جشنواره زمستانی 1402 وب‌رمز

اگر برای خرید هاست و دامین اقدام می کنید در انتخاب نوع پلن هاستینگ به موارد زیر توجه کنید:

سرویس های هاستینگ سازمانی برای کسب و کارهایی که دارای وب سایتهای مهم هستند ایجاد شده است. این پلن ها آپ تایم 100% وب سایت های مهم را تضمین می کنند اگرچه در برخی از آنها بیش از یک سرور استفاده میشود که اگر چنین باشد، پلن هاستینگ ارائه شده گرانتر از نوع معمولی آن خواهد بود اما در قبال پرداخت این هزینه اضافی، شما نگرانی درباره اعتبار و کیفیت سرویس ها نخواهید داشت..!

البته فراموش نکنید که اگر بخواهید از سرور اختصاصی یا سرور مجازی معتبر استفاده کنید باید خیلی  بیشتر از اینها هزینه کنید.

توجه کنید که همیشه از یک شرکت هاستینگ معتبر و شناخته شده سرویس دریافت کنید تا نگرانی بابت از کار افتادگی موقت سایت خود نداشته باشید.

چه جایگزینی برای هاستینگ سازمانی وجود دارد؟

مهمترین فاکتور در سرویس های هاستینگ سازمانی، آپتایم سرور است اما باید به امکانات دیگری که در پلن های میزبانی وب ارائه می شود نیز توجه داشته باشید. سخت افزار سرورها در سری سازمانی معمولا از سایر پلن ها قدرتمند تر بوده که همین عامل در افزایش سرعت و عملکرد سرور نقش زیادی بازی می کند. برای جذب مشتری برخی از ارائه دهندگان هاستینگ در پلن های خود امکاناتی مانند تخفیف ویژه برای مثال دومین رایگان یا تبلیغات در گوگل رایگان در اختیار کاربران قرار می دهند اما  توجه داشته باشید کاری که شما باید انجام دهید انتخاب پلن هاستینگ مناسب بر اساس نیازهایتان می باشد نه اینکه جذب سایر امکانات شرکت ارائه دهنده شوید.

از اشکال دیگر سرویس های هاستینگ که می توانند جایگزین خوبی برای هاستینگ سازمانی باشند می توان به موارد زیر اشاره کرد :

– سرویس های خوشه ای وب هاستینگ (Clusted Web Hosting Services):

در این سرویس معمولا از چندین سرور جهت میزبانی یک اکانت هاستینگ استفاده می شود و تضمین می کند که در بدترین شرایط حداقل یک سرور برای میزبانی هر اکانت وجود خواهد داشت . تمام این سرورها با یکدیگر هماهنگ هستند و اگر یکباره یکی از آنها از کار بیافتد، همیشه سرور دیگری وجود دارد که نقش آن را بر عهده بگیرد. امروزه بسیاری از ارائه دهندگان هاست مانند وب رمز از این سرویس  استفاده می کنند زیرا به آنها کمک می کند تا بتوانند سایتها را با 100% آپتایم نگه دارند..!

– سرویس های هاستینگ Fail-Over :

مانند سرویس های خوشه ای، ارائه دهندگان هاستینگ این نوع هاستینگ را نیز برای ارائه پلن های هاستینگ دارای آپتایم 100%، به کار می گیرند. در این نمونه از دو نوع سرور استفاده می شود که یکی از آنها سرور اصلی است. این سرور برای مشتریان و همچنین گرفتن بکاپ مورد استفاده قرار می گیرد و در سینک (sync) نگهداری می شود تا اگر از کار افتاد سرور دوم بتواند نقش آن را مانند تخصیص آدرس های IP برعهده بگیرد.

در یک پلن هاستینگ چه مواردی باید در نظر گرفته شوند؟

همانطور که قبلا گفته شد در پلن های هاستینگ باید به دنبال درصد آپتایم بالا بود. سرویس های هاستینگ سازمانی طوری طراحی شده اند که بتوانند به کاربران بالاترین درصد آپتایم موجود را ارائه دهند، اما در این پلن ها باید به فضای دیسک و پهنای باند ارائه شده نیز توجه کرد. این دو باید متناسب با نیاز شما باشند. اگر شما دارای وب سایت مهمی هستید که به طور مثال در آن محصولات خود را به فروش می رسانید یا به افراد خدمات ارائه می دهید، باید به کیفیت خدماتی که شرکت های میزبانی وب به شما ارائه می دهند نیز توجه کنید.

به طور خلاصه در یک پلن هاستینگ باید به موارد زیر توجه کرد :

درصد آپتایم: که اگر این مقدار متناسب نباشد، هنگام از کار افتادگی موقت سایت، ضررهای مالی هنگفتی متحمل می شوید. به همین دلیل سعی کنید شرکت های هاستینگ معتبر را برای این کار انتخاب کنید تا خیالتان از این بابت راحت باشد.

اختصاص منابع: مطمئن شوید که شرکت هاستینگ انتخابی شما با توجه به نیازتان به شما فضای دیسک و پهنای باند کافی ارائه می دهد.

خدمات مشتری: این وظیفه ارائه دهنده هاستینگ است که خدمات مشتری را پشتیبانی کند. اکثر شرکت های هاستینگ درصدد هستند سرویس های باکیفیت ارائه دهند که این در جذب مشتری و البته پیشرفت و موفقیت تجارت شما سهم به سزایی دارد.

اگر به تمام فاکتورهای بالا توجه کنید، مطمئن باشید که می توانید بهترین پلن هاستینگ سازمانی (تجاری) را انتخاب کنید و از آن بهره کافی ببرید. البته فراموش نکنید که انتخاب شرکت میزبان خوب که دارای اعتبار و تجربه بالا باشد و کارشناسان آن از دانش کافی و به روز در مدیریت و نگهداری سرور برخوردار باشند٬ نیز اهمیت بسزایی دارد.

درحقیقت سرویس های هاستینگ سازمانی طوری طراحی شده اند که از نظر عملکرد مانند سرور اختصاصی باشند اما با قیمتی مناسب تر. پس اگر به دنبال درصد آپتایم بالا هستید ولی توانایی پرداخت هزینه های سرور اختصاصی را ندارید، سرویس هاستینگ سازمانی بهترین گزینه است.

تدوین و گردآوری: حبیبه سورانی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.