جشنواره زمستانی 1402 وب‌رمز

تولید محتوا شامل تولید محتوای ویدئویی، تولید محتوای گرافیکی و پادکست می‌باشد که هر کدام بر حسب کیفیت‌ و جذابیت خود تاثیر به سزایی به افزایش ترافیک سایت و سئو وب سایت دارد.  در این مقاله اهمیت تولید محتوا با استفاده از کلمات کلیدی در سئو را بررسی خواهیم کرد.

فکر می‌کنید چه هنگامی اهمیت تولید محتوا در سئو سایت نمایان می‌شود. زمانی که به دو فاکتور موتورهای جستجو و رضایت کاربران توجه کنید؟ زمانی که سایتی راه اندازی می‌کنید اما محتوای برای آن نداشته باشید بطور حتم موتورهای جستجو سایت شما را ایندکس نخواهند کرد و در نتایج موتورهای جستجو قرار نمی گیرد. اگر تولید محتوا برای سایت خودتان انجام میدهید باید محتوا براساس پرسونای مخاطبانتان ایجاد شود بدین صورت می‌توانید مخاطبان را جذب کنید. از این رو افزایش مخاطبان بالاتر می‌رود و جایگاهی در موتورهای جستجو کسب می کنید. در ادامه اهمیت تولید محتوا در سئو را برای شما توضیح داده ایم.

هدف از داشتن یک وب‌سایت چیست؟

اهمیت تولید محتوا در سئو - داشتن یک وب‌سایت

شاید یکی از سوالات مهم در زمینه طراحی و مدیریت سایت همین باشد و مهم تر از آن ارائه پاسخ مناسب به این سوال است. شاید ساده ترین و جامع ترین پاسخ به این سوال این باشد: “دیده شدن”
حال این دیده شدن ‌می‌تواند با هدف‌های مکمل دیگری ادغام شود. برای مثال یک فروشگاه اینترنتی، با دیده شدن می‌تواند به جذب مشتری و بالا رفتن فروش دست یابد. سئو مهم ترین ابزار ما در این راه است. همین الان شروع کنید:

سئو سایت فروشگاهی

یک سایت شرکتی ‌می‌تواند با دیده شدن، به بالا رفتن اعتبار خود در زمینه کاری دست یابد. لذا ‌می‌توان گفت که تمامی هدف‌های دیگر، زیرمجموعه هدف اصلی، یعنی دیده شدن هستند. با سئو سایت شرکتی در پربازدیدترین موتور جستجو دیده شوید.

حال فرض کنید که افراد با سوالات متفاوتی که در ذهن خود دارند از اینترنت استفاده کرده و به دنبال یافتن پاسخ مناسب برای آن‌ها هستند. معمولا این افراد با جستجوی سوالات خود به وسیله کلمات کلیدی، در صفحه اول و نهایتا صفحه دوم گوگل اقدام به باز کردن سایت‌ها و یافتن پاسخ‌های مورد نظر خود کرده و صفحات بعدی به طور معمول باز و بررسی نمی‌شوند. حال ‌می‌توان به اهمیت مبحث سئو و تبلیغات در دنیای وب پی برد. اگر در یک سایت، حجمی از محتوا وجود داشته باشد، ولی روی مباحث تبلیغات و سئو کار نشده باشد، تقریبا وب‌سایت دیده نخواهد شد. در مبحث تولید محتوا به بیان ساده، توضیح داده شد که تولید محتوای باکیفیت و همچنین سئو و بهینه‌سازی سایت ‌می‌تواند به بهتر دیده شدن وب‌سایت کمک به سزایی کند. در این مبحث سعی شده به موضوع سئوی محتوایی پرداخته شود.
به طور ساده ‌می‌توان گفت تولید محتوای با کیفیت مهمتر از کار کردن صرف روی سئو بوده و این دقیقا مفهوم سئوی محتوا محور ‌می‌باشد.

پیشنهاد وب رمز: سئو محتوا با ۹ ترفند حرفه‌ای

سایت‌های جوان با عمری کمتر از پنج سال

‌می‌توان با بررسی موارد بسیار کوچکی، سایت را برای سئو کردن آماده نمود. در قدم اول ‌می‌توان از صحیح بودن کد نویسی‌ها اطمینان حاصل نمود. همچنین باید از منطقی بودن آدرس یو آر ال محتوای منتشر شده مطمئن شد. استفاده از تگ‌های درست در مکانی صحیح ‌می‌تواند بسیار موثر واقع شود.

چرا کیفیت، اهمیت تولید محتوا در سئو پررنگ می کند؟

اهمیت تولید محتوا در سئو - کیفیت تولید محتوا

محتوا ی تولید شده در سایت باید دارای کیفیت لازم بوده و نباید صرفا به کمیت حجمی نوشته‌ها توجه نمود. به جای تولید انبوهی از محتواهای بی کیفیت، باید تلاش کرد تا محتوای با کیفیت و مفید تولید کرد. همچنین محتوا باید دارای اعتبار باشد. معتبر بودن مولف، نظرات اشخاص صاحب نظر درباره مطلب فوق و همچنین استفاده از داده‌ها و پیوندها از منابع خارجی ‌می‌تواند تاثیر به سزایی در درجه کیفی و اعتبار محتوای تولید شده داشته باشد.

عناوین و موضوعات انتخاب شده باید به لحاظ کمی و کیفی با بازار هدف ارتباط داشته باشند. همچنین متن محتوا باید بر اساس نگارش نویسنده بوده و از کپی کردن محتوا از سایر سایت‌های مشابه خودداری نمود. نویسنده باید محتوا را از لحاظ ادبی، با زبانی ساده و رسا نوشته و از جملات معلوم استفاده نماید. استفاده بیش از اندازه از جملات مجهول ‌می‌تواند باعث دلزدگی خواننده متن شود.

از دیگر مواردی که به بالا رفتن سطح کیفی محتوا کمک ‌می‌کند، نوآوری در خلق محتواست. به جای استفاده از مطالب تکراری که در اکثر سایت‌ها درباره آن صحبت شده، باید به خلق موضوعات و دغدغه‌های جدید پرداخته شود. سوالات جدید در ذهن مخاطب نیاز به پاسخ‌های جدید دارد. لذا نویسنده باید خود را جای مخاطب قرار داده و با پرسیدن سوالات جدید، به دنبال تولید محتوا برای ارائه پاسخ به سوالات احتمالی باشد. زمانی که محتوای با کیفیت و نوآورانه ای منتشر ‌می‌شود، سایر افراد آن را به اشتراک گذاشته و درباره آن صحبت ‌می‌کنند و این به معنای برداشتن گام‌های اولیه برای دیده شدن تلقی ‌می‌شود.

تمام این مواردی که گفته شد در سئو سایت پزشکی صدبرابر حساس‌تر باید اتفاق بیفتد.

از اهمیت کلید واژه‌ها غافل نشوید

اهمیت تولید محتوا در سئو - اهمیت کلید واژه‌ها

کلید واژه‌ها در تولید محتوا‌های سئو محور از اهمیت بالایی برخوردار هستند. ‌می‌توان برای یافتن کلید واژه‌های مناسب، از گوگل استفاده کرد. اگر در چنین شرایطی انتخاب کلید واژه‌ها صورت نگرفت ‌می‌توان بهینه سازی را با عبارات پرتکرار آغاز کرد. کلمات کلیدی باید در متن محتوا استفاده شده باشد. این به نوبه خود تضمین ‌می‌کند که کلید واژه‌ها در تگ‌های هدینگ، در هر لینک درونی به طور خودکار تولید شده و در آدرس یو آر ال صفحه موجود باشد.
همچنین باید توجه داشت که از کلید واژه‌ها در همان سطرهای ابتدایی استفاده کرده و فقط به استفاده از این واژه‌ها در نتیجه گیری اکتفا نگردد.
انتخاب عنوان مناسب در تولید محتوا بسیار حائز اهمیت ‌می‌باشد. عنوان باید شامل کلیدواژه‌ها و یا تعبیر مناسبی از آن بوده و در شرایط ایده آل بهتر است از کلمات کلیدی در عنوان محتوا نیز بهره برد. به طوریکه کاربر را وادار به کلیک روی آن در گوگل کند.

نویسنده : الهام کرامتی

 

2 پاسخ به “اهمیت تولید محتوا در سئو چقدر است؟”

  1. امیر آقایی گفت:

    ممنون از مقاله خوبتون. اما در مورد کلیدواژهها بیشتر توضیح میداد

    • مهسا خورشیدی گفت:

      خواهش می کنم، ما یکسری با موضوع “راهنمایی نهایی تحقیقات کلمات کلیدی برای سئو” نوشته شده است و می توانید وارد لینک زیر شوید بخوانید
      ttps://www.webramz.com/blog/تحقیقات-کلمات-کلیدی-برای-سئو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.