جشنواره زمستانی 1402 وب‌رمز

طبق اعلام سازمان جهانی Verisign در سپتامبر سال ۲۰۲۲ شاهد افزایش قیمت دامنه .com خواهیم بود. این سازمان اعلام کرد که قیمت ثبت دامنه .com و تمدید آن را برای همه شرکت‌های ثبت‌کننده افزایش خواهد یافت. همچنین این سازمان اعلام نمود که این افزایش قیمت در اول سپتامبر ۲۰۲۲  (۱۰ شهریور) روی ثبت، تمدید و انتقال دامنه .com اعمال می‌شود.

توافق Verisign با دولت آمریکا و ICANN

بنا به اخبار اعلام شده، بر اساس توافقات جدیدی که Verisign با دولت آمریکا و ICANN منعقد کرد، این شرکت توانسته مجوز چنین اقدامی‌ را دریافت کند. این توافق باعث افزایش ۷ درصدی قیمت‌ها در سال جاری و هر سه سال آینده می‌شود.
طبق این اقدام مشتریان در ابتدای ماه سپتامبر امسال شاهد تغییر قیمت دامنه خواهند بود و همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می‌کنید این قیمت‌ها تا سال ۲۰۳۰ نزدیک ۷۰ درصد افزایش قیمت خواهد داشت.

پيشنهاد وب رمز: DNS چیست؟

تا قبل از گرانی یک خرید به‌صرفه و اقتصادی کنید

خوشبختانه در وب‌رمز این امکان برای مشتریان گرامی‌ فراهم شده است که شما می‌توانید دامنه‌های .com را از امروز به مدت ۱۰ سال با قیمت فعلی تمدید کنید. بنابراین با تمدید دامنه .com خود به مدت دو سال یا بیشتر، شما می‌توانید از این فرصت استفاده نموده و از قیمت پایین تر فعلی استفاده می‌کنید.
همچنین در صورت نیاز می‌توانید دامنه‌های خود را از شرکتهای مختلف دیگر به وب‌رمز منتقل نموده و پس از انتقال دامنه، دامنه‌های خود را تمدید نمایید.
همچنین در صورتی که تاکنون به هر دلیل موفق به ثبت دامنه .com نشده‌اید و یا در آینده تصمیم به ثبت دامنه .com دارید، این فرصت طلایی را مغتنم نموده و وب رمز به شما پیشنهاد میکند که حتما دامنه را با قیمت مناسب‌تر امروز تهیه نمایید.

کلام آخر

در وب سایت‌های اینترنتی دامنه یکی از مهم‌ترین اجزا وب سایت و در واقع آدرس کسب و کار شماست و به همین دلیل از اهمیت فوق‌العاده بالایی برخوردار است، اگر آدرس کسب و کار شما به هر علتی از دسترس خارج شود، مشتریان بسیاری را از دست خواهید داد. طبق آخرین اخبار به دست آمده، افزایش قیمت روی دامنه .com از اول سپتامبر اعمال می‌شود. با توجه به این امر، وب‌رمز برای مشتریان خود این امکان را فراهم نموده تا دامنه‌های .com خود را با قیمت مناسب تر تمدید نموده و یا براساس قیمت فعلی برای ثبت دامنه و یا تمدید دامنه خود به مدت دو سال و یا بیشتر (حداکثر ۱۰ سال) استفاده کنید. لذا پیشنهاد می‌شود این فرصت ویژه را به هیچ عنوان از دست ندهید.
در صورت نیاز به اطلاع از نحوه ثبت دامنه در وب‌رمز، شما می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا بهترین گزینه‌ها را در اختیار شما قرار دهند.

 

 

4 پاسخ به “افزایش قیمت بین‌المللی دامنه com. از سپتامبر ۲۰۲۲”

  1. سیمکارت ایرانسل گفت:

    مقاله بسیار خوب و جالبی بود در افزایش قیمت

  2. سیم کارت گفت:

    میشه بگید برای خرید یه دامنه تو ایران .com بهتره یا .ir

    • پریسا نوریان گفت:

      سلام دوست عزیز، این مورد با توجه به سایت شما متفاوت می باشد اما در کل بهتر است جهت جلوگیری از سواستفاده های آینده هر دو دامنه را داشته باشید. همچنین به این مورد نیز توجه کنید که استفاده از خدمات گوگل ادوردز با دامنه .ir امکان پذیر نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.