جشنواره زمستانی 1402 وب‌رمز

 

انتخاب هاست لینوکس بهترین گزینه است زیرا قیمت آن کم است و خدماتی که دریافت می کنید در مقایسه با پولی که برای آن می پردازید بسیار مقرون به صرفه است. از آنجا که لینوکس یک سیستم عامل با منبع آزاد است، شرکت های هاستینگ برای استفاده از آن بر روی سرور خود هزینه ای نمی پردازند و این یکی از دلایل مقرون به صرفه بودن هاستینگ لینوکس است؛ از این نکته چنین برمی آید که اکثر اپلیکیشن های طراحی شده برای این سیستم عامل نیز منبع آزاد هستند و بدین ترتیب طراحان خواهند توانست با اضافه کردن ویژگی های دیگر به اپلیکیشن ها، آنها را بسته به نیازشان به خدمت بگیرند.

اکثر شرکت های هاستینگ کنترل پنل cPanel را برای مشتریان هاستینگ لینوکس خود انتخاب می کنند که این امر برای شما مفید است زیرا cPanel امکان مدیریت آسان اکانت هاستینگ را برایتان فراهم می کند و برای آن نیاز نیست که فردی باتجربه یا دارای دانش فنی باشید.

گزینه مناسب دیگر که بسیاری آنرا با هاست cPanel مقایسه میکنند هاست دایرکت ادمین DirectAdmin است که امکاناتی مشابه سی پنل دارد.

مزایای اصلی انتخاب هاست لینوکس چیست؟

۱. هزینه : هزینه کم هاستینگ لینوکس برای تازه واردان یا طراحانی که به دنبال فضایی برای آزمایش طرح های جدید می گردند، بسیار مناسب است. دلیل اصلی کم بودن قیمت آن، منبع آزاد بودن لینوکس و در دسترس بودن برنامه های آن است. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید اینست که به دلیل ارزان بون هاستینگ لینوکس، تقریبا همه شرکت ها آن را در سرویس های هاستینگ خود ارائه می دهند اما شما باید دقت کنید که میزبان هاستینگ تان به اندازه کافی شما را پشتیبانی می کند.

۲. آپتایم : (دوره زمانى که در طول ان يک سرور فعال است يا صحيح عمل مى کند. يک دوره زمانى که تجهيزات بدون خرابى کار مى کنند). معمولا خدمات هاست لینوکس نسبت به ویندوز معتبرتر هستند و امکان انجام کارهای بزرگ را برایتان فراهم می کنند. اگر شما برای امرار معاش به سایت خود وابسته باشید یا سایت شما برای تجارت تان مهم باشد بیشتر به آپتایم سرویس اهمیت خواهید داد. بنابراین باید از شرکت هاستینگ خود برای تضمین میزان فعالیت سرور اطمینان کافی داشته باشید.

۳. ویژگی ها : اکثر شرکت های هاستینگ ویژگیهای اضافی دیگری را در هاستینگ لینوکس خود ارائه می دهند و دلیل آن هم تعداد اپلیکیشن های بیشتر است. برخی از این ویژگی ها عبارتند از : برنامه های ساخت سایت و نصب کننده های خودکار برنامه ها که با استفاده از هر یک از اینها در وقت تان صرفه جویی می شو ( مانند سافتاکلوس ابزار اختصاصی هاست لینوکس وب رمز).

با توجه به اینکه هاستینگ لینوکس توسط شرکت های هاستینگ زیادی ارائه می گردد و این انتخاب یک هاستینگ معتبر که متناسب با نیازهایتان باشد را مشکل می کند باید به دنبال شرکت هاستینگی باشید که در درجه اول سرورهای آن دارای آپتایم بالا باشند و سپس پشتیبانی، سابقه کافی و خدمات عالی ارائه دهد.

اگر طراح وب ویندوز هستید، لینوکس نمی تواند برنامه هایی که طراحی می کنید را پشتیبانی کند و شما باید برای رفع نیازهایتان از هاستینگ ویندوز استفاده کنید. این بدین دلیل است که طراحان سایت استفاده کننده از هاست ویندوز معمولا از تکنولوژی هایی مانند ASP.NET و Microsoft SQL Server استفاده می کنند که هر دوی آنها توسط مایکروسافت طراحی می شود و فقط در ویندوز قابل استفاده است. در نتیجه اگر به دنبال سرویس هاستینگ مقرون به صرفه هستید باید پلن های هاستینگ لینوکس را انتخاب کنید. لینوکس در دسترس تمام انواع هاستینگ از قبیل هاستینگ اشتراکی، سرور مجازی و سرور اختصاصی و سرور اختصاصی می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.