جشنواره زمستانی 1402 وب‌رمز

بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکامپ با حضور کشورهای روسیه و چین در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. غرفه وب‌رمز در سالن ۱۰ درغرفه ۱۷۱۴ میزبان بازدیدکنندگانی از شهرهای مختلف ایران بود.

آینده صنعت آی‌تی در دستان حامیان الکامپ

نمایشگاه بین‌المللی الکامپ فرصتی برای حضور بیزینس‌هایی از سراسر ایران بود که به منظور معرفی خدمات و کسب‌وکار خود در غرفه‌های سالن‌های مختلف مشغول پرزنت کردن تخصص خود بودند و از فعالیت سایر غرفه‌ها اطلاعات جدید و جذابی کسب می‌کردند.

در چند سال اخیر شاهد پیشرفت چشمگیری از رشد الکامپ و حضور کسب‌وکارهای آی‌تی در نمایشگاه الکامپ بوده‌ایم.

تیم مستقر در غرفه وب‌رمز در چهار روز برگزاری نمایشگاه الکامپ حضور دائمی داشته و با تخفیفات ویژه خود از مشتریان قدیمی و مشتریان جدید استقبال می‌کردند.

تخفیفات خدمات شرکت وب‌رمز تا ۵۰ درصد در زمان برگزاری نمایشگاه در جدول زیر آمده است:

سرویس‌هادرصد تخفیف کد تخفیف
مشاهده و خرید
فروش ویژه سخت افزار سرور5% -مشاهده و خرید
سرور مجازی 10%EL98Vمشاهده و خرید
سرور اختصاصی10%EL98Vمشاهده و خرید
ثبت و تمدید دامنه (یکساله)10% EL98D
مشاهده و خرید
انواع گواهینامه SSL10% EL98D
مشاهده و خرید
طراحی سایت و اپ موبایل20%-مشاهده و خرید
خدمات سئو وب‌سایت20%-مشاهده و خرید
انواع هاست (خرید یکساله)30%EL98Hمشاهده و خرید
سفارش فروشگاه‌ساز40%EL98Sمشاهده و خرید
سفارش سایت‌ساز40%EL98Sمشاهده و خرید
خرید قالب و افزونه (پرشیا وردپرس)50%-مشاهده و خرید

مشتریان شرکت وب‌رمز

الکامپ ۹۸ - مشتریان شرکت وب‌رمز

وب‌رمز نامی آشنا بود که بسیاری از مشتریان قدیمی را به سمت غرفه ما می‌کشاند. مشتریان خوش‌رویی که با لبخند به سمت ما می‌آمدند و درباره خدماتی که از ما در گذشته دریافته کرده بودند مانند سرورمجازی، سرور اختصاصی، ثبت هاست و دامنه و طراحی سایت صحبت می‌کردند و درمورد خدمات جدید ما مانند سئو سایت، تبلیغات گوگل، طراحی پورتال و همچنین تخفیفات ویژه ما به مناسبت نمایشگاه سوال‌هایی می‌پرسیدند. همانند الکامپ 97، یک خاطره‌ای که از الکامپ 98 برای ما به یادگار ماند این بود که  بسیاری از کسانی که برای اولین بار نام وب‌رمز را برروی بنرها می‌دیدند خیال می‌کردند که ما در حوزه ماینینگ بیت کوین فعالیت داریم . همچنین عده‌ای دیگر با مشاهده استند هک رشد سوال‌هایی درمورد هک سیستم و امنیت شبکه از کارشناسان فنی ما می‌پرسیدند.

البته که ما راهنمایی‌های لازم را در اختیار هر دو گروه گذاشتیم.

تجارت الکترونیک به عنوان یکی از مهمترین جنبه‌های نوآوری در انجام کسب‌وکار توسط سازمان‌ها و شرکت‌ها در سطح جهان به کار گرفته شده و از سوی دیگر با توجه به توسعه فناوری اطلاعات در داخل کشور، ایجاد یک جنبش نرم‌افزاری برای تولید برنامه‌‌های کامپیوتری داخلی از طریق سرمایه‌های انسانی متخصص در کشور منبع مهمی برای درآمد و اشتغال پایدار به وجود آورده است.

پيشنهاد وب رمز: در نمایشگاه الکامپ 97 منتظر شما هستیم!

بازدید از غرفه‌ها

الکامپ ۹۸ - بازدید از غرفه‌ها

هنگامی که با تیم وب‌رمز به بازدید ازغرفه‌های مختلف پرداختیم با استارتاپ‌های جذابی رو به رو شدیم که در کار خود بسیار خلاق و پویا عمل می‌کردند و ماهیت کار آن‌ها به گونه‌ای بود که می‌توان به آینده آن‌ها به طور جدی امیدوار بود. زیرا عملی کردن ایده‌های جدید نیازمند دانش، اعتماد، سرمایه و پشتکار است، مسیری که بسیاری از شرکت‌های آی‌تی از جمله شرکت وب‌رمز آن را طی کرده است و امروز جزو هفت شرکت برتر هاستینگ به حساب می‌آید.

بسیاری از استارتاپ‌ها به این معرفی و دیده شدن‌ها نیاز دارند تا بتوانند سرمایه مالی و تخصص انسانی را به سمت خود جذب کنند تا بتوانند فعالیت خود را ارتقا دهند. ما در روزهای سختی به سر می‌بریم بنابراین تلاش برای برپایی این نمایشگاه برای دیده شدن ارزش وقت گذاشتن را دارد.

سیاست‌های دخیل در برگزاری الکامپ

سیاست شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در سال 98حمایت هرچه گسترده‌تر از کلیه فعالان تولیدی و خدماتی و تجاری در کشور است که در نهایت به رونق اقتصادی کشور کمک خواهد کرد.

سیاست دیگر این شرکت کمک به حضور فعال و گسترده استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپای نوآورانه و همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی است که نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک با برنامه‌های متنوع خود این سیاست‌ها را به خوبی دنبال می‌کند.

شرکت‌های حاضر در الکامپ

در بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکامپ اپراتورها، شرکت‌های بانکی، شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی ، شرکت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و کسب‌وکارهای نوپا حضور داشتند و حمایت وزیر ارتباطات جناب آقای محمد جواد آذری جهرمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی جهت توسعه این صنعت بسیار مهم و تاثیرگذار بود.

مزیت برپایی نمایشگاه الکامپ

الکامپ ۹۸ - مزیت برپایی نمایشگاه الکامپ

حضور پررنگ و رشد قابل ملاحظه شرکت‌های استارتاپی حاضر در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ طی چند دوره گذشته یکی از مزیت‌های مهم و کلیدی الکامپ محسوب می‌شود و فرصت ارزشمندی فراهم شده است تا این شرکت‌ها ایده‌های خود را در کنار شرکت‌های بزرگ عرضه نماید.

برگزاری نمایشگاه الکامپ فرصت تعامل بیشتری را برای فعالان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات فراهم کرد تا در زمینه‌های مختلف به تبادل تجربیات خود بپردازند و با شرکت در پلن‌ها مجالی برای به اشتراگ‌گذاری آزمون و خطاهای خود داشته باشند تا نتایج را در حضور همگان بررسی کنند و از اختراع دوباره چرخ جلوگیری کنند.

در این رویداد مهم شاهد برنامه‌های متنوعی در حوزه الکام ترندز، الکام تاکز و الکامپ جابز بودیم و فضای متنوعی برای علاقمندان فراهم گردیده بود تا این رویداد یک افتخار ملی را رقم بزند.

2 پاسخ به “گزارشی از حضور وب‌رمز در الکامپ ۹۸”

  1. سیمکارت ایرانسل گفت:

    مقاله بسیار عالی و خوبی بود و موفق باشید

  2. هانسل گفت:

    عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.