امروزه با توجه به نیاز مبرم و اساسی شرکت‌ها و تمامی کسب و کارها به داشتن وب‌سایت، تعداد شرکت‌ها و اشخاص حقیقی ارائه دهنده خدمات طراحی سایت بسیار زیاد شده است. این موضوع انتخاب را برای کارفرمایان دشوار کرده است. در این مقاله معیار انتخاب شرکت طراحی سایت مناسب را بررسی می‌کنیم.

در ادامه اگر ما را همراهی کنید به بررسی این معیارهای مناسب خواهیم پرداخت.

۱. از مجوز طراح سایت خود مطمئن شوید.

مجوز شرکت طراحی سایت

در ابتدا بین اشخاص حقیقی و حقوقی به دنبال شرکت‌هایی باشید که مجوز انجام طراحی وب‌سایت از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و یا شورای عالی انفورماتیک را داشته باشد. برای این امر می‌توانید به لوگوهای نصب شده در سایت شرکت طراح رجوع کنید، تا خیالتان بابت اعتبار شرکت آسوده باشد و به راحتی کار طراحی خود را به آن مجموعه بسپارید. با رعایت این نکته در صورت بروز هر گونه مشکل علاوه بر دسترسی راحت و سریع به شرکت مورد نظر دارید، قابلیت پیگیری قانونی نیز برای شما وجود خواهد داشت.

پیشنهاد وب رمز: نکات مهم طراحی سایت؛ ۲۷ نکته کاربردی برای بهبود تجربه کاربری (CMS)

۲. سابقه شرکت طراح سایت و نمونه کارهای آن شرکت را در نظر بگیرید.

 

سابقه یک شرکت طراحی سایت نشان دهنده‌ اعتبار شرکت، دوام آن، موفقیت و نتایج خوب و رضایت مشتری از آن شرکت می‌باشد. بنابراین در انتخاب خود به سابقه شرکت مورد نظر توجه کنید. زمانی که یک شرکت سابقه چندین سال دارد این بدین معناست که مشتریان راضی بالای داشته است. طراحی سایت را براساس اصول جهانی و نیاز مشتریان پیاده‌سازی کرده است. هرروزه به مشتریان چنین شرکت‌های اضافه خواهد شد. ماندگاری این شرکت‌ها که اولویت اصلی آنها رضایت مشتریان است در بین دیگر شرکتهای که اهمیت به مشتریان نمی‌دهند و اولیت آنها فقط فروش است، بیشتر خواهد بود.

۳. خدمات پس از فروش و پشتیبانی سایت را در نظر بگیرید.

پشتیبانی سایت به اندازه خوب و کارامد بودن طراحی سایت از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد، حتما در مورد روش‌های پشتیبانی شرکت اطلاعات کافی جمع آوری کنید و در نظر داشته باشید هر چه ساعات کاری شرکت و ساعت‌های پاسخگویی به مشتریان بیشتر باشد برای شما بهتر است. همچنین این را بررسی کنید که زمان پاسخگویی به مشکلات مشتریان چقدر است.

۴. سبد محصول شرکت را در نظر بگیرید.

اینکه طراحی سایت بر روی کدام  هاست قرار می‌گیرد و نماینده ثبت دامنه شما کدام شرکت می‌باشد نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. توجه داشته باشید که مالکیت دامنه و هاست حتما باید به نام خود کارفرما ثبت گردد، تا اختیار هر گونه جابجایی و تغییر و تمدید در دامنه و هاست خود را داشته باشد.
اگر ثبت دامنه، خرید هاست، طراحی سایت، تبلیغات در گوگل و سئو سایت شما به عهده ی یک شرکت واحد باشد، کار شما بسیار راحت‌تر خواهد بود و پشتیبانی خوب و یکپارچه‌تری را دریافت خواهید کرد.

۵. از مشاوره مشاوران شرکت طراحی سایت شرکت استفاده کنید.

از ایده‌ها و راهنمایی‌های مشاوران متخصص برای انجام کار خود به ساده ترین و کارآمدترین شکل ممکن استفاده کنید تا بتوانید یک پروژه موفق را شروع کنید.

۶. هدف خود را از طراحی سایت مورد نظرتان را مشخص کنید.

شما باید بدانید هدفتان از ساخت و ایجاد یک وب‌سایت چیست و چه استراتژی برای کار خود در نظر گرفته‌اید. در این صورت می‌توانید بودجه مورد نظر برای کار خود را تعیین نمایید و بین طراحی‌های متنوع با هزینه‌های مختلف، پروژه خود را متناسب با بودجه در نظر گرفته شده و بهترین کیفیت شروع کنید.

تمام معیارهای بالا به شما کمک می‌کند تا در انتخاب شرکت مناسب جهت طراحی سایت شرکتی، را بادقت انجام دهید و  وب سایتی متناسب با حوزه کاریتان پیاده سازی شود.

نویسنده: مریم نصرت

برچسب ها :

منبع : orbitmedia.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 907 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.