جشنواره زمستانی 1402 وب‌رمز

افزایش سرعت وردپرس شما می‌تواند به چندین روش به وب سایت شما کمک کند. کاربران شما راضی خواهند بود، موتورهای جستجوی شما راضی خواهند بود و در نتیجه رشد و رونق کسب و کار وشما اتفاق خواهد بود. متأسفانه، وردپرس همیشه ارائه صفحات سریع به بازدیدکنندگان را میسر نمی‌کند. اما خوشبختانه راه‌های زیادی برای افزایش سرعت وردپرس و نیز افزایش عملکرد وب سایت وردپرسی شما وجود دارد و می‌توانید برخی از آنها را مانند خرید هاست وردپرس یا هاست سی پنل پرسرعت، فوراً پیاده‌سازی کنید. در این مقاله شما را با ۲۵ روش افزایش سرعت در وردپرس آشنا خواهیم کرد.

چرا باید سرعت وردپرس را افزایش داد؟

چرا باید سرعت وردپرس را افزایش داد؟

وقتی وب‌سایت‌های جدید را بررسی می‌کنیم، هیچ چیز مانند یک صفحه وب کند باعث نمی‌شود دکمه «بازگشت» را انتخاب کنیم. عملکرد سایت تا حد زیادی بر تجربه کاربر تأثیر می‌گذارد و تا حد زیادی نحوه قضاوت بازدیدکنندگان را در مورد کیفیت یک تجارت آنلاین شکل می‌دهد.

طبق گفته گوگل، در سئو وردپرس وب سایت شما باید در دو ثانیه یا کمتر بارگیری شود. در غیر این صورت بازدیدکنندگان شروع به از دست دادن علاقه خود می‌کنند. عملکرد صفحه نیز یک عامل رتبه بندی است که توسط موتورهای جستجو از جمله گوگل استفاده می‌شود. هر چه سایت شما سریعتر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که در بالای SERP به یک نقطه مطلوب برسید.

اما، وردپرس به تنهایی در سرعت تخصص ندارد. علت این تا حد زیادی به دلیل نحوه عملکرد وردپرس است: هنگامی‌که شخصی از صفحه ای در سایت شما بازدید می‌کند، وردپرس به صورت پویا صفحه را با کشیدن داده‌ها از منابع مختلف – مانند پایگاه داده وردپرس و فایل‌های موضوع – و سپس ترکیب آنها در یک فایل HTML که ارسال می‌شود، می‌سازد.

به‌علاوه، تم‌ها و افزونه‌های وردپرس همگی منابع ارزشمند سرور را مصرف می‌کنند، حتی اگر فعالانه از آنها در سایت خود استفاده نکنید. بسیاری از مواردی که به طور همزمان روی سرور وب شما اجرا می‌شوند، منابع آن را کاهش می‌دهند، سرعت صفحات شما را کاهش می‌دهند و تبدیل‌ها را خنثی می‌کنند.

روش‌های افزایش سرعت سایت در وردپرس

روش‌های افزایش سرعت سایت در وردپرس

همانطور که در ادامه خواهیم دید، در طراحی سایت با وردپرس، بسیاری از رویکردها برای افزایش سرعت وردپرس کاملا غیر فنی هستند، در حالی که برخی دیگر شامل نصب یک افزونه یا حتی تغییر برخی از کدها توسط خودتان است (تا زمانی که بدانید در حال انجام چه کاری هستید). حتی ممکن است پس از انجام تنها چند مورد از این مراحل، شاهد بهبودی سرعت سایت خود باشید و این از مزایای وردپرس میباشد. جهت اطلاعات بیشتر در مورد این که وردپرس چیست اینجا کلیک نمایید.

۱.یک ارائه دهنده هاست قابل اعتماد انتخاب کنید

یک ارائه دهنده هاست قابل اعتماد انتخاب کنید

میزبانی وب با کیفیت پایه و اساس یک سایت وردپرس سریع است. ضروری است که با خرید هاست وردپرس پرسرعت از یک ارائه‌دهنده میزبانی حرفه‌ای تمتم نیازهای وب‌سایت شما از جمله پهنای باند، ترافیک مناسب و عملکرد خوب را برآورده کند. جهت راهنمای خرید هاست اینجا کلیک نمایید. اکثر‌ هاست‌های وردپرس انواع مختلفی از میزبانی را ارائه می‌دهند: میزبانی مشترک، میزبانی اختصاصی، میزبانی سرور خصوصی مجازی (VPS) و برنامه‌های میزبانی مدیریت شده وردپرس.

جهت آموزش نصب وردپرس روی هاست اینجا کلیک نمایید.

وب‌سایت‌های تأسیس‌شده با محتوای بیشتر و سطوح بالای ترافیک معمولی باید بر روی یک برنامه میزبانی اختصاصی، VPS یا مدیریت شده از یک ارائه‌دهنده معتبر با پشتیبانی سایت وردپرس استفاده کنند. این برنامه‌ها منابع سرور کافی را برای مدیریت افزایش ترافیک بدون تأثیر بر زمان بارگذاری اختصاص می‌دهند. جهت اطلاع از اینکه هاست وردپرس چیست اینجا کلیک نمایید.

۲. تست‌های عملکرد را اجرا کنید.

تست‌های عملکرد را اجرا کنید.

اگر بخواهیم بفهمیم سایت شما از نظر عملکرد در کجا قرار دارد، هیچ معیار جامعی وجود ندارد که این را خلاصه کند، زیرا عملکرد بر اساس منطقه جغرافیایی هر بازدیدکننده، قدرت اتصال به اینترنت و اینکه آیا سایت شما توسط مرورگر آنها ذخیره شده است یا نه متفاوت است.

سرعت صفحه نیز در صفحات سایت شما بسته به مقدار و نوع محتوای هر یک متفاوت خواهد بود. صفحات اصلی وب‌سایت معمولاً برای تخمین سرعت بارگذاری مورد استفاده قرار می‌گیرند، اگرچه شما باید سایر صفحات پربازدید دیگر را نیز آزمایش کنید.

برای به دست آوردن بهترین تخمین، سایت خود را با یک ابزار سنجش عملکرد رایگان مانند Website Grader آزمایش کنید. فقط URL صفحه اصلی خود را کپی نموده و ببینید که سایت شما چگونه کار می‌کند. این ابزار و بسیاری دیگر حتی پیشنهاداتی برای سرعت ارائه می‌دهند که می‌توانید آنها را اعمال کنید، سپس دوباره امتحان کنید.

۳. هسته وردپرس، قالب و افزونه‌ها را به روز کنید.

هسته وردپرس، قالب و افزونه‌ها را به روز کنید.

اگر مدیر وردپرس هستید، به‌روزرسانی‌ها بخشی از زندگی هستند. هسته وردپرس، تم‌ها و افزونه‌ها همگی باید به روز شوند تا به سایت شما کمک کنند تا از جمله موارد دیگر کارآمدتر اجرا شود. همیشه آخرین نسخه‌ها را اجرا کنید تا عملکرد را بهینه کنید، سایت خود را ایمن نگه دارید، باگ‌ها را اصلاح کنید، و اطمینان حاصل کنید که هر ویژگی و ابزار همانطور که باید عمل می‌کند. جهت اطلاعات بیشتر در مورد این که قالب وردپرس چیست اینجا کلیک نمایید.

۴. صفحه بندی نظرات

صفحه بندی نظرات

ممکن است نظرات را صرفاً به عنوان محتوای سایت در نظر نگیرید، اما وردپرس باید قسمت نظرات شما را همانند محتوای اصلی شما در صفحه بارگذاری کند. اگر بخش نظرات شما به ویژه فعال است، می‌توانید با صفحه بندی نظرات خود در زمان بارگذاری صرفه جویی کنید. با قرار دادن نظرات در یک صفحه جداگانه، به صفحه اصلی محتوای کمتری برای بارگذاری می‌دهید و به خوانندگان اجازه می‌دهید نظرات را در یک پست تنها در صورت تمایل بارگذاری کنند.

۵. از آخرین نسخه PHP استفاده کنید

از آخرین نسخه PHP استفاده کنید.

PHP زبان برنامه نویسی است که تمام وب سایت‌های وردپرس را قدرت می‌دهد. این زبان یک زبان سمت سرور است، به این معنی که فایل‌های آن در وب سروری که سایت شما را میزبانی می‌کند ذخیره و اجرا می‌شود. مانند تم‌ها و پلاگین‌ها، PHP همچنین به روز رسانی‌های گاه به گاه را برای اجرای کارآمدتر منتشر می‌کند که به نوبه خود به بارگذاری سریعتر صفحات شما کمک می‌کند. جهت اطلاع از این که php چیست اینجا کلیک نمایید.

۶. بهینه سازی تصاویر

بهینه سازی تصاویر

تصاویر بزرگ یکی دیگر از مقصران رایج کند شدن وب سایت‌های وردپرسی هستند. برای افزایش بیشتر عملکرد سایت خود و کاهش زمان پاسخ سرور، اندازه فایل‌های تصویری خود را تا حد امکان کاهش دهید بدون اینکه کیفیت را کاهش دهید. هدف این است که در فضا صرفه جویی کنید. جهت این کار می‌توانید از انواع افزونه بهینه سازی تصاویر استفاده نمایید.

۷. اندازه فایل‌های CSS و جاوا اسکریپت را کاهش دهید.

CSS و جاوا اسکریپت برای سایت شما اساسی هستند – آنها صفحات شما را فراتر از دیوارهای HTML ساده ارتقا می‌دهند. با این حال، هر بار که بازدیدکننده صفحه ای را بارگذاری می‌کند، این فایل‌ها باید از سرور وب شما به یک مرورگر وب ارسال شوند. بنابراین، هرچه بتوانید این فایل‌ها را کوچک‌تر کنید بدون اینکه بر ظاهر و عملکرد سایتتان تأثیر بگذارد، صفحات شما سریع‌تر بارگذاری می‌شوند.

۸. حذف افزونه‌های استفاده نشده

حذف افزونه‌های استفاده نشده

وقتی صحبت از افزونه‌های وردپرس می‌شود کیفیت بهتر از کمیت است. از آنجایی که هر افزونه مانند یک نرم افزار کوچک در وب سایت شما است، اجرای بیش از حد به طور همزمان می‌تواند بر زمان بارگذاری سایت شما تأثیر منفی بگذارد. حتی اگر از افزونه خاصی استفاده نمی‌کنید، این احتمال وجود دارد که در پس زمینه کارهای غیر ضروری انجام دهد و منابع را مصرف کند. ممکن است زمان آن رسیده باشد که تعداد انها را کم کنیم.

۹. فقط پلاگین‌های با کیفیت بالا نصب کنید.

اکنون که با از بین بردن افزونه‌های غیرضروری خود به بخش کمیت رسیدگی کرده اید، مطمئن شوید که افزونه‌هایی که در اطراف خود نگه می‌دارید با کیفیت هستند. بهترین افزونه‌های وردپرس و بهترین قالب وردپرس به گونه‌ای کدگذاری شده‌اند که منابع سرور مورد نیاز خود را تنها در مواقعی که نیاز دارند مصرف می‌کنند. این افزونه‌ها همچنین از نظر کد سبک هستند و فضای ذخیره سازی زیادی را در سرور شما اشغال نمی‌کنند و به طور مرتب به روز می‌شوند تا با به روز رسانی‌های اصلی وردپرس هماهنگی داشته باشند. جهت اطلاع از نصب قالب وردپرس اینجا کلیک نمایید.

۱۰. از CDN استفاده کنید.

از CDN استفاده کنید.

یکی دیگر از دلایل رایج عملکرد ضعیف فاصله در دنیای واقعی است. صفحات شما تمایل دارند در دستگاه‌هایی بارگیری شوند که از مکان فیزیکی وب سرور شما دورتر هستند. این به طور خاص بر کاربران بین المللی و کاربران در مناطق دور افتاده تأثیر می‌گذارد. خوشبختانه، می‌توانید این تأثیر را با یک شبکه تحویل محتوا یا به اختصار CDN کاهش دهید. جهت اطلاعات بیشتر در مورد این که cdn چیست اینجا کلیک نمایید.

۱۱. از یک تم سبک استفاده کنید.

از یک تم سبک استفاده کنید.

مانند افزونه‌ها، قالب وردپرس فعال شما ممکن است بار غیرضروری را روی سرور وب شما وارد کند. تم‌هایی که مملو از تصاویر و جلوه‌های باکیفیت هستند ممکن است جذاب به نظر برسند، اما هزینه ای دارند. افکت‌های فانتزی می‌توانند به کد زیادی نیاز داشته باشند، و بسیاری از تم‌ها به طور ناکارآمد برنامه‌ریزی می‌شوند، که هر دو اندازه فایل‌ها را افزایش می‌دهند و عملکرد صفحه شما را کاهش می‌دهند.

۱۲. سعی کنید محتوای خود را با lazy load بارگذاری کنید

سعی کنید محتوای خود را با lazy load بارگذاری کنید

اگر وردپرس شما دارای تصاویر زیادی است، می‌توانید بارگذاری تنبل را نیز اجرا کنید. به جای رندر کامل همه تصاویر در یک صفحه در اولین بارگیری صفحه، بارگذاری تنبل فقط تصاویری را که در پنجره مرورگر کاربر ظاهر می‌شوند بارگیری می‌کند و بارگیری بقیه را تا زمانی که کاربر به سمت پایین اسکرول کند به تعویق می‌افتد.

۱۳. ویدیوها را روی سرور خود میزبانی نکنید

ویدیوها را روی سرور خود میزبانی نکنید

از بین انواع فایل‌هایی که می‌توانید در سرور میزبانی وب خود ذخیره کنید، ویدئوها یکی از منابع پرمصرف هستند. آنها فضا را مصرف می‌کنند و می‌توانند در هنگام بارگذاری صفحه شما را تا حد زیادی کند کنند. ذخیره حتی یک ویدیو در سرویس شما می‌تواند به عملکرد شما آسیب برساند.

۱۴. فشرده‌سازی فایل‌ها با GZIP

فشرده سازی فایل‌ها با GZIP

GZIP یک روش فشرده سازی بدون ضرر است که به طور گسترده برای ارسال فایل‌ها از طریق اینترنت استفاده می‌شود. GZIP می‌تواند اندازه فایل‌ها را تا 70% کاهش دهد و فایل‌ها را در زمان بسیار کمتر و با قدرت محاسباتی کمتر نسبت به سایر روش‌های فشرده سازی فشرده می‌کند. هنگامی‌که فشرده سازی GZIP را روی وب سایت خود اعمال می‌کنید، فایل‌های شما سریعتر برای کاربران ارسال می‌شود زیرا از پهنای باند بسیار کمتری نسبت به فایل‌های فشرده نشده استفاده می‌کنید.

۱۵. اسکریپت‌های خارجی را محدود کنید

اسکریپت‌های خارجی را محدود کنید.

اسکریپت‌های خارجی فایل‌های کدی هستند که وب سایت شما از آنها استفاده می‌کند، اما در وب سرور خود ذخیره نمی‌شوند. این نوع اسکریپت‌ها با ابزارها و افزونه‌های تجزیه و تحلیل شخص ثالث مانند Google Analytics و Crazy Egg، شبکه‌های تبلیغاتی مانند Google AdSense و جاسازی‌های رسانه‌های اجتماعی مانند «برای توییت کلیک کنید» رایج هستند. بسیاری از تم‌های وردپرس نیز برای بارگیری فایل‌های جاوا اسکریپت، فایل‌های CSS و سایر رسانه‌ها به اسکریپت‌های خارجی متکی هستند.

۱۶. افزونه کش وردپرس را نصب کنید.

افزونه کش وردپرس را نصب کنید.

اغلب، مسائل مربوط به عملکرد وردپرس را می‌توان با روشی که وردپرس صفحات وب را در سمت سرور جمع می‌کند، بررسی کرد.

هر بار که یک بازدیدکننده یک صفحه وب را از یک سایت غیر کش درخواست می‌کند، PHP روی سرور وردپرس شما باید تمام محتوای مربوطه را از پایگاه داده وردپرس شما بازیابی کند، آن را در یک فایل HTML جمع کند و آن فایل را برای مشتری ارسال کند. این روش مزایای خود را دارد، از جمله صرفه جویی در فضای سرور و امکان محتوای پویا وب سایت. اما، زمان و انرژی بیشتری نسبت به ارسال یک صفحه وب از پیش نوشته شده می‌طلبد.

یک افزونه کش کل این فرآیند را ساده می‌کند. هر صفحه HTML را در سایت شما با PHP می‌سازد، سپس این صفحات HTML کامل را ذخیره می‌کند که در صورت درخواست برای بازدیدکنندگان بعدی ارسال می‌شود. با رد شدن از فرآیند ساخت، محتوای شما سریعتر به بازدیدکنندگان می‌رسد.

۱۷. طراحی و محتوای صفحه خود را ساده کنید

طراحی و محتوای صفحه خود را ساده کنید

در اینجا نکته ای وجود دارد که برای هر وب سایتی کاربرد دارد – اگر می‌خواهید زمان بارگذاری را کاهش دهید، محتوای کمتری برای بارگیری مرورگرها ارائه دهید. به عبارت دیگر، طرح‌های خود را ساده کنید.

در حدود ۱۰ سال گذشته، طراحی وب به سمت طراحی‌های مینیمال تر حرکت کرده است. این به دلایل مختلفی منطقی است، از جمله این واقعیت که صفحات ساده‌تر به سادگی منابع کمتری مصرف می‌کنند و سریع‌تر در مرورگرها بارگیری می‌شوند.

۱۸. پایگاه داده وردپرس خود را مرتب کنید

پایگاه داده وردپرس خود را مرتب کنید.

اگر مدتی است که سایت وردپرس خود را داشته اید، به احتمال زیاد فایل‌های قدیمی‌و استفاده نشده را در پایگاه داده خود جمع آوری کرده اید. این فایل‌ها ممکن است هرزنامه نظرات، داده‌های باقی‌مانده از تم‌ها و افزونه‌های استفاده نشده، کاربران قدیمی، محتوای منتشر نشده و رسانه‌های قدیمی‌باشند که همگی فضای ذخیره‌سازی ارزشمندی را اشغال می‌کنند و بار غیرضروری را روی سرور شما وارد می‌کنند.

۱۹. بازبینی پست‌ها را محدود یا غیرفعال کنید.

هر زمان که یک پست وردپرس را ذخیره می‌کنید، وردپرس به‌جای حذف نسخه قبلی، به‌طور خودکار یک نسخه از ویرایش شما ایجاد می‌کند و آن را در پایگاه داده شما ذخیره می‌کند. این به شما امکان می‌دهد در صورت نیاز به هر نسخه قبلی پست خود بازگردید.

در حالی که ویرایش‌های پست یک ویژگی مفید هستند، می‌توانند در پایگاه داده شما انباشته شوند و به آرامی‌بر عملکرد کلی سایت شما تأثیر بگذارند. به طور پیش‌فرض، وردپرس ویرایش‌های پست نامحدود را ذخیره می‌کند، اما با یک تغییر کوچک می‌توانید تعداد ویرایش‌های ذخیره‌شده در هر پست را محدود کنید یا ویرایش‌های پست را به طور کلی غیرفعال کنید.

۲۰. صفحه بندی پست‌ها

صفحه بندی پست‌ها

از طرف دیگر، اگر احساس نمی‌کنید که یک قطعه ارزش چند پست وبلاگ را دارد، می‌توانید پست‌های طولانی را به چندین صفحه تقسیم کنید. این نه تنها برای عملکرد، بلکه برای خوانایی نیز مفید است. برای مثال، می‌توانید یک پست را به بخش‌های مختلف تقسیم کنید تا پردازش پست‌ها به صورت تکه‌ای آسان‌تر شود.

۲۱. پینگ بک و ترک بک را خاموش کنید

پینگ بک و ترک بک را خاموش کنید.

پینگ بک و ترک بک دو فناوری وردپرس هستند که وقتی به وب سایت‌های خارجی در محتوای سایت خود لینک می‌دهید به آنها هشدار می‌دهند.

به عنوان مثال، اگر پست وبلاگ شما حاوی پیوندی به hubspot.com است، می‌توانید وردپرس را طوری پیکربندی کنید که به صاحبان hubspot.com اطلاع دهد که به وب سایت آنها پیوند داده اید. آنها همچنین برعکس عمل می‌کنند – اگر شخصی به سایت شما لینک داد، می‌توانید به شما اطلاع داده شود.

۲۲. از ریدایرکت خودداری کنید

از ریدایرکت خودداری کنید

پست‌ها حذف می‌شوند و جابه جا می‌شوند یا باید ساختار سایت خود را تغییر دهید. هنگامی‌که این اتفاق می‌افتد، بهترین راه برای جلوگیری از خطاهای 404، اجرای تغییر مسیرهای دائمی‌است.

با این وجود، سعی کنید تعداد رییداکتها را در سایت وردپرس خود محدود کنید. هر یک کمی‌زمان بارگذاری اضافی را اضافه می‌کند. به خصوص اگر چندین ریدایرکت داشته باشید که بازدیدکنندگان را به ریدایرکت‌های دیگر می‌فرستد و غیره. تغییر مسیرها اغلب اجتناب ناپذیر هستند، اما بهینه سازی معماری سایت شما در مراحل اولیه، آنها را به حداقل می‌رساند و از زنجیره‌های تغییر مسیر کثیف جلوگیری می‌کند.

۲۳. قربانی hotlinking نشوید

قربانی hotlinking نشوید

بسیاری از این نکات شامل ایجاد تغییرات در وب سایت خود برای بهینه سازی عملکرد وردپرس است. با این حال، در اتصال‌هات، شخص دیگری مقصر است.

Hotlinking زمانی است که یک وب سایت از منبعی استفاده می‌کند که در وب سایت دیگری میزبانی شده است. هنگامی‌که سایت دیگری منبع شما را لینک می‌کند، آن را بدون هزینه مالی یا عملکرد میزبانی محتوا در وب سایت خود نمایش می‌دهد.

۲۴. تسک‌ها را برای دوره‌های زمانی کم‌ترافیک برنامه‌ریزی کنید

تسک‌ها را برای دوره‌های زمانی کم‌ترافیک برنامه‌ریزی کنید.

زمان‌بندی کارهای پس‌زمینه راهی عالی برای سالم نگه‌داشتن وب‌سایت‌تان بدون مصرف بخشی از روزتان است. مواردی مانند پشتیبان‌گیری، به‌روزرسانی‌ها و اسکن‌های امنیتی را می‌توان خودکار کرد تا در فواصل زمانی منظم اجرا شوند.

اگر فردی هستید که دوست دارید این موارد را برنامه ریزی کنید، سعی کنید کارهای پس زمینه خود را در دوره‌هایی با ترافیک کمتر اجرا کنید. به این ترتیب، فشار اضافی بر سروری که در حال حاضر تعداد بازدیدکنندگان بیشتری را مدیریت می‌کند، وارد نمی‌کنید. برای یادگیری بهترین روزها و ساعات روز برای برنامه ریزی وظایف، به ابزار تحلیل ترافیک انتخابی خود مراجعه کنید.

۲۵. پست‌های طولانی را به چند قسمت تقسیم کنید.

اگر مراحل بالا را اجرا کرده اید و هنوز از زمان بارگذاری در برخی از صفحات ناراضی هستید، ممکن است مشکل این باشد که آنها ممکن است محتوای بیش از حد داشته باشند. پست‌های طولانی‌تر با حجم بالای تصاویر و اطلاعات پویا همیشه پردازش طولانی‌تری طول می‌کشد – به جای آن، آنها را به چند پست تقسیم کنید. معمولاً این کار را می‌توان با وقفه کمی‌در تجربه کاربر انجام داد.

کلام آخر

بهینه سازی سرعت سایت مانند بسیاری از جنبه‌های اجرای یک وب سایت وردپرس، مسئولیت شماست. خوشبختانه، چندین استراتژی وجود دارد که می‌توانید برای بهینه‌سازی زمان بارگذاری خود و ارائه رضایت‌بخش‌ترین و سریع‌ترین تجربه کاربری، پیاده‌سازی کنید. ارزش این را دارد که کمی‌از زمان خود را صرف صرفه جویی در وقت بازدیدکنندگان خود کنید.

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی یا مشاوره با کاشرناسان مجرب وب رمز تماس حاصل نمایید.

[faq]

سوالات متداول

عامل اصلی که بر سرعت وب سایت تأثیر می‌گذارد میزبانی وب سایت وردپرس شما است. ممکن است ایده خوبی به نظر برسد که وب سایت جدید خود را در یک ارائه دهنده میزبان مشترک که پهنای باند، فضا، ایمیل، دامنه و موارد دیگر را «نامحدود» ارائه می‌دهد، میزبانی کنید.

رایج ترین دلایلی که سایت وردپرس شما کند بارگذاری می‌شود عبارتند از:‌هاست آهسته یا بی کیفیت که با سطح یا ترافیک یا سایت شما مطابقت ندارد. هیچ پلاگین کشی در سایت وجود ندارد. شما یک سایت پر بازدید دارید اما شبکه تحویل محتوا (CDN) ندارید تا بار روی‌هاست را کاهش دهد.

WP Super Minify ین ابزار به شما امکان می‌دهد فایل‌ها را برای بارگذاری سریع‌تر ترکیب و فشرده کنید. WP Smush.it این افزونه تصاویر شما را بهینه می‌کند تا سرعت صفحه شما را کاهش ندهند

در طراحی سایت وردپرس هر خط کدی که به وردپرس اضافه شود زمان بارگذاری سایت را افزایش می‌دهد و همه افزونه‌ها سرعت سایت شما را کمی کاهش می‌دهند، اما برای برخی از پلاگین‌های خوب یا کوچک تأثیر عملکرد ناچیز است. نکته مهم این است که از استفاده از افزونه‌هایی که "همه کارها را انجام می‌دهند"، خودداری کنید.

هر عنصر صفحه - کد HTML آن، CSS که به عناصر صفحه، فایل‌های جاوا اسکریپت مختلف، تصاویر، ویدیوها و سایر رسانه‌های چندرسانه‌ای دیگر سبک می‌دهد - بر سرعت صفحه تأثیر می‌گذارد. در واقع، هر چیزی از اندازه یک عنصر (برحسب کیلوبایت) گرفته تا سرعت وب سروری که روی آن میزبانی می‌شود، بر سرعت صفحه تأثیر می‌گذارد.

منبع : blog.hubspot.com kinsta.com webnus.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.