن همراه و Windows برای کاربران PC نیز سازگار است. کاربران فقط باید نام کاربری اینستاگرام را بدون دانلود هیچ گونه نرم افزاری برای این سرویس وارد کنند. مشکلات بدافزاری نیز به دلیل عدم نیاز به دانلود ابن برنامه وجود نخواهد داشت. بنابراین، کل فرآیند برای کاربر ساده و ایمن است.

۳. Private Photo Viewer

Private Photo Viewer - دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

Private Photo Viewer یک پلت فرم بسیار اختصاصی برای مشاهده پروفایل‌ها و استوری‌های حساب‌های خصوصی است. جهت این کار یک فرآیند ساده وجود دارد که فقط نام کاربری را کپی و جایگذاری کرده و سپس جستجو را فشار دهید. این وب سایت به عنوان نماینده پروفایل اینستاگرام برای کاربران عمل می‌کند و کاربران حتی می‌توانند بدون ورود به سیستم خود به آن دسترسی پیدا کنند.

۴. IZUUM.net

IZUUM.net - دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

Izuum یک نام بسیار رایج برای کاربران اینستاگرام است. آنها امنیت کاربران را بسیار جدی می‌گیرند. به همین دلیل است که آنها فقط اطلاعات کمی‌برای تماس با کاربر در هر شرایطی می‌گیرند. سیاست حفظ حریم خصوصی آنها به طور خاص برای محافظت از این داده‌ها در برابر هرگونه نقض ایجاد شده است. پس از جستجوی حساب مورد نظر، استفاده از ویژگی بارگیری بسیار ساده است. چسباندن نام پروفایل در کادر جستجو اولین قدم برای مشاهده پروفایل خصوصی است. کاربران می‌توانند مستقیماً تصویر کامل را بارگیری یا مشاهده کرده و سپس دانلود کنند.

۵. Instadownload.net

Instadownload.net - دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

Instadownload با داشتن جذاب ترین ویژگی‌ها در بین همه این وب سایت‌ها، قطعاً مکانی مناسب برای دریافت تمام راه حل‌های مربوط اینستاگرام است. کاربران می‌توانند از هفت ویژگی به طور جداگانه کمک بگیرند. ویژگیهای جذاب با بارگیری تصاویر پروفایل افراد شروع می‌شوند. بهترین کیفیت تصویر با اندازه کامل از حساب اینستاگرام با ویژگی بارگیری مستقیم به دست کاربر می‌رسد.

سایر ویژگی‌ها شامل بارگیری عکس‌ها، پست‌ها و فیلم‌ها از حساب‌های عمومی و… است.

۶. Insta Looker

Insta Looker - دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

Insta Looker سه ایده اصلی در پشت عملکردهای خود دارد که عبارتند از ایمنی، امنیت و یک رویکرد کاملاً قانونی. اگر کاربر نگران مسائل حقوقی است، پس باید بداند که ابزارهای Insta Looker کاملاً قانونی هستند. این وب سایت برای کاربران ایمن است زیرا این ابزار به طور مداوم به روز می‌شود و از هر نوع ویروس و بدافزار در امان است. ابزار کامل در قالب یک فرایند دو مرحله ای عمل می‌کند.

کاربران می‌توانند در دسترس بودن حساب را بررسی کرده و با فشردن دکمه جاسوسی (spy) از Insta Looker استفاده کنند. این سرویس ایمن برای همه کاملاً ایمن و رایگان است. مشتریان نیازی به بارگیری هیچ نرم افزاری ندارند زیرا همه عملکردهای ابزار از وب سایت آنلاین است. دسترسی به حساب خصوصی با استفاده از این ابزارها آسان است، جایی که افراد می‌توانند پست‌های پنهان را با آخرین به روزرسانی‌ها در پروفایل مشاهده کنند. استفاده از این وب سایت بسیار آسان است و نتایج آن در عرض چند دقیقه به دست کاربران می‌رسد.

۷. InstaDP.net

InstaDP.net - دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

این وب سایت هم ویژگی‌های نماینده پروفایل اینستاگرام را ارائه می‌دهد و هم یک وب سایت عالی برای مشاهده پست‌های مربوط به نکات مربوط به اینستاگرام است. لیستی از برترین کاربران اینستاگرام با بیشترین تعداد دنبال کننده در صفحه اصلی InstaDP.net وجود دارد. InstaDP یک وب سایت آنلاین است که دسترسی آسان به تصاویر پروفایل اینستاگرام را ارائه می‌دهد. جهت این کار کافیست نام حساب اینستاگرام را کپی نموده و سپس روی دکمه جستجو کلیک کنید.

پس از جستجو برای حساب خاص اینستاگرام، کاربران می‌توانند عکس پروفایل را با تمام تصاویر موجود در حساب اینستاگرام دریافت کنند. همچنین تصویر پروفایل به صورت یک تصویر با وضوح کامل در دسترس است. همچنین دسترسی به تصاویر و پست‌های ویدیویی دیگری نیز وجود دارد که سازندگان در پروفایل اینستاگرام خود به اشتراک می‌گذارند. در این فرآیند کاربران می‌توانند از بارگیری کننده عکس پروفایل اینستاگرام برای دریافت همه این تصاویر کمک بگیرند.

۸. Fullinstadp.com

Fullinstadp.com - دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

بارگیری DP اینستاگرام اکنون برای انواع حساب‌ها به اندازه کافی ساده است. ویژگی‌های خاصی برای مشاهده و بارگیری DP و استوری‌ها وجود دارد. بنابراین، هر کاربر می‌تواند رسانه‌های خاصی را که عموماً در دسترس افرادی که دنبال کننده نیستند، بررسی کند. این دو ویژگی جداگانه نگهداری می‌شوند تا افراد بتوانند خدمات مناسب را دریافت کنند. یک ویژگی منحصر به فرد نیز در این وب سایت وجود دارد تا لیست حسابهای اخیراً مشاهده شده و بیشترین حسابها را نیز بتوانید مشاهده کنید.

۹. Watch Insta

Watch Insta - دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

هر دستگاهی برای استفاده از Watch Insta جهت مشاهده پروفایل اینستاگرام سازگار است. کاربران می‌توانند هر پروفایل اینستاگرام را از هر دستگاه خود بدون در نظر گرفتن سطح حریم خصوصی مشاهده کنند. دسترسی به پروفایل خصوصی در این روش به اندازه کافی ساده است. آنها نرم افزار خاصی دارند که به نمایش مشخصات اینستاگرام کمک می‌کند. آنها همیشه نرم افزار را به روز می‌کنند تا نتایج سریع و راه حل‌های ساده ارائه دهد.

۱۰. IZoomYou

IZoomYou - دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

IZoomYou همیشه ویژگی‌های جدیدی را ارائه می‌دهد. این برنامه‌ها واقعاً برای کاربرانی که می‌خواهند DP اینستاگرام را به صورت کامل ببینند بسیار ویژه است. این ویژگی‌ها همچنین برای پست‌ها، نکات برجسته (highlights) و استوری‌هایی که کاربران ارسال می‌کنند در دسترس است. هر کاربری حتی می‌تواند این مطالب را از کاربران خصوصی اینستاگرام مشاهده کند.

روش دوم: دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در آیفون

۱۱. Reposter for instagram

Reposter for instagram - دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

همانطور که از نام این بهترین برنامه برای ذخیره فیلم‌های اینستاگرام در iPhone مشخص است، کاربران می‌توانند تصاویر و فیلم‌ها را در اینستاگرام با استفاده از برنامه Reposter مشاهده کنند. استفاده از این برنامه فوق العاده آسان است و به شما این امکان را می‌دهد پیوندهای عکس یا فیلم را مستقیماً در پروفایل اینستاگرام خود کپی کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را از طریق Reposter ارسال کنید و مورد دلخواه شما به ارسال می‌شود.

با استفاده از این برنامه می‌توانید تعداد نامحدودی فیلم و عکس ارسال و ذخیره کنید. اگر ویژگی‌های بیشتری می‌خواهید، می‌توانید از نسخه حرفه ای این بهترین برنامه برای بارگیری فیلم‌ها و تصاویر اینستاگرام استفاده کنید.

۱۲. IGProfile

برای کاربران iPhone، برخی از ابزارهای رایگان برای بارگیری عکس‌های پروفایل اینستاگرام در App Store وجود دارد. برای انجام این کار، مراحل زیر را دنبال کنید:

برنامه اینستاگرام را باز کنید

شخصی را که می‌خواهید عکس پروفایل او را بارگیری کنید، پیدا کنید.

نام کاربری این شخص را در کلیپبورد خود کپی کنید یا آن را جایی یادداشت کنید.

به اپ استور خود بروید و یک دانلود کننده عکس رایگان مانند IGProfile برای اینستاگرام دانلود کنید.

برنامه را اجرا کنید.

سپس نام کاربری مورد نظر را پیست نمایید و به راحتی تصویر پروفایل مربوطه را مشاهده خواهید نمود.

۱۳. بارگیری تصاویر پروفایل اینستاگرام در iPhone

مرحله 1: از برنامه اینستاگرام، به پروفایل مورد نظر خود بروید و روی سه نقطه در بالا کلیک کنید.

مرحله 2: روی Copy Link کلیک کنید.

مرحله 3: برای ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام در وب سایت save-insta، پیوند را در کادر مربوطه وارد نمایید، سپس روی مشاهده کلیک کنید.

می‌توانید نام کاربری را به جای کپی/چسباندن URL پروفایل بنویسید.

مرحله 4: اکنون تصویر پروفایل در اندازه واقعی ظاهر می‌شود، روی دکمه بارگیری کلیک کنید تا ذخیره شود.

مرحله 5: پیامی‌از Safari ظاهر می‌شود که از شما می‌پرسد آیا می‌خواهید تصویر را بارگیری کنید، روی دانلود کلیک کنید.

مرحله 6: تصویر پروفایل در Safari Downloads ذخیره می‌شود، روی نماد بارگیری‌ها کلیک کنید تا تصویر پروفایل ای را که ذخیره کرده اید مشاهده کنید.

مرحله 7: از گزینه اشتراک گذاری روی Save to phone کلیک کنید تا عکس پروفایل در تصاویر دوربین ذخیره شود.

روش سوم: دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در اندروید

۱۴. InsTake Downloader

InsTake Downloader - دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

InsTake Downloader بهترین برنامه برای ذخیره فیلم‌های اینستاگرام و ارسال مجدد مطالب دیگر از اینستاگرام است. این برنامه دارای جدیدترین ویژگی‌ها و بیش از 10 میلیون دانلود در فروشگاه Google Play است. این برنامه قادر به بارگیری تصاویر، فیلم‌ها، استوری‌ها، IG TV و حتی جدیدترین پیشنهادات از اینستاگرام مانند Instagram Reels است. استفاده از آن نیز بسیار آسان و رایگان است. همچنین هیچ محدودیتی در تعداد بارگیری‌هایی که می‌توانید انجام دهید وجود ندارد. فقط چند مرحله آسان را دنبال کنید و هر چیزی را حتی تصاویر پروفایل را میتوانید از اینستاگرام بارگیری کنید.

۱۵. Saver Reposter For instagram

Saver Reposter For instagram - دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

این برنامه، بهترین برنامه برای ذخیره فیلم‌های اینستاگرام در iPhone بوده و به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانتد متن را کپی کرده، تصاویر و فیلم‌ها را ذخیره کرده و هشتگ‌ها را از پست‌های اینستاگرام کپی کنند. پس از آن، می‌توانید تصاویر و فیلم‌های ذخیره شده را مستقیماً از خود برنامه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. این برنامه بهترین برنامه ذخیره کننده ویدئوی اینستاگرام و برنامه ذخیره کننده تصویر است.

۱۶. Video Downloader – for instagram Repost App

Video Downloader - for instagram Repost App - دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

این برنامه یکی دیگر از بهترین دانلود کننده‌های ویدیوی اینستاگرام برای بارگیری محتوای اینستاگرام یا محتوای IGTV در دستگاه شما است. این اپلیکیشن به کاربر این امکان را می‌دهد که فیلم‌ها و تصاویر را از سیستم عامل‌هایی مانند اینستاگرام و Vine ارسال مجدد کند. با استفاده از این برنامه، می‌توانید برچسب‌ها و هشتگ اینستاگرام را نیز از اینستاگرام و Vine کپی کنید.

علاوه بر این، بهترین برنامه برای ذخیره فیلم‌های اینستاگرام در iPhone به صورت رایگان است و می‌تواند این کار را تنها با یک کلیک انجام دهد.

۱۷. Repost For instagram – Regrann

Repost For instagram – Regrann - دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

Regrann یکی دیگر از برنامه‌های برتر برای ذخیره عکس‌ها و فیلم‌های اینستاگرام است و به کاربر اجازه می‌دهد که عکس‌های اینستاگرام را ارسال مجدد کند. عکس‌ها و فیلم‌های بارگیری شده را می‌توانید مستقیماً از خود اینستاگرام بدون هیچ علامتی ارسال کنید.

روش چهارم: دانلود عکس پروفایل اینستاگرام از طریق ربات تلگرام

همچنین در تلگرام بات‌هایی برای نمایش و دانلود عکس از اینستاگرام وجود دارد. ربات‌های اینستاگرام نوعی نرم‌افزار هستند که تعاملات شما در سراسر اینستاگرام را خودکار می‌کند. بسته به نوع رباتی که استفاده می‌کنید، آنها می‌توانند باعث افزایش فالوور اینستاگرام شوند، پست‌ها را لایک نموده، نظر بدهند، به نظرسنجی‌ها پاسخ دهند، پیام‌های مستقیم ارسال کنند و پروفایل‌های جدید را از طرف شما دنبال کنند. در ادامه مشهور ترین آنها آورده شده است.

۱۸. instagramrobot

instagramrobot - دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

یکی از ابزارها برای دانلود عکس اینستاگرام instagramrobot می‌باشد. با استفاده از این ابزار می‌توانید استوری اینستاگرام، و عکس پروفایل مریوطه را به راحتی دانلود نمایید.

۱۹. InstaSave

InstaSave - دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

InstaSave رباتی است به شما کمک می‌کند تا تصاویر/فیلم‌ها را از اینستاگرام به راحتی دانلود کنید. همچنین با این ربات می‌توانید محتوای چندرسانه‌ای میزبانی شده در اینستاگرام را دانلود کنید. تنها نکته ای که هست این است که شامل محتوایی است که در پروفایل کاربری اینستاگرام به عنوان محتوای دسترسی عمومی‌تنظیم شود. آنها برای جاسوسی از پروفایل‌های خصوصی که شما پذیرفته نشده اید، معتبر نیستند !!

۲۰. ippgbot

ippgbot - دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

با استفاده از این بات میتوانید، عکس پروفایل اینستاگرام را ملاحظه نمایید. با دادن نام کاربری به ربات، عکس پروفایل کاربران اینستاگرام را به راحتی در اندازه کامل مشاهده نمایید.

۲۱. HearForYou

HearForYou - دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

این ربات هم ربات دیگری است که علاوه بر امکان دانلود عکس اینستاگرام، به ما اجازه می‌دهد محتوای یک یادداشت صوتی را با ارسال فایل به چت خود ربات، به صورن متنی رونویسی کنیم.

چرا بعضی از اپلیکیشن‌های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام کار نمی‌کنند؟

این احتمال وجود دارد که گزینه‌های بالا به دلیل قدیمی‌بودن نسخه کار و یا سازگار نبودن با نسحه فعلی اینستاگرام شما به درستی عمل نکنند یا نشان داده نشود. برای استفاده از آنها، باید برنامه خود را به جدیدترین نسخه ارتقا دهید.

آیا دادن دسترسی به اپلیکیشن‌های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام کار درستی است؟

ضروری است که کاربران از داده‌هایی که با برنامه‌ها به اشتراک می‌گذارند، بایستی محافظت نمایند. همچنین باید کنترل بیشتری بر داده‌هایی که با سایر برنامه‌ها و سرویس‌ها به اشتراک می‌گذارند داشته باشند. بنابراین قبل از استفاده از برنامه‌های شخص ثالث حتما قوانین حقط حریم خصوصی آنها را به دقت ملاحظه نمایید.

کلام آخر

قبلاً دانلود عکس پروفایل اینستاگرام افراد دشوار بود. امکانات پیشرفته جدید به کاربران کمک می‌کند تا تصاویر پروفایل اینستاگرام افراد را با استفاده از ابزار دانلود عکس پروفایل اینستاگرام بارگیری کنند. همچنین وب سایت‌های نشان دهنده پروفایل فرصتی برای مشاهده پروفایل‌های خصوصی را ارائه می‌دهند. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان مجرب وب‌رمز تماس حاصل نمایید.

[faq]

سوالات متداول

اینستاگرام یک برنامه شبکه اجتماعی است که برای به اشتراک گذاری عکس و فیلم ساخته شده است. در سوالات متداول اینستاگرام، آنها این برنامه را به شرح زیر توضیح می‌دهند: "Instagram یک برنامه اشتراک گذاری عکس و فیلم رایگان است که در Apple iOS، Android و Windows Phone موجود است. افراد می‌توانند عکس‌ها یا فیلم‌ها را در سرویس ما بارگذاری کنند و آنها را با دوستان خود یا با گروهی از دوستان انتخاب شده به اشتراک بگذارند "

هر زمان که برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی جدید ظاهر می‌شوند، مردم همیشه می‌پرسند هدف آنها چیست خوب، بدیهی است که وقتی بیش از 700 میلیون نفر از چیزی استفاده می‌کنند، دلیلی برای آن وجود دارد و دلیل اصلی استفاده از اینستاگرام، به اشتراک گداری تصاویر و فیلم‌ها می‌باشد.

این یکی از متداول‌ترین سوالات اینستاگرام است و خوشبختانه راه حل آن بسیار ساده است. برای خصوصی کردن حساب اینستاگرام خود: اینستاگرام را باز کنید به پروفایل خود بروید تنظیمات پروفایل خود را ویرایش کنید سپس گزینه حریم خصوصی (Privacy) را فعال کنید

دو مکان وجود دارد که می‌توانید ویدئوها را در آن بارگذاری کنید: در فید معمولی و در استوری‌ها. اگر ویدئویی را به عنوان یک پست معمولی به اشتراک می‌گذارید، ویدیوی شما باید حداقل 3 ثانیه باشد و بیش از 60 ثانیه طول نکشد. اگر ویدئویی را در Story خود ارسال کنید، ویدیوی شما نمی‌تواند بیش از 10 ثانیه باشد. با این حال، می‌توانید فیلم‌های طولانی را به کلیپ‌های 10 ثانیه تقسیم کنید و سپس آنها را پس از یکدیگر بارگذاری کنید.

شرکتها می‌توانند کمک بزرگی برای تقویت پیام برند شما، نمایش پشت صحنه و موارد دیگر باشند. اگر کارمندانی دارید که در رسانه‌های اجتماعی پست می‌کنند و در عین حال نشان دهنده نام تجاری شما هستند، مهم است که سیاست رسانه‌های اجتماعی را در پیش بگیرید.

برچسب ها :

منبع : reviewsxp.com izood.net mobileappdaily.com save-insta.com izood.net veloceinternational.com republicworld.com androidsis.com

4 پاسخ به “۲۱ روش دانلود عکس پروفایل اینستاگرام برای آیفون، اندروید، دسکتاپ و تلگرام”

  1. سیمکارت ایرانسل گفت:

    نکات و روش های بسیار عالی و خوبی بود

  2. سیم کارت ایرانسل گفت:

    روش های بسیار عالی بود و موفق باشید

  3. سیم کارت ایرانسل گفت:

    مقاله بسیار عالی و خوب بود و موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.