جشنواره زمستانی 1402 وب‌رمز
خرید سرور (Server)

خرید سرور (Server)

سرور چیست؟ قلب تپنده‌ی اینترنت

سرور یک کامپیوتر قدرتمند و همیشه روشن است که داده‌ها و خدمات را از طریق اینترنت به سایر دستگاه‌ها ارائه می‌دهد. سرورها ستون فقرات اینترنت را تشکیل می‌دهند و انواع مختلفی دارند از جمله سرورهای هاستینگ؛ سرور مجازی، اختصاصی و سرور سخت افزاری که در ادامه با آن‌ها و نقششان بیشتر آشنا می شویم.

هنگامی که دیگر هاست اشتراکی جواب کار ما را نمی‌دهد یا نیاز به امنیت بیشتری داریم، باید به ناچار سراغ خرید سرور برویم. سرورها در انواع متنوع برای میزبانی وب‌سایت عرضه می‌شوند.

وب‌رمز: ارائه‌دهنده‌ی انواع خدمات سرور

وب‌رمز راه‌حل‌های مختلفی در خدمات سرور برای پاسخگویی به طیف وسیعی از نیازها و مقیاس‌های مختلف مشتریان ارائه می‌دهد تا شالوده‌ی قابل اتکایی برای خدمات آنلاین‌ خود بسازید:

  • سرور اختصاصی: وقتی به کنترل کامل، بیشترین عملکرد و امنیت بالا نیاز دارید.
  • سرور مجازی (VPS): ترکیبی ایده‌آل از قیمت و عملکرد است و انعطاف بالایی ارائه می‌دهد.
  • فضای میزبانی ابری: برای سرویس‌هایی که مقیاس‌پذیری بالا مهم‌ترین نکته است.

سرور مجازی سرور اختصاصی سرور HP

سرور مجازی <span id="vps-server"></span>

سرور مجازی

اگر هاست فعلی سایت شما پاسخگو نیست و نمیخواهید هزینه مالی خرید سرور اختصاصی را بپردازید و به دنبال خرید سرور ارزان هستید شرکت وب رمز خرید VPS با  امکان نصب سیستم عامل لینوکس و ویندوز را به شما پیشنهاد می‌کند.

در این مدل از خدمات سرور، سرور اصلی فیزیکی توسط مجازی‌ساز به چندین سرور مجازی تقسیم می‌شود که با توجه به نیاز کاربر هر سرور مجازی سهم مشخصی از منابع سرور را به خود اختصاص می‌دهد.

بنابراین هر سرور مجازی یا VPS این قابلیت را دارد که از سیستم عامل و نرم افزارهای مورد نیاز خودش استفاده کند و هیچ محدودیتی دربه کارگیری نسخه‌های مختلف نرم افزار ندارد.

خرید سرور مجازی (VPS)

سرور اختصاصی <span id="dedicated-server"></span>

سرور اختصاصی

سفارش سرور اختصاصی به صاحبان کسب‌وکارها امکان می‌دهد که کل منابع سرور فیزیکی اصلی را به صورت اختصاصی در اختیار داشته و بتوانند پاسخگوی حجم بالای ترافیک سایت خود بوده و محدودیت‌های اشتراک گذاری منابع را نداشته باشند.

با خرید سرور به صورت اختصاصی تنظیمات دلخواه پیاده شده و مشکلات امنیتی نیز کاهش می‌یابد. کانفیگ سرور اختصاصی به دلخواه مشتری انجام می‌شود و این کانفیگ شامل منابع سخت افزاری و نصب نسخه‌های مختلف نرم افزارمی‌باشد. سیستم عامل سرور اختصاصی نیز به دو صورت لینوکسی و ویندوزی ارائه می‌شود.

خرید سرور اختصاصی (Dedicated)

سرور HP <span id="hp-server"></span>

سرور HP

خرید سرور فیزیکی امروزه به یکی از مناسب‌ترین راه‌حل‌ها برای شرکت‌های بزرگ تبدیل شده است. از سرورهای فیزیکی می‌توان به سرورهای hp اشاره کرد.

این سرورها اساساً تجهیزات سخت‌افزاری فناوری اطلاعات است که دارای حافظه،‌ هارد دیسک سرور، پردازنده‌های سطح بالا در کنار سایر قسمت‌های سرور دیگر است و با استفاده از انواع درایوهای ذخیره‌سازی سرور، قدرت محاسبه و عملکرد بالای سرور را در شبکه تضمین می‌کند.

خرید سخت افزار سرور (HP)

انواع سرور و کاربردهای آن‌ها

انواع سرور و کاربردهای آن‌ها

  • وب‌ سرور (Web Server): وظیفه‌ی اصلی‌اش، ذخیره‌سازی و ارائه‌ی فایل‌های وب‌سایت، در واکنش به درخواست‌ مرورگر کاربران است. وقتی آدرس دامنه سایت‌تان را تایپ می‌کنید، وب‌سرور مربوطه، محتوای سایت را برای شما بارگذاری می‌کند.
  • فایل سرور (File Server): به عنوان یک مخزن مرکزی برای ذخیره فایل‌ها عمل می‌کند تا کاربرانی که روی یک شبکه‌ مشترک هستند، بتوانند به‌راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشند.
  • سرور ایمیل (Mail Server): ایمیل‌های ورودی و خروجی را مدیریت می‌کند.
  • دیتابیس سرور (Database Server): یک پایگاه داده متمرکز است که امکان ذخیره‌سازی، سازماندهی و بازیابی اطلاعات و داده‌ها را برای اپلیکیشن‌ها و وبسایت‌ها فراهم می‌کند.
  • پرینت سرور (Print Server): مدیریت کلیه‌ی دستگاه‌های چاپ متصل به شبکه را برعهده داشته و درخواست‌های چاپی را پردازش می‌کند.

سوالات متداول

پاسخ هرگونه سوالی را در تماس با کارشناسان ما دریافت کنید

تعداد وب‌سایت‌ها، بستگی به سخت افزار سرور دارد. با انتخاب میزان منابع کافی اعم از RAM یا CPU و فضای Hard Disk، شما می‌توانید هرچند تعداد سایت و یا برنامه تحت وب را به دلخواه روی سرور خود مدیریت نمایید. همچنین با تهیه سرور اختصاصی، می‌توانید تعداد وب‌سایت‌های بیشتری نسبت به VPS داشته باشید.

در صورتی که سرور ویندوزی باشد، از طریق اتصال ریموت دسکتاپ (Remote Desktop) می‌توانید سرور خود را مدیریت نمایید و در صورتی که سرور شما لینوکس باشد می‌توانید از طریق اتصال SSH و با استفاده از نرم‌افزار کمکی putty به سرور خود وصل شوید.

به طور کلی با خرید سرور از وب‌رمز می‌توانید انواع برنامه‌های کاربردی قانونی نظیر انواع کنترل‌پنل‌ها، ایمیل سرور اختصاصی، انواع پایگاه داده‌ها،  اپلیکیشن‌های تحت‌وب و ... را روی آن نصب نمایید.

با سفارش سرور مجازی مدیریت شده در عین حال که از مزایای داشتن سرور اختصاصی بهره‌مند خواهید شد می‌توانید نصب، مدیریت و پشتیبانی سرور خود را به ما بسپارید.

ارتقا سخت افزار سرور در هر زمان ممکن است. شما می‌توانید منابع هارد، رم و CPU را متناسب با نیاز خود افزایش دهید. جهت اطلاعات بیشتر با تیم پشتیبانی وب‌رمز تماس بگیرید.

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 1086 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.