جشنواره زمستانی 1402 وب‌رمز

بهترین افزونه های کاهش حجم تصاویر کدامند؟ همانطور که میدانید تصاویر می‌توانند تجربه سایت شما را بهبود بخشند، برند شما را ارتقا دهند و امکانات‌های بیشتری را برای استفاده در تبلیغات ارائه دهند.شما می‌توانید این مشکلات را کاهش دهید و با کاهش حجم تصاویر خود با استفاده از افزونه بهینه سازی تصاویر، از تمام مزایایی که تصاویر ارائه می‌دهند لذت ببرید. این کار با کاهش اندازه تصویر و نحوه مدیریت سایت شما با بارگذاری تصویر و با استفاده از بهترین افزونه های بهینه سازی تصاویر انجام می‌شود. در این مقاله شما را با ۱۹ افزونه بهینه سازی تصاویر در وردپرس آشنا خواهیم کرد.

پلاگین وردپرس چیست؟

پلاگین وردپرس چیست؟

در صورت تهیه ‌هاست وردپرس شما میتوانید قالب‌ها و پلاگین های متعددی روی وردپرس خود نصب نمایید. همانطور که میدانید ورودپرس مزایای بسیاری دارد . یکی از مزایای وردپرس، پلاگین های متعدد آن است. یک پلاگین برای افزودن ویژگی‌های جدید به سایت وردپرس بدون نیاز به کدنویسی استفاده می‌شود. جهت اطلاعات بیشتر در مورد این که ‌هاست وردپرس چیست اینجا کلیک نمایید.

شما می‌توانید به دو روش به پلاگین‌های رایگان دسترسی داشته باشید:

  • در دایرکتوری رسمی‌وردپرس
  • از داشبورد سایت خود، از طریق منوی افزونه‌ها > افزودن جدید.

بدیهی است که در طراحی سایت با وردپرس، برخی از افزونه‌ها از استانداردهای بالاتری نسبت به سایرین برخوردار هستند. برای جلوگیری از هر گونه مشکل (تداخل افزونه‌ها، اشکالات، خرابی سایت و غیره)، توصیه می‌شود هنگام انتخاب بهترین پلاگین های وردپرس، دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنید:

  • پلاگین مورد نظر از لحاظ عملکرد سئو وردپرس بهینه باشد و خدمات سئو را ارائه دهد.
  • به تعداد نصب‌های فعال نگاه کنید. به طور کلی، هر چه بالاتر باشد، بهتر است (یعنی احتمال بیشتری دارد که به درستی کار کنند). اما مراقب باشید: همیشه اینطور نیست. می‌توانید افزونه‌های محرمانه‌تری را پیدا کنید که عملکرد بالایی دارند.
  • نظرات کاربران را بررسی کنید وقتی بازخورد خوب باشد، نشانه مثبتی است. از طرف دیگر، اگر افزونه ای با انتقادات زیادی روبرو می‌شود، قبل از نصب آن به دقت جوانب را بررسی کنید.
  • به دفعات به روز رسانی‌ها نگاهی بیندازید. اگر یک افزونه امنیتی به مدت 3 سال به روز نشده باشد، احتمالا مشکلی وجود دارد. بسیاری از پلاگین‌ها توسط داوطلبانی طراحی شده اند که همیشه زمان لازم برای مراقبت منظم از آنها را ندارند.
  • بررسی کنید که آیا افزونه مورد نظر شما با نسخه وردپرس شما سازگار است یا خیر. همانطور که گفته شد، روی این معیار تمرکز نکنید. به آن به عنوان یک امتیاز فکر کنید.

افزونه های بهینه سازی تصاویر

پس از تهیه هاست و طراحی وب سایت و پشتیبانی سایت وردپرس، شما به افزونه های متعددی نیاز دارید. تصاویر بزرگ و یا غیر ضروری، می‌توانند سرعت بارگذاری صفحه را افزایش دهند، که بر سئوی شما تأثیر منفی می‌گذارد و باعث ناامیدی بازدیدکنندگان می‌شود.

اگر این فرآیند به صورت دستی انجام شود، ممکن است زمان‌بر باشد، اما کاربران وردپرس می‌توانند از افزونه‌های بهینه‌ساز وردپرس برای ساده‌سازی این روند استفاده کنند.
در ادامه بهترین افزونه‌های بهینه سازی تصاویر آورده شده اند. جهت اطلاعات بیشتر در مورد این که ‌هاست چیست اینجا کلیک نمایید.

۱. ShortPixel Adaptive Images

ShortPixel Adaptive Images با تمام ویژگی‌های لازم بارگذاری می‌شود تا به شما کمک کند تصاویر وردپرس خود را بهینه کنید و عملکرد وب‌سایت خود را بهتر کنید.

شما به مجموعه ای از ویژگی ها و عملکردها، از جمله الگوریتم فشرده سازی امضای ShortPixel دسترسی دارید. این افزونه می تواند به شما کمک کند تا اندازه فایل تصویر را تا 90٪ بدون کاهش ظاهری در کیفیت تصویر کاهش دهید.

۲. Imagify

Imagify

مانند گزینه قبلی ، افزونه وردپرس Imagify تصاویر تازه آپلود شده شما و همچنین تصاویر موجود در پوشه رسانه وردپرس شما را فشرده می‌کند. همه چیز به صورت خودکار مدیریت می‌شود، در زمان شما صرفه جویی می‌شود و گردش کار شما بهبود می‌یابد.

یکی از ویژگی‌های قابل توجه Imagify سه سطح بهینه سازی آن است که می‌توانید در تنظیمات افزونه تغییر دهید. این سه گزینه عبارتند از فشرده سازی بدون اتلاف، فشرده سازی با اتلاف، و فشرده سازی با اتلاف قوی برای کوچکترین فایل‌های تصویری اما پایین ترین کیفیت تصویر. این کار به شما کنترل بیشتری بر درجه کیفیت و اندازه فایل می‌دهد.

۳. Smush

Smush

Smush محبوب ترین افزونه بهینه سازی تصویر موجود برای وردپرس است. فشرده‌سازی بدون از بین رفتن کیفت را اعمال می‌کند (به این معنی که هیچ کیفیتی از فایل تصویر حذف نمی‌شود) و اندازه تصویر شما را تا 5 مگابایت، به‌صورت جداگانه یا انبوه کاهش دهد. همچنین اقدامات دیگری را برای بهبود عملکرد صفحه از جمله بارگذاری تنبل و تغییر اندازه خودکار انجام می‌دهد.

Smush یک افزونه آسان برای مبتدیان است. اگر این افزونه را روی یک سایت موجود نصب کنید، تنها کاری که برای فعال کردن آن باید انجام دهید این است که به تنظیمات افزونه بروید. سپس، تمام تصاویر موجود شما را بهینه می‌کند. هر تصویر جدیدی که آپلود می‌کنید تا زمانی که افزونه نصب شده باشد به طور خودکار بهینه می‌شود.

نسخه رایگان Smush و نسخه پولی آن، Smush Pro، گزینه‌های همه جانبه بسیار خوبی برای اکثر کاربران وردپرس هستند که به دنبال فشرده سازی تصاویر خود هستند اما زمانی برای فشرده سازی هر تصویر خود ندارند. Smush Pro (6 دلار در ماه) اندازه فایل‌ها را بیشتر از نسخه رایگان کاهش می‌دهد و همچنین محدودیت‌های اندازه فایل را حذف می‌کند (نسخه رایگان شما را به تصاویر زیر 1 مگابایت محدود می‌کند).

۴. EWWW Image Optimizer

EWWW Image Optimizer

پلاگین EWWW Image Optimizer مشابه پلاگین قبل عمل می‌کند، یعنی به طور خودکار تصاویر را هنگام آپلود آنها در سایت خود بهینه می‌کند و همچنین می‌توانید تصاویر JPG بارگذاری شده قبلی را به صورت جداگانه یا انبوه بهینه کنید. فشرده سازی EWWW بدون کاهش کیفیت تصاویر است.

اما، EWWW دارای مزایای اضافی است که آن را متمایز می‌کند. این افزونه امکان اندازه نامحدود فایل را فراهم می‌کند، بنابراین نیازی نیست نگران تصاویر بزرگ و غیرفشرده باشید. به‌علاوه، نسخه پریمیوم API می‌تواند فایل‌های PNG، GIF و WebP را مدیریت کند، که برای سایت‌هایی که همه این نوع فایل‌ها را در خود جای داده‌اند، عالی است. در نهایت، EWWW Image Optimizer یک تیم پشتیبانی دارد که به تمام سوالات از جمله سوالات کاربران رایگان پاسخ می‌دهد.

۵. WP Compress

WP Compress

WP Compress، یک افزونه بهینه‌سازی تصویر است که اندازه فایل‌ها را با استفاده از بهینه‌سازی تصویر محلی و بهینه‌سازی تصویر زنده کوچک می‌کند. همچنین تصاویر تطبیقی بر اساس دستگاه، پشتیبانی از retina و بارگذاری تنبل تصویر را ارائه می‌دهد. فشرده سازی فایل کاملاً خودکار است.

همچنین فشرده سازی WP از یک CDN برای ارائه تصاویر با سرعت هفت میلی ثانیه بدون نیاز به کوچک کردن آنها استفاده می‌کند و تعدادی ویژگی را برای شرکت‌هایی ارائه می‌دهد که ممکن است با چندین سایت مشتری کار کنند. این ویژگی‌ها با هم، WP Compress را به یک رقیب قوی برای مدیریت چندین سایت مشتری تبدیل می‌کند.

۶. TinyPNG

TinyPNG

فشرده سازی تصاویر JPEG و PNG با ادغام با سرویس‌های فشرده سازی تصویر TinyJPG و TinyPNG به طور خودکار JPG و PNG شما را بهینه می‌کند. این ابزارها محتوای تصویر را تجزیه و تحلیل می‌کنند و بهترین استراتژی فشرده سازی را بدون کاهش کیفیت تصویر انتخاب می‌کنند. این فشرده سازی شامل کاهش یا حذف ابرداده، کم کردن آرتیفکت‌ها و حذف داده‌های اضافی است.

فشرده سازی تصاویر JPEG و PNG به طور خودکار همه تصاویر را با آپلود آنها در پس زمینه، به علاوه تصاویری که قبلاً در سایت شما آپلود شده اند، بهینه می‌کند. همچنین گزینه‌های پلاگینی برای حفظ ابرداده‌های خاص در تصاویر شما، مانند حق چاپ و موقعیت جغرافیایی، و همچنین مبدل CMYK به RGB و بدون محدودیت اندازه فایل وجود دارد. با این حال، شما محدود به حدود 100 تصویر در ماه به صورت رایگان هستید. پس از آن، به یک حساب پرداختی نیاز خواهید داشت.

۷. WP Retina 2x

WP Retina 2x

دانلود پلاگین WP Retina 2x wp زمانش است!. افزونه WP Retina 2x 5.4.3  (یا نسخه بالاتر) wp ایجاد شده توسط Jordy Meow را دریافت کنید و از آن برای پروژه خود استفاده کنید. این افزونه دو کار انجام می‌دهد: فایل‌های تصویری مورد نیاز دستگاه‌های با DPI بالا را ایجاد می‌کند و آنها را به بازدیدکنندگان شما نمایش می‌دهد. وب سایت شما در هر دستگاهی زیبا و واضح به نظر می‌رسد! تصاویر Retina  به طور خودکار برای شما تولید می‌شوند (اگرچه می‌توانید به صورت دستی هم این کار را انجام دهید)

۸. Imsanity

Imsanity

اگر به دنبال یک افزونه بهینه ساز تصویر هستید که به جای فشرده سازی، اندازه آن را تغییر دهد، Imsanity را امتحان کنید. این افزونه رایگان با آپلود تصاویر در سایت وردپرس خود، ابعاد آنها را تغییر می‌دهد. از این جهت منحصر به فرد است که می‌توانید حداکثر عرض، ارتفاع و سطح کیفیت را مشخص کنید، و هر تصویری را که از این پارامترها فراتر می‌رود، شناسایی و اندازه آن را تغییر می‌دهد، و آن را برای وب سایت‌هایی ایده آل می‌کند که الزامات تصویری کمتر سختگیرانه ای دارند.

همچنین Imsanity یک ویژگی تغییر اندازه انبوه را برای هر تصویری که قبلا آپلود شده است ارائه می‌دهد و می‌تواند انواع فایل‌های کمتر بهینه شده (مانند BMP و PNG) را به فرمت‌های JPG کم حجم تبدیل کند. به طور کلی، این افزونه برای سایت‌های پر محتوا، مانند وبلاگ‌ها که از نویسندگان می‌خواهند تصاویر خود را آپلود کنند، بهترین است. به جای اندازه‌گیری تصاویر، از Imsanity برای خودکار کردن فرآیند استفاده کنید.

۹. Optimus

Optimus

اگر پهنای باند شما نگران کننده است، Optimus تصاویر آپلود شده وردپرس را تا 70 درصد بهینه می‌کند. این افزونه این کار را با ارسال فایل‌های تصاویر به سرور Optimus و برگرداندن نسخه‌های جدید و کوچکتر برای استفاده در سایت شما انجام می‌دهد. این فشرده سازی بدون از دست رفتن کیفیت است. بدین معنا که کیفیت تصاویر را تغییر نمی‌دهد. همچنین کار فشرده سازی واقعی تصاویر را از سرور خود انجام می‌دهد.

Optimus یک ابزار خودکار است یعنی به طور خودکار تصاویر را هنگام آپلود در سایت وردپرس شما پردازش می‌کند، بنابراین عملکرد صفحه سایت شما را بدون تلاش شما بهبود می‌بخشد. در صورت تمایل می‌توانید بهینه سازی خودکار را متوقف کنید.

ShortPixel Image Optimizer .۱۰

ShortPixel Image Optimizer

افزونه بهینه سازی تصویر فریمیوم ShortPixel دو راه حل مختلف فشرده سازی تصویر را بدون از دست رفتن کیفیت ارائه می‌دهد. فشرده سازی از دست رفته به این معنی است که برخی از داده‌ها از فایل حذف می‌شوند و در نتیجه فایل‌های بسیار کوچکتر اما کیفیت تصویر کمی‌پایین تر می‌شود. اگر می‌خواهید بین این روش‌ها یکی را انتخاب کنید، ShortPixel را امتحان کنید.

یکی از بهترین قسمت‌های این افزونه این است که کپی اصلی تصویر را ذخیره می‌کند و در صورت نیاز بازیابی آن را آسان می‌کند. همچنین دارای مزایای دیگری از جمله تبدیل CMK به RGB و تغییر مقیاس تصویر است. و ShortPixel امکان فشرده‌سازی فایل‌های JPG، PNG، GIF، WebP، AVIF و PDF را بدون محدودیت اندازه فراهم می‌کند.

reSmush.it .۱۱

reSmush.it

reSmush.it پلاگین رسمی‌وردپرس برای کمپرسور تصویر reSmush.it است که یکی از چندین الگوریتم فشرده سازی را برای هر تصویری که آپلود می‌کنید اعمال می‌کند. این امکان را به شما می‌دهد تا تصاویر را تا 5 مگابایت به صورت رایگان فشرده کنید و تنها با دو کلیک می‌توانید تصاویر را به صورت انبوه بهینه کنید.

نکته مهم این است که reSmush.it یک کپی از تصویر اصلی ایجاد می‌کند و کپی آن را برای فشرده‌سازی کار می‌کند و تضمین می‌کند که هرگز تصویر اصلی را از دست نمی‌دهید.

۱۲. WP Rocket

WP Rocket

WP Rocket یک افزونه کشو فشرده سازی تصاویر ممتاز برای وردپرس است. کارشناسان وردپرس آن را به عنوان قدرتمندترین ابزار کش می‌شناسند. به لطف طیف گسترده ای از گزینه‌ها و ویژگی‌های بهینه سازی خودکار، می‌توان آن را به راحتی توسط کاربران باتجربه وردپرس و همچنین مبتدیان استفاده کرد.

۱۳. Jetpack

Jetpack

Jetpack یک مجموعه افزونه قدرتمند وردپرس است که ویژگی‌های ضروری وردپرس را در یک افزونه واحد ترکیب می‌کند. تمرکز اصلی بر امنیت، عملکرد و بازاریابی است.

ویژگی‌های بهینه سازی تصویر در دسته عملکرد قرار می‌گیرند. برای فعال کردن فشرده سازی تصویر، تنها کاری که باید انجام دهید این است که تنظیم مربوطه را روشن کنید. هیچ تنظیمات اضافی برای تنظیم وجود ندارد.

کاری که انجام می‌دهد این است که به طور خودکار تصویر شما را بهینه می‌کند و تصاویر را با استفاده از CDN به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. این امر بار سرور شما را کاهش می‌دهد و بارگذاری سریعتر تصویر را برای بازدیدکنندگان شما فراهم می‌کند.

۱۴. Smush

Smush

Smush یک رابط زیبا با عناصر فعال دارد که از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید هم عکس‌های قدیمی‌و هم عکس‌های جدید را بهینه کنید. این افزونه حتی یک ویزارد راه اندازی سریع برای پیکربندی تمام تنظیمات اولیه از ابتدا ارائه می‌دهد.

مزیت اصلی Smush میزان اطلاعات ارائه شده در مورد تصاویر شما و مقدار فضایی است که ذخیره کرده اید.

۱۵. WP Offload Media Plugin

WP Offload Media Plugin

با افزونه WP offload media، می‌توانید کتابخانه رسانه موجود خود را به صورت یکپارچه آپلود کنید. حتی می‌توانید فایل‌های رسانه‌ای خود را در پس‌زمینه در حالی که کار دیگری انجام می‌دهید، بارگذاری کنید و به سیستم رسانه‌ای offload اجازه دهید کار خود را انجام دهد. بارگذاری انبوه رسانه نیز امکان پذیر است.

علاوه بر این، این افزونه به شما اجازه می‌دهد تا کنترل کاملی بر روی فایل‌های خود از فضای ابری در سراسر کتابخانه رسانه داشته باشید. حتی می‌توانید تنظیمات حریم خصوصی را بدون خروج از کتابخانه رسانه خود کنترل کنید و تصمیم بگیرید که چه کسی می‌تواند فایل‌های رسانه ای شما را ذخیره یا دانلود کند.

۱۶. Autoptimize

Autoptimize

Autoptimize بهینه سازی سایت شما را بسیار آسان می‌کند. می‌تواند اسکریپت‌ها و سبک‌ها را جمع‌آوری، کوچک‌سازی و کش کند، به‌طور پیش‌فرض CSS را در سر صفحه تزریق می‌کند، همچنین می‌تواند CSS لازم را درون خطی کند و CSS کامل انباشته را به تعویق بیاندازد، اسکریپت‌ها را به پاورقی منتقل کرده و به تعویق بیاندازد و HTML را کوچک کند.

علاوه بر این، شما می‌توانید تصاویر را بهینه‌سازی کنید و با بارگذاری تنبل (با پشتیبانی از فرمت‌های WebP و AVIF) فونت‌های Google را بهینه کنید، جاوا اسکریپت غیرتجمیع‌شده را همگام‌سازی کنید، شکلک‌های هسته وردپرس را حذف کنید و موارد دیگر.

به این ترتیب این افزونه می‌تواند عملکرد سایت شما را حتی زمانی که قبلاً HTTP/2 است بهبود بخشد! API گسترده ای در دسترس است که به شما امکان می‌دهد Autoptimize را برای نیازهای خاص هر سایت تنظیم کنید.

۱۷. Kraken

Kraken

این افزونه با Kraken.io API کار می‌کند، یک سرویس بهینه سازی تصویر که از فشرده سازی بدون کاهش کبفیت پشتیبانی می‌کند. Kraken علاوه بر ویژگی‌های دیگری مانند صفحه Cruncher و سازگاری Dropbox، بهینه‌سازی تصویر را نیز ارائه می‌دهد. بهینه سازی از طریق زیرساخت Kraken و افزودن خروجی به کتابخانه وردپرس شما انجام می‌شود.

علاوه بر فشرده‌سازی، این افزونه به‌طور خودکار اندازه تصاویر را هنگام آپلود بر اساس حداکثر ابعاد تعیین‌شده تغییر می‌دهد، و دارای یک منوی عمل انبوه برای مدیریت چندین تصویر در یک حرکت است.

۱۸. Hammy

Hammy سرعت وب سایت شما را با تولید و ارائه تصاویر تغییر اندازه برای منطقه محتوای شما بسته به عرض محتوا افزایش می‌دهد.

Hammy تصاویر محتوای معمولی شما را می‌گیرد (فقط در پست‌ها و صفحات، نه انواع پست سفارشی) و تعدادی عکس با اندازه کوچکتر را بازسازی می‌کند. هنگامی‌که شخصی از وب سایت شما بازدید می‌کند، به طور خودکار مناسب ترین تصویر (یا کوچکترین تصویر ممکن) را در اختیار او قرار می‌دهد. این باعث می‌شود تجربه بهتری به خصوص در تلفن همراه داشته باشید. این پلاگین از کد تصویر جدید WP 3.5 استفاده می‌کند.

۱۹. prizm image

prizm image

به گفته Accusoft، این افزونه بهینه‌سازی تصویر وردپرس به شما این امکان را می‌دهد که اندازه فایل تصاویر خود را تا ۷۰ درصد بدون از دست دادن وضوح و کیفیت بصری کاهش دهید. تنها با چهار هزار بار دانلود (4k) و امتیاز 3.5/5.0، می‌توان استدلال کرد که پلاگین بهینه‌سازی تصویر Prizm قدم به قدم یا بهتر است بگوییم تصویر به تصویر به هدف می‌رسد.

Prizm Image به شما کمک می‌کند تا فشرده سازی JPEG را بهینه کنید، PNG‌ها و GIF‌ها را بهینه کنید، ابرداده‌ها را از فایل‌های JPEG حذف کنید و موارد دیگر. برای استفاده از این افزونه باید برای یک حساب Prizm Image رایگان ثبت نام کنید.

کلام آخر

این مقاله مجموعه‌ای از بهترین افزونه‌های بهینه سازی تصویر وردپرس است. امیدواریم این مطالعه برای شما مفید بوده باشد و به شما در یافتن افزونه بهینه‌سازی تصویر عالی که بودجه و نیازهای شما را برآورده می‌کند کمک کرده باشد.

با این حال، اگر هنوز مطمئن نیستید، توصیه می‌کنیم از ShortPixel یا WP Compress استفاده کنید. هر دو افزونه با تمام ویژگی‌ها و عملکردهای لازم بارگذاری می‌شوند تا به شما در بهینه سازی تصاویر وب سایت خود کمک کنند. همچنین، برنامه‌های رایگان آنها دارای محدودیت کافی است و برای وبلاگ‌ها و وب سایت‌هایی که تازه شروع به کار کرده اند کافی است.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره و راهنمایی با کارشناسان محرب وب‌رمز تماس حاصل نمایید.

[faq]

سوالات متداول

به عنوان یک قاعده کلی، اندازه تصویر وردپرس به جز عکس‌های بزرگ نباید از 150 کیلوبایت بیشتر باشد.

بهینه سازی تصویر به بهبود سرعت بارگذاری صفحه کمک می‌کند، رتبه سئو وب سایت‌ها را افزایش می‌دهد و تجربه کاربر را بهبود می‌بخشد. سرعت بارگذاری صفحه، مدت زمانی است که یک صفحه وب برای بارگذاری کامل می‌گیرد.

به عبارت ساده، بهینه سازی تصویر با استفاده از فناوری فشرده سازی مانند Lossy و Lossless کار می‌کند که به کاهش حجم کلی فایل بدون کاهش قابل توجه کیفیت کمک می‌کند.

اندازه فایل بهینه برای تصاویر در یک وب سایت بیشتر از 200 کیلوبایت نباشد و برای تصاویر پس زمینه تمام صفحه، بین 1500 پیکسل تا 2500 پیکسل عرض و برای اکثر تصاویر دیگر حداکثر عرض 800 پیکسل است. نگه داشتن تصاویر بین این محیط‌ها باعث می‌شود که آنها به درستی روی رایانه‌ها و صفحه نمایش موبایل بارگیری شوند.

هنگامی‌که یک تصویر فشرده می‌شود (در دوربین یا رایانه ) اطلاعات کمتری در فایل وجود دارد و جزئیات دقیق رنگ، کنتراست و وضوح کاهش می‌یابد.

Webp بهترین فرمت برای وب است. JPG و PNG نیز گزینه‌های خوبی برای وب هستند. اگر انتخاب شما بین JPG یا PNG است، از JPG برای عکس‌ها و PNG برای لوگو استفاده کنید. این به این دلیل است که یک JPG بهتر فشرده می‌شود و سریعتر بارگذاری می‌شود، در حالی که PNG جزئیات بیشتری را حفظ می‌کند و امکان پس زمینه شفاف را فراهم می‌کند.

منبع : blog.hubspot.com wpmarmite.com wpbeginner.com themeisle.com dessign.net wpexplorer.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.