جشنواره زمستانی 1402 وب‌رمز

در هر کسب و کاری اندازه‌گیری و افزایش (return on investment (ROI – درآمدی که از سرمایه‌گذاری در یک حوزه عاید کسب و کار می‌شود – در موفقیت آن تجارت بسیار اهمیت دارد.

با تصمیم به ساخت سایت و اقدام به طراحی سایت و خرید هاست و دامین برای ایده و تجارت تان، یک ابزار بازرگانی برای کسب و کار خواهید ساخت که دیگران را از در فضای اینترنتی با برندتان آشنا می‌کند و به مشتریان تان نشان میدهد که شما چقدر مهم هستید و سایت شما چه خدمات یا محصولاتی را می‌تواند ارائه دهد.

راه‌های زیادی جهت افزایش ROI در تجارت آنلاین وجود دارد، مثلا می‌توانید وب سایت خود را در رسانه‌های اجتماعی تبلیغ کنید یا با بهره‌گیری از خدمات سئو برای بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو اقدام کنید تا در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده شوید و ازین طریق مخاطبان و مشتریان جدید برای کسب و کارتان بیابید. راه حل دیگر سریع و آسان بعد از ایجاد وب سایت اینست که از تبلیغات گوگل استفاده کرده و با پرداخت هزینه بابت کلیک مخاطبان، در نتایج جستجوی کلمات کلیدی منتخب و مرتبط به کسب و کارتان دیده شوید.

در یکی از مقالات منتشر شده در jaguarpc با عنوان سود خود را با استفاده از هاست سرور اختصاصی سی پنل افزایش دهید، تأثیر هاست cPanel و میزبانی سرور اختصاصی در به دست آوردن سود بیشتر در ارتباطات آنلاین ذکر شده است. با خواندن این مقاله می توانید دریابید که چگونه سی پنل، شما را در جذب بازدیدکنندگان بیشتر و کم‌کردن هزینه‌ها کمک می‌کند.

راه‌اندازی و استفاده از هاستینگ سرور اختصاصی سی پنل آسان است. سی پنل دارای طیف گسترده ای از امکانات است که برای همه با هر میزان دانشی از هاست متناسب می‌باشد. از کار کردن با دامین و آپلود کردن محتوا گرفته تا تنظیم دیتابیس، میل باکس و …کار کردن با سی پنل حتی برای مدیران سایت تازه کار بسیار ساده استدر سی پنل هر یک از امکانات در بخش‌های مختلف به طور مفصل توضیح داده شده است و شما می توانید با در دست گرفتن کنترل سرور اختصاصی آن را برای اجرای اپلیکیشن‌های پیچیده آماده سازید. سی پنل ابزاری قدرتمند، قابل انعطاف و دارای قیمت مناسب برای همه می‌باشد.

استفاده از پلن سرور اختصاصی سی پنل از JaguarPC در تمام پلن های سرور اختصاصی اعم از سرور اختصاصی ایران، افزایش‌دادن سود و بازدهی به معنای دریافت درآمد بیشتر و کاهش‌ هزینه‌های اضافی است.

این امر را می‌توانید با استفاده از هاستینگ سرور اختصاصی سی پنل میسر کنید و به تجارت خود یک سرویس هاست باکیفیت اضافه نمایید. JaguarPC که از پیشتازان در حوزه هاستینگ سرور اختصاصی می‌باشد، تمام مشتریان خود را، در کنترل پلن هاستینگ و استفاده هرچه بهتر از امکانات موجود در آن یاری می کند

در این نوع هاستینگ، مشتریان می‌توانند پلن متناسب با سایز تجارت و اهداف آینده خود را انتخاب کنند. سرورها نیز در این نوع هاستینگ دارای سایز و امکانات مختلف هستند مانند : سرور quad-core Intel i4-2500 با 4 گیگابایت رم و 1 ترابایت هارد دیسک یا 2 x Intel Xeon E5606 processors با 16 گیگابایت رم و 4 ترابایت RAID برای ذخیره سازی. علاوه بر سی پنل و WHM، هر سرور اختصاصی JaguarPC دارای امکانات رایگان، ساپورت فنی ساعته، ریبوت‌های ریموت رایگان و دسترسی کامل به روت برای داشتن کنترل بیشتر نیز می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.