جشنواره زمستانی 1402 وب‌رمز

همانطور که تقاضا برای استفاده از سرویس های هاستینگ بیشتر می شود، رقابت بین شرکت های میزبان برای جلب افراد یا تجارت هایی که به دنبال راه اندازی وب سایت برای خود هستند نیز افزایش می یابد. به همین دلیل هر شرکت میزبان سعی می کند بهترین خدمات خود را به مشتریان ارائه دهد. هر یک از این شرکت ها باید بتواند در این رقابت از بقیه پیشی بگیرند و به همین دلیل است که هر کدام با توجه به نیازها و بودجه هر یک از افراد، پلن های هاستینگ متفاوتی را عرضه می کنند.

یکی از گزینه هایی که هنگام بررسی شرکت های ارائه دهنده سرویس هاستینگ٬ سرور مجازی یا اختصاصی با آن مواجه می شوید، آپ تایم سرور است.

اما آپ تایم سرور در حقیقت چیست و چه منفعتی برای وب سایت شما دارد؟

آپ تایم به توانایی سرورها در اداره و اجرای وب سایت در فضای مجازی اطلاق می شود. به عبارت دیگر سرور باید بتواند وب سایت را همیشه در حال اجرا و در دسترس نگه دارد. اگر سرور نتواند این کار را انجام دهد، وب سایت غیر قابل دسترس می شود و این یعنی از دست دادن مشتریان احتمالی و البته درآمد. وب سایت باید شبانه روز پابرجا، اکتیو و قابل نمایش باشد و این مهمترین وظیفه شرکت میزبان است . البته گاهی اوقات ممکن است در این زمینه مشکلات فنی به وجود آید که این مشکلات نباید به طور مرتب ایجاد شود و یک شرکت ارائه دهنده میزبانی وب خوب باید موارد فنی یا امنیتی را در اسرع وقت برطرف کند.

معمولا شرکت های ارائه دهنده سرویس هاست زمان آپ تایم سرور را به درصد بیان می کنند مانند 98 یا حتی 99 درصد، که بهتر است شما این رقم را پرسیده و آن را تبدیل به تعداد روزهایی بکنید که ممکن است در یک سال سایت شما به طور موقت از کار بیافتد (یعنی downtime داشته باشد). مثلا رقم 99.99% برای آپ تایم به این معنی است که در یک سال، سایت ممکن است فقط یک ساعت از کار افتادگی موقت داشته باشد.

آپ تایم بالای سرور چه منفعتی برای وب سایت دارد؟

اگر تجارت شما در رابطه با فروش محصولات یا ارائه خدمات به صورت آنلاین است و یا ترافیک بالایی از بازدید سایت محبوب خود دارید، آپ تایم بالای سرور٬ برای فعال نگهداشته شدن وبسایت شما برروی موتورهای جستجو و پابرجا بودن تجارت تان بسیار اهمیت می یابد. ممکن است یک شرکت برای فقط یک ساعت آفلاین بودن سایت خود مبلغ هنگفتی درآمد را از دست دهد و از آنجا که تعداد تجارت های آنلاین بی شمار است، مشتری می تواند خیلی راحت و در عرض چند دقیقه وب سایت در دسترس دیگری (وب سایت رقیب) را انتخاب کند و در آنجا خرید خود را انجام دهد. بنابراین در انتخاب هاستینگ خوب، آپ تایم از مهمترین فاکتورهایی است که باید به آن توجه کنید. همچنین مطمئن شوید که شرکت میزبان انتخابی شما می تواند در هر زمان از کار افتادگی و بروز مشکلات سرور را برطرف کند و به شما پشتیبانی فنی و خدمات مشتری نیز ارائه دهد.

عواملی که در آپتایم سرور تاثیرگذار هستند:

شبکه سرورسخت افزار سرورنرم افزارهایی که بر روی سرور نصب می شوند مانند: میل سرور، وب سرور و …امنیت سرور در برابر حملات هکرها و بدافزارها

بهترین شرکت میزبان، شرکتی است که سرورهای خود را در دیتاسنتر امن قرار داده است٬ کلیه سرورهای آن توسط سیستم مانیتورینگ در کنترل کامل مدیر سرور باشند٬ بصورت دائم از تمامی اطلاعات بارگزاری شده نسخه پشتیبان تهیه شود و این نسخ در مکانهای مختلفی زیر نظر کارشناسان شرکت میزبان نگهداری شوند و مدیریت و نگهداری سرور در برابر موارد امنیتی٬‌ هرگونه هک و نفوذ به سرور را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

Webramz – Professional Managed Hosting Since 2004

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.