جشنواره زمستانی 1402 وب‌رمز

همانطور که می دانید برای طراحی سایت و داشتن یک آدرس اینترنتی لازم است که شما هم برای خرید دامنه و هم برای خرید هاستینگ از یک شرکت میزبان معتبر اقدام نمایید زیرا موضوع مالکیت سرویس هاستینگ و سرویس دامین ، بسیار مهم است .در این مقاله شما را با مالکیت و خرید هاست و دامین بیشتر آشنا خواهیم کرد.

مالکیت سرویس هاست و دامین :

اساسا مالکیت سرویس های دامنه و سرویس های هاستینگ بر اساس آدرس ایمیل مشخص می گردد. منظور همان آدرس ایمیلی است که روز اول جهت خرید سرویس دامنه و هاست از سوی مشتری در سیستم ثبت سفارش آنلاین درج می گردد. بنابراین باید ایمیل معتبر و فعالی را که مربوط به خودتان است، در هنگام ثبت دامنه استفاده کنید. این ایمیل آدرس باید معتبر و فعال بوده و رمز ورود به ایمیل  تنها در اختیار شخص شما باشد.

بسیار مهم است که ایمیل شما از نوع ایمیل های عمومی مثل gmail ، yahoo باشد، زیرا این نوع از ایمیلها علاوه بر اینکه رایگان هستند، در صورتیکه رمز عبور آنرا داشته باشید، هیچوقت از بین نخواهند رفت. ضمن اینکه اگر اختلالی در سرویس های شما بوجود آید، شرکت میزبان با این ایمیل همیشه با شما در ارتباط خواهد بود و موضوع را به شما اطلاع رسانی خواهد کرد.

اما با تمام اهمیتی که این موضوع دارد، بعضی از اشخاص یا شرکتها، مراحل ثبت دامنه و خرید هاست را به فرد دیگری مثل دوست، همکار، منشی شرکت، طراح سایت و … می سپارند و در صورتیکه شخص مذکور در هنگام خرید از اطلاعات خود و ایمیل شخصی خود بجای شخص مالک استفاده کند، شما دیگر مالک حقیقی سرویس دامنه و هاست نخواهید بود…! و در بعضی مواقع با وجود اطلاع به شرکت میزبان و عدم همکاری شخص متخلف امکان تغییر مالکیت سرویسها توسط شرکت میزبان هم مقدور نیست و عملا شما باید به مراجع حقوقی رجوع کرده و یا از وکیل خوب که به جرایم رایانه ای تسلط داشته باشد نیز کمک بگیرید.

پیشنهاد وب رمز: اهمیت داشتن یک نام دامنه برای خود

مالکیت دامنه های ir. :

البته در خصوص مالکیت دامنه های آی آر، موضوع کمی روشن تر است: اگر دامنه آی آر که مربوط به شخص و یا سازمان شما بوده است، توسط شخص یا شرکت دیگری به ثبت رسیده باشد، شما می توانید اولا به مرکز ثبت دامنه های آی آر اطلاع دهید و با مراجعه به شورای حل اختلاف منطقه سکونت خود، شکایتی در این خصوص تدوین کنید. مرکز ثبت دامنه ir موظف است به این شکایات رسیدگی کند.

 

مسئله مهم دیگری که مطرح است٬ اینکه شرکتی که ثبت دومین خود را به آن می‌سپارید، باید  از نظر امنیتی و  اعتباری صاحب صلاحیت لازم باشد؛ زیرار قرار است برند و تجارت شما بر پای این نام بنا شود و عدم درنظرگرفتن صلاحیت و اعتبار شرکت ثبت‌کننده در آینده ممکن‌ است ضررهای بسیاری برشما وارد آورد. بنابراین صرفا بر اساس قیمت پایین تر دامنه نسبت به ثبت سفارش از شرکت مربوطه اقدام نکنید!

 

وب رمز نماینده رسمی شرکت‌های معتبر بین المللی ارائه دهنده خدمات ثبت و خرید نام‌های دامنه اینترنتی است. این شرکت با بهره گیری از تجربه دراز مدت در زمینه ثبت دامنه، همه تلاش خود را در جهت حفاظت از هویت  مشتریان در فضای مجازی و ارائه خدمات ثبت دومین به همراه پنل اختصاصی دومین به آنها معطوف کرده‌ است.

 

در پایان توصیه ما به تمامی کاربران عزیز وب رمز اینست که تمامی مراحل ثبت دامنه و خرید هاستینگ را شخصا خودشان انجام دهند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.