با ورود کسب‌و‌کارها به دنیای وب و گسترش بازاریابی دیجیتال در فضای آنلاین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ زیادی برای ارائه سرویس ایمیل مارکتینگ جذاب طراحی شده‌اند که فرآیند ارسال ایمیل برای تبلیغات آنلاین را با رابطی کاربر پسند و کارایی بالا در جهت کسب درآمد اینترنتی تسهیل می‌کنند. در این با ۹ سرویس ایمیل مارکتینگ برای بهبود کمپین دیجیتال مارکتینگ آشنا خواهیم شد.

۱.Constant Contact (کانستنت کانتکت)

 سرویس ایمیل مارکتینگ - Constant Contact

Constant Contact یک نوع خدمات بازاریابی ایمیل مشهور برای کسب‌وکارهای کوچک می‌باشد. این نوع خدمات دارای الگوهایی با قابلیت شخصی‌سازی ایمیلی می‌باشد که به شما کمک می‌کند شروع به کار کنید. به‌هنگام شروع شما مجبور می‌شوید صنعت و تجربه قبلی خودتان از بازاریابی ایمیل را انتخاب کنید. براساس انتخابتان محتوایی شخصی شده دریافت می‌کنید و ایده‌هایی برای ارتقا بدست می‌آورید که به شما کمک می‌کند بازاریابی ایمیل و درآمد اینترنتی خودتان را به سطح بالایی برسانید.

Constant Contact دارای یک پشتیبانی با گفتگوی زنده، ایمیل و تالارهای بحث‌وگفتگو می‌باشد. آن‌ها همچنین کتابخانه گسترده‌ای از منابع دارند. درحالیکه بیشتر خدمات بازاریابی ایمیل دارای نسخه 14 تا 30 روزه رایگان به‌منظور ارزیابی خدماتشان می‌باشند، Constant Contact به شما امکان دسترسی کامل را به مدت 60 روز به این ابزار ایمیل مارکتینگ می‌دهد. بعد از گذشت این زمان شما باید به ازای هر ماه 20 دلار برای 500 مشترک بپردازید.

Constant Contact برای کسب‌وکار هوشمند شما که کارش را با تبلیغات ایمیلی آغاز کرده بهترین گزینه می‌باشد.

پیشنهاد وب رمز: ۸ ابزار دیجیتال مارکتینگ برای موفقیت در کسب و کار

۲. SendinBlue (سندین بلو)

سرویس ایمیل مارکتینگ - SendinBlue

SendinBlue یک نرم‌افزار بازاریابی SMS و ارسال ایمیل تبلبغاتی  است که به‌سادگی طراحی شده، حتی یک فرد مبتدی نیز می‌تواند به‌سادگی شروع به ایجاد کمپین‌های بازاریابی‌اش کند بدون اینکه دانشی اولیه داشته باشد. براساس تعاملات مشتری شما می‌توانید پیام‌های تراکنشی را با یک خدمات مورد اعتماد برای تحویل ارسال کنید. چیزی‌که SendinBlue را از رقبایش متمایز می‌کند این است که قیمت‌هایش براساس تعداد ایمیل‌هایی است که شما ارسال می‌کنید. آن‌ها به شما یک حساب رایگان با تعداد نامحدودی مخاطب ارائه می‌دهند، اما شما تنها می‌توانید ماهانه 9000 ایمیل ارسال کنید. شما می‌توانید اعتبار SMS را به‌طور جداگانه خریداری کنید، بدون اینکه برای آن تاریخ انقضا تعریف شده باشد. طرح پولی از 25 دلار در ماه برای 40.000 ایمیل در ماه شروع می‌شود. SendinBlue برای بازاریاب‌های مبتدی جهت کسب درآمد اینترنتی بهترین گزینه می‌باشد.

۳.Drip (دریپ)

سرویس ایمیل مارکتینگ - Drip

درصورتیکه شما یک بازرگان تجارت الکترونیکی هستید که می‌خواهید بازدیدکنندگان خود را تبدیل به مشتریان و مشترکینی کنید که دارای اتوماسیون هوشمند بازاریابی هستند، Drip یک راه حل بسیار عالی برای شماست. Drip چیزی فرای خدمات بازاریابی ایمیل است. Drip به شما اجازه می‌دهد مکالمات بهتر و عمیق‌تری با مشتریان خود داشته باشید و در زمان مناسب ایمیل‌هایی را با درک قصد و رفتار آن‌ها برای خرید ارسال کنید. شما می‌توانید پیغام‌های خود را براساس رفتارهایی همانند رها کردن کارت، یا براساس کاربرانی که بار اول از این خدمات استفاده می‌کنند، بازگشت بازدیدکنندگان سایت، و یا  افرادی که در سایت شما روی یک لینک کلیک کرده‌اند، و غیره شخصی‌سازی کنید. یکپارچگی آن‌ها به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید پیام‌های متنی ارسال کنید، تبلیغات فیسبوک را نمایش دهید و  براساس گردش کاری مشتری خود این کارها را به انجام برسانید.

شما می‌توانید از 100 مشترک در  Drip به‌صورت رایگان استفاده کنید. بعد از آن شما باید برای هرماه تا 2500 مشترک 49 دلار بپردازید. آ‌ن‌ها در طول دوره رایگان، پشتیبانی از طریق ایمیل را عرضه می‌کنند و بعد از خرید یک اشتراک امکان گفتگوی زنده برای شما فراهم می‌شود. برای وب سایت‌های تجارت الکترونیکی و بازاریابان نظرسنجی اینترنتی Drip بهترین گزینه می‌باشد.

۴.  ConvertKit (کانورت کیت)

سرویس ایمیل مارکتینگ - ConvertKit

برای بلاگرها و ناشران ConvertKit بهترین ابزار ایمیل مارکتینگ می‌باشد. این ابزار برای خلاقان آنلاین همانند بلاگرها، پادکسترها و یوتیوبرها ساخته شده است. شما با کمک  ConvertKit می‌توانید فرم‌های جذابی را ایجاد کنید و ایمیل‌های شخصی‌سازی را به مشترکین بفرستید. ConvertKit همچنین درک اتوماسیون ایمیل را برای ناشران آسان می‌کند. برای مثال، شما می‌توانید از سازه اتوماسیون بصری به‌منظور ایجاد قیف‌های اتومات و قدرتمند ایمیلی‌ای استفاده کنید که به شما کمک می‌کنند بازدیدکننده را در طول گشت و گذارش در سایت راهنمایی کنید. ConvertKit به شما این امکان را می‌دهد که به‌صورت رایگان برای 14 روز از آن استفاده کنید تا بتوانید خدمات را بدون هیچگونه تعهدی ارزیابی کنید. قیمت‌های آن‌ها از 29 دلار در ماه و تعداد 1000 مشترک شروع می‌شود. ConvertKit برای ناشران بهترین گزینه می‌باشد.

۵. AWeber (آوبر)

AWeber یکی از مشهورترین خدمات  تولید سرنخ برای کسب‌وکارهای کوچک می‌باشد. این خدمات دارای تمام ابزارهای ضروری به‌منظور افزایش لیست ایمیل شما می‌باشد. شما می‌توانید خبرنامه‌هایی را با سازه درگ اند دراپ طراحی کنید، توالی ایمیل‌ها را اتومات کنید و فرم‌های ثبت‌نام ریسپانسیوی را که روی هر دستگاهی عالی به نظر می‌رسد و ظاهرش به هم نمی‌خورد را ایجاد کنید. از همه اینها بهتر، شما می‌توانید AWeber را با وب‌سایت وردپرس، سازه صفحه فرود، و یا فرم انتخابی خود (optin)،  ادغام کنید. شروع کار با AWeber بسیار ساده است. تنها به وب‌سایت AWeber بروید و در نسخه 30 روزه رایگان آن ثبت‌نام کنید. بعد از ثبت‌نام شما امکان دسترسی به تمام ابزارهای پولی که باعث افزایش لیست ایمیلتان می‌شوند را دارید.

گزینه‌های پشتیبانی نیز شامل گفتگوی زنده، تلفن و ایمیل‌های مبتنی بر بلیط می‌باشد. قیمت‌ها از 19 دلار در ماه برای 500 مشترک شروع می‌شود. AWeber در حالت کلی برای تمام بازاریابان بهترین گزینه می‌باشد، به‌خصوص برای کسانی که تازه بازاریابی ایمیل را شروع کرده‌اند.

۶. MailChimp (میل چیم)

سرویس ایمیل مارکتینگ - MailChimp

 

MailChimp چیزی فرای ارائه دهنده خدمات بازاریابی ایمیل می‌باشد. به‌علاوه بازاریابی ایمیل دارای تمام ویژگی‌های مهمی است که به شما امکان تبدیل بازدیدکنندگانتان به مشترکین و مشتریان را می‌دهد. اتصال MailChimp به وب‌سایت وردپرس یا فروشگاه الکترونیکی‌تان کار آسانی است. شما همچنین می‌توانید صدها اتصال با اپی که هم اکنون استفاده می‌کنید را بیابید.

اگر تازه شروع به کار کرده‌اید می‌توانید در طرح رایگان آن ثبت‌نام کنید که به شما امکان افزایش مشترکین را به 2000 و ایمیل را به 1200 ایمیل در ماه می‌دهد.  با رشد و پیشرفت می‌توانید برای ویژگی‌های بیشتر به اندازه 10 دلار در ماه بپردازید.

MailChimp برای مبتدیان بازاریاب و دیگر کاربرانی که به‌دنبال یک ابزار ایمیل مارکتینگ با قیمتی به‌صرفه می‌باشند گزینه بسیار خوبی می‌باشد.

۷. GetResponse (گت ریسپانس)

سرویس ایمیل مارکتینگ - GetResponse

GetResponse یک سرویس ایمیل مارکتینگ است که به شما امکان افزایش لیست ایمیلتان را با ایمیل‌های زیبا و فرم‌های ثبت‌نام با تبدیل بالا می‌دهد. با رابط زیبا و مدرن کاربری، بالا بردن و اداره سطح خبرنامه‌های ایمیلی شما کار ساده‌ای است.

جدا از تبلیغات ایمیلی، GetResponse با ویژگی‌های آنلاین بازاریابی زیادی ادغام شده که به شما در رشد کسب‌وکارتان کمک می‌کند. برای مثال، شما می‌توانید وبینارهایی را روی سایت خود ایجاد کرده و میزبان آن باشید، صفحات فرود زیبایی را بسازید تا بازدیدکنندگان را تبدیل به مشتری کنید. پشتیبانی نیز از طریق گفتگوی زنده، تلفن و ایمیل ارائه می‌شود.

GetResponse همچنین منابع سودمند بازاریابی‌ای را منتشر می‌کند، همانند دوره‌ها، گزارش‌های هیئت دولت و ویدیوهایی که شما را وارد حوزه‌های متفاوتی از تبلیغات ایمیلی می‌کنند. اگر به‌دنبال ابزار ایمیل مارکتینگ هستید که دارای رابط کاربری سریع و زیبایی باشد آنگاه GetResponse ممکن است راه حل خوبی برای شما باشد. اگر می‌خواهید این ابزار را امتحان کنید، می‌توانید به مدت 30 روز رایگان ثبت‌نام کنید. قیمت‌ها از 15 دلار در ماه شروع می‌شود.

GetResponse برای افراد مبتدی و دیگر بازاریابانی که می‌خواهند بازاریابی وبینار خود را با بازاریابی ایمیل ادغام کنند گزینه بسیار خوبی می‌باشد.

۸.   ActiveCampaign (اکتیو کمپین)

ActiveCampaign ارسال ایمیل تبلیغاتی را با مدیریت روابط مشتری (CRM) و فروش‌ها ترکیب می‌کند، و شما می‌توانید ایمیل‌های شخصی شده‌ای را با توجه به رفتارهای کاربران ارسال کنید. به کمک ActiveCampaign شما می‌توانید به‌سادگی ایمیل‌های زیبا و جذابی را با استفاده از سازه درگ اند دراپشان ایجاد کنید. به‌علاوه این به شما امکان دسترسی به مشترکین مشغول را با ارسال پیام‌های SMS را می‌دهد. توانایی ردیابی وقایع درون سایت باعث می‌شود ActiveCampaign از دیگر خدمات متمایز باشد. برای مثال، شما می‌توانید تماس‌های مشتری را با اپ‌های موبایل، اپ‌های پرداخت قبض و غیره ردیابی کنید. تمام داده‌های مشتری در CRM فروش سازمان‌دهی می‌شود و به شما تصویر کامل‌تری از مشتریان می‌دهد. شما می‌توانید از این داده‌ها به‌منظور ایجاد کمپین‌های موثر و طرفداران بیشتر استفاده کنید. آ‌ن‌ها ادغام وردپرس را راحت کرده‌اند و خدمات رایگانی را از دیگر خدمات بازاریابی ایمیل به ActiveCampaign ادغام کرده‌اند.

ActiveCampaign یک طرح 14 روزه رایگان برای ارزیابی خدمات را ارائه داده است. قیمت‌ها از 9 دلار در ماه برای 500 مخاطب شروع می‌شود. ActiveCampaign برای بازاریابانی که به‌دنبال افزایش سطح بازاریابی‌شان با CRM فروش هستند، گزینه مناسبی می‌باشد.

9.  MailerLite (میلر لایت)

اگر به‌دنبال ساخت یک لیست ایمیل با یک بودجه محدود هستید می‌توانید از MailerLite استفاده کنید. MailerLite به شما امکان افزایش رایگان لیست ایمیلتان  تا 1000 مشترک را می‌دهد. آن‌ها تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای را در اختیارتان می‌گذارند تا بازدیدکنندگانی را جذب کرده و آن‌ها را تبدیل به مشترک کنید، همانند صفحات فرود، پاپ آپ‌ها، و سازه‌های فرم که استفاده از آن‌ها آسان است. MailerLite برای کاربرانی مناسب است که برای افزایش لیست ایمیلشان نیازمند یک راه حل ساده می‌باشند. اگر بودجه شما محدود است به‌شدت MailerLite را به شما توصیه می‌کنیم.

 

در پایان باید گفت اگر به دنبال بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت هستید، استفاده از خدمات ایمیل مارکتینگ و تبلیغات گوگل دو روش بسیار کارآمد برای افزایش بازدید و فروش بیشتر محسوب می‌شود.

 

منبع : isitwp.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.