جشنواره شهریور ماه وب رمز
سفارش طراحی سایت ✅ با مشاوره رایگان
تضمین بهبود رتبه گوگل ✅ طراحی سایت و سئو
میزبانی رایگان ✅ ١٠ گیگ یکساله
پشتیبانی ٢۴/٧ ✅ تا یکسال رایگان

طراحی سایت

سفارش ساخت سایت با برترین شرکت طراحی سایت تهران

در دنیای امروز طراحی سایت (Website Design) یکی از مهمترین ابزارهای موفقیت کسب و کارها به شمار می‌رود. ساخت وب سایت جذاب و کاربرپسند، نه تنها به جذب مشتریان جدید کمک می‌کند، بلکه اعتبار برند شما را نیز بالا می‌برد. وب‌رمز با داشتن تیم متخصصان طراح سایت حرفه‌ای و ارائه خدمات ساخت سایت اختصاصی و بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو (SEO)، به شما کمک می‌کند تا در دنیای دیجیتال آنلاین، بدرخشید.

در دنیای آنلاین امروز، وب‌سایت شما اغلب اولین نقطه‌ی تماس با مشتریان بالقوه است. در واقع وب‌سایت‌ تان، ویترین آنلاین فروشگاه محصولات و ارائه خدمات خواهد شد. طراحی وب سایت حرفه‌ای بیانگر اعتبار، حرفه‌ای بودن و توجه ویژه شما به تجربه‌ای است که برای مخاطبانتان می‌سازید.

سفارش طراحی سایت حرفه ای وب‌رمز، انتخاب برتر شما

ایجاد و ساخت وب سایت حرفه ای ابزاری قدرتمند برای دستیابی به اهداف کسب و کار شماست. ما در وب‌رمز، با تکیه بر بیش از دو دهه سابقه در زمینه خدمات طراحی وب اختصاصی، تکنولوژی ساخت طراحی وبسایت شما را طوری پیاده سازی می‌کنیم که موجب افزایش اعتبار و بهبود برندینگ، جذب مشتریان جدید و افزایش فروش شود.

برای دریافت مشاوره رایگان و سفارش طراحی سایت، همین حالا با کارشناسان وب‌رمز تماس بگیرید. ما به شما کمک می‌کنیم تا بهترین طرح وب سایت را برای کسب و کار اینترنتی خود راه اندازی کنید.

دریافت مشاوره رایگان پلن‌های طراحی وب‌سایت وب‌رمز نمونه کارهای موفق

طراحی سایت اختصاصی چه کمکی به کسب‌وکارها می‌کند؟

سفارش طراحی وب سایت حرفه‌ای + مدیریت محتوا + ابزارهای سئو

طراح سایت

چرا وب‌رمز را برای طراحی وب سایت خود انتخاب کنید؟

طراحی وب سایت مدرن و به‌روز با کدنویسی بهینه و استاندارد و پشتیبانی حرفه‌ای

  • تیم متخصص و با تجربه: وب‌رمز با بهره گیری از تیمی متخصص و با تجربه در زمینه طراحی وب سایت، به شما اطمینان می‌دهد که وب سایتی منحصر به فرد و متناسب با نیازهای شما را دریافت خواهید کرد.
  • طراحی واکنش گرا (Responsive): طراحی وب سایت های واکنش گرا، به این معنی است که وب سایت شما در تمامی دستگاه‌ها، از جمله کامپیوتر، تبلت و موبایل، به بهترین شکل نمایش داده خواهد شد.
  • بهینه سازی برای موتورهای جستجو (SEO): وب‌رمز با رعایت اصول سئو در طراحی وب سایت، به شما کمک می‌کند تا در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو، رتبه بهتری کسب کنید و در معرض دید مشتریان بیشتری قرار بگیرید.
  • امنیت بالا: وب‌رمز با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های امنیتی، از وب سایت شما در برابر حملات سایبری محافظت می‌کند.
  • پشتیبانی 24 ساعته: تیم پشتیبانی وب‌رمز، همواره آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما در زمینه وب سایت می‌باشد.

پلن‌های طراحی وب سایت

با دریافت مشاوره از کارشناسان حرفه‌ای ما، طرح مناسب کسب و کارتان را انتخاب کنید

ساخت سایت پایهسرعت سایت: قابلیت سفارشی سازی:
مشاوره کسب و کار آنلاینپشتیبانی رایگان ۳ ماهخدمات پشتیبانی تا ۲ سالپرداخت در ۱ مرحلهشروع از ۲۴ میلیون
( ۱۹ تومان )
ساخت سایت حرفه‌ایسرعت سایت: قابلیت سفارشی سازی: مشاوره کسب و کار آنلاینپشتیبانی رایگان ۶ ماهخدمات پشتیبانی تا ۲ سالپرداخت در ۲ مرحلهشروع از ۳۹ میلیون
( ۲۹ تومان )
ساخت سایت VIPسرعت سایت: قابلیت سفارشی سازی: مشاوره کسب و کار آنلاینپشتیبانی رایگان ۹ ماهخدمات پشتیبانی تا ۳ سالپرداخت در ۳ مرحلهشروع از ۶۹ میلیون
( ۵۹ تومان )
ساخت سایت الیت ELITE ۲۶۰ کیلومتر بر ساعت سفارشی سازی کامل مشاوره رایگان SEO و SEMپشتیبانی رایگان ١٢ ماهخدمات پشتیبانی تا ۵ سالپرداخت توافقیشروع از
( ۱۲۹ تومان )

فروشگاه آنلاین پایهسرعت سایت: قابلیت سفارشی سازی:
مشاوره کسب و کار آنلاینپشتیبانی رایگان ۳ ماهخدمات پشتیبانی تا ۲ سالپرداخت در ۱ مرحلهشروع از ۲۹ میلیون
( ۲۴ تومان )
فروشگاه آنلاین حرفه‌ایسرعت سایت: قابلیت سفارشی سازی: مشاوره کسب و کار آنلاینپشتیبانی رایگان ۶ ماهخدمات پشتیبانی تا ۲ سالپرداخت در ۲ مرحلهشروع از ۴۴ میلیون
( ۳۴ تومان )
فروشگاه آنلاین VIPسرعت سایت: قابلیت سفارشی سازی: مشاوره کسب و کار آنلاینپشتیبانی رایگان ۹ ماهخدمات پشتیبانی تا ۳ سالپرداخت در ۳ مرحلهشروع از ۷۹ میلیون
( ۶۹ تومان )
فروشگاه آنلاین الیت ELITE ۲۶۰ کیلومتر بر ساعت سفارشی سازی کامل مشاوره رایگان SEO و SEMپشتیبانی رایگان ۱۲ ماهخدمات پشتیبانی تا ۵ سالپرداخت توافقیشروع از
( ۱۴۹ تومان )

برخی نمونه کارهای طراحی وبسایت وب‌رمز

با توجه به اینکه تعداد نمونه کار‌های موفق شرکت وب‌رمز زیاد است و نمی‌توان همه آنها را در این صفحه قرار داد، ما در این صفحه تعدادی نمونه طراحی سایت فروشگاهی و نمونه طراحی وب سایت شرکتی قرار داده‌ایم. برای مشاهده تمام نمونه کارهای ما می‌توانید به صفحه زیر مراجعه فرمایید:

مشاهده نمونه کارهای بیشتر طراحی و پیاده‌سازی سایت وب‌رمز

برخی از نمونه کارهای موفق طراحی و پیاده‌سازی سایت فروشگاهی وب‌رمز

فروش آنلاین دیگر یک گزینه اختیاری نیست و اینترنت به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی ما تبدیل شده است. برخی از فروشگاه‌‌هایی که طراحی وبسایت فروشگاهی و فروش آنلاین را همراه با وب‌رمز رقم زده‌اند:

برخی از نمونه کارهای طراحی و پیاده‌سازی سایت شرکتی وب‌رمز

وب‌سایت‌ها برند یک مجموعه را تقویت می‌کنند و آن را معتبرتر خواهند کرد. برخی از برندهایی که در این مسیر همراه ما بودند:

خدمات طراحی وب‌سایت اختصاصی وب‌رمز

سفارش طراحی سایت جهت افزایش فروش و جذب مشتریان جدید

طراحی وب سایت شرکتی سازمانی

برای سازمان خود سایتی زیبا طراحی و اجرا کنید و برند خود را ارتقا دهید.

طراحی فروشگاه اینترنتی

زمان آن فرا رسیده افزایش فروش را با طراحی وبسایت فروشگاهی رقم بزنید.

طراحی وب سایت پزشکان

با طراحی اختصاصی سایت پزشکی خدمات درمانی خود را به صورت آنلاین ارائه دهید.

طراحی وب سایت گردشگری

رقبای شما خدمات توریسم و گردشگری را بر روی بستر اینترنت ارائه می‌دهند.

مواردی که قبل از سفارش طراحی سایت باید بدانید!

نکات مهم در خدمات طراحی سایت اختصاصی و حرفه‌ای

در دنیای دیجیتال و مدرن امروز، راه اندازی و طراحی یک وب سایت زیبا و بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو (SEO)، برای رشد هر کسب و کاری ضروری است. طراحی وب سایت، نه تنها باید دارای ظاهری جذاب و کاربرپسند باشد، بلکه ساختار و عملکرد وب سایت نیز بایست طبق متد روز باشد. لینک‌سازی داخلی و خارجی و پیاده‌سازی سایت بر مبنای اصول سئو سایت تاثیر به سزایی در رتبه سایت شما در نتایج جستجو داشته و می‌تواند به فرآیند افزایش فروش وب سایت شما کمک کند. به خاطر داشته باشید، ساخت وب سایت بهینه سازی شده، نه تنها مشتریان جدید را جذب می کند، بلکه به حفظ مشتریان فعلی نیز کمک می کند و تجربه کاربری بهتری برای مشتریان و مخاطبان ایجاد می نماید.

مراحل ساخت سایت از صفر تا صد

مراحل و نحوه طراحی سایت اختصاصی وب رمز

عموما اغلب کارفرمایان در انتخاب طرح مناسب سایت برای کسب‌وکارشان تردید دارند، به‌همین‌جهت تیم حرفه‌ای ما در کنار شماست تا با مشاوره‌‌‌های رایگان انتخاب نوع پلن طراحی را برای شما راحت‌تر کند. مراحل خدمات طراحی سایت در شرکت وب‌رمز به این صورت است که:

  1. در ابتدا با دریافت مشاوره از کارشناسان وب‌رمز تمام آنچه که کارفرما از سایت خود انتظار دارد طرح می‌شود.
  2. در ادامه مشاوره با کارشناس فنی و مدیر طراح وبسایت انجام می‌شود و جزییات لازم جهت انتخاب راه حل مناسب و امکان‌سنجی طراحی سایت با وردپرس یا نیاز پروژه به طراحی سایت با پایتون (زبان برنامه نویسی پایتون Python)، بررسی می‌گردد.
  3. پس از رسیدن به طرحی منسجم از مدل وب سایت و نحوه اجرا، به جلسه پیش قرارداد در دفتر شرکت وب‌رمز در تهران دعوت می‌شوند.
  4. سپس در جلسه پیش قرارداد اطلاعات تکمیلی از جمله نوع کسب و کار، ماهیت سایت و هر آنچه از طراحی وب داینامیک پروژه انتظار می‌رود، طرح شده و مورد بحث قرار می‌گیرد.
  5. پس از آن تمامی اطلاعات گردآوری شده و در قالب پیوست فنی برای تایید نهایی کارفرما ارسال می‌گردد.
  6. پس از تایید پیوست فنی، سفارش طراحی وب سایت رسما توسط شرکت وب‌رمز وارد فاز اجرایی می‌شود و اطلاعات لازم در اختیار تیم‌ اجرایی طراحی و توسعه قرار می‌گیرد و بر اساس امکانات مورد نیاز کارفرما پروژه پیاده‌سازی می‌شود.
طراحی وب سایت

طراحی سایت اختصاصی وب‌رمز چه ویژگی‌هایی دارد؟

استفاده از آخرین تکنولوژی‌های طراحی وب سایت همراه تضمین کیفیت و سرعت سایت

پروژه راه اندازی سایت با دریافت مشاوره و پس از آن برنامه ریزی و شروع به اجرای فرآیندهای فنی برنامه نویسی و پیاده سازی سایت آغاز می‌شود. با سفارش طراحی سایت اختصاصی و حرفه‌ای می‌توانید به تولید محتوای مناسب و اطلاع رسانی به مخاطبان و مشتریان بپردازید و برند خود را بسازید و توسعه دهید. برخی از ویژگی‌های پیاده سازی سایت در شرکت وب‌رمز به شرح زیر است:

  • مشاوره رایگان حضوری یا آنلاین برای مشتریان ساخت و طراحی وب‌سایت در تهران و کرج
  • ارائه طیف وسیعی از خدمات دیجیتال مارکتینگ و میزبانی وب جهت رشد کسب و کار و افزایش فروش
  • کدنویسی استاندارد و طراحی وبسایت با وردپرس، زبان برنامه نویسی php یا پایتون
  • طراحی وب سایت ریسپانسیو و سازگاری با موبایل (واکنش‌گرا) و تبلت و دسکتاپ
  • عدم نیاز به طراحی اپلیکیشن موبایل جداگانه و کاهش هزینه تمام شده پروژه
  • برنامه نویسی و طراحی فول داینامیک و امکان بروزرسانی توسط مدیر سایت
  • ارايه پنل مدیریت آسان پورتال سایت بدون نیاز به دانش سایت تخصصی
  • ارائه آموزش‌های لازم حضوری (در قالب مستندات) به همراه تهیه فیلم آموزشی
  • کدنویسی بهینه و استاندارد با آخرین تکنولوژی‌های طراحی وب سایت و سئو
  • بهبود رتبه گوگل با پیاده‌سازی بالاترین سرعت سایت و بهینه سازی محتوا
  • استفاده از ایده‌های مشتریان و طرح‌های روز برای طراحی وب سایت خلاقانه

شرکت وب‌رمز خدمات طراحی وبسایت (Website Design) را به شکل کاملا حرفه‌ای و اختصاصی بنا به نوع سایت و زمینه طراحی، با بهره‌گیری از وردپرس انجام داده و با تیم طراحی با تجربه خود، برای کسب و کارها، شرکت ها و سازمانها وب سایتی درجه یک همراه با تضمین کیفیت را می‌سازد.

همچنین بنا به رسالت شرکت و سابقه بیش از ۲ دهه خدمات تخصصی طراحی وب و با هدف ارائه خدمات درجه یک، خدمات پشتیبانی سایت وردپرس جهت جلب کامل رضایت مشتریان، به صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود.

هزینه طراحی

سفارش طراحی سایت در مجموعه وب‌رمز چقدر هزینه دارد؟

هزینه طراحی سایت با توجه به امکاناتی که برای یک پروژه پیاده سازی می‌شود، محاسبه می‌گردد و نسبت به سایر پروژه‌ها متفاوت است. طراح وب‌سایت امکاناتی که برای یک وب سایت مورد نیاز است را به واحد فروش اعلام می‌کند و بدین شکل پس از نیازسنجی و امکان سنجی فنی یک وب سایت، هزینه نهایی به کارفرما اعلام می‌گردد.

وب‌رمز علاوه بر ۵ سال گارانتی خدمات طراحی وب سایت انجام شده، یکسال پشتیبانی رایگان پروژه را بر عهده می‌گیرد و همچنین خدمات خرید هاست و دامنه را بطور رایگان به همراه پروژه‌های طراحی سایت تقدیم می‌کند.

این خدمات ویژه وب‌رمز باعث می‌شود هزینه طراحی وب و نگهداری و پشتیبانی سایت برای صاحبان کسب و کار مناسب و مقرون به صرفه‌ باشد.

همچنین تیم‌های تخصصی و حرفه ای شرکت طراحی وبسایت وب‌رمز در تمامی مراحل طراحی وب سایت و برندینگ شما در فضای آنلاین، در کنار کسب و کار شما خواهند بود تا با کمک هم به بهترین نتایج دست یابیم.

سوالات متداول

پاسخ سوالات خود را با درخواست مشاوره از کارشناسان ما دریافت کنید

بله. با توجه به اینکه در شرکت وب‌رمز طراحی سایت به صورت داینامیک انجام می‌شود امکان آپدیت و ارتقا سایت در آینده نیز وجود دارد.

بله بطور کامل. تیم طراحی و توسعه وب‌رمز خدمات طراحی سایت را با استفاده از آخرین تکنولوژی کدنویسی و کاملا سئو محور انجام می‌دهند و البته برای دریافت رتبه های بالای گوگل نیاز به دریافت خدمات سئو خواهید داشت.

شرکت وب‌رمز برای ارائه خدمات پشتیبانی سایت وردپرس به صورت حرفه‌ای پلن های برنزی، نقره‌ای، طلایی و VIP‌ را ارائه کرده است.  

بله. امکان ویرایش قسمت‌های مختلف سایت توسط مشتری وجود دارد. بدین منظور یک فیلم آموزشی برای مشتریان سایت اختصاصی، توسط شرکت وب‌رمز تهیه و ارائه می‌گردد تا مشتری بتواند تغییرات لازم را شخصا اعمال کند.

برای مشتریانی که قرارداد طراحی سایت اختصاصی منعقد می‌کنند امتیاز ثبت هاست و دامنه رایگان در اختیارشان قرار می‌گیرد.

مشاوره و آنالیز سئو سایت که توسط شرکت وب‌رمز ارائه می‌گردد شامل گزارش تحلیل سئو و انجام فرآیندهای سئو داخلی و سئو خارجی در طی یک قرارداد یک ساله ‌می‌باشد.  

مشتریان طراحی سایت می‌توانند از طریق هاست خود فایل بکاپ تهیه کنند. اما اگر مهارت لازم برای تهیه بکاپ ندارید میتوانید با ارسال تیکت به واحد پشتیبانی درخواست تهیه بکاپ خود را اعلام نمایید تا کارشناسان ما از اطلاعات سایت شما بکاپ تهیه کنند.

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

71111
خدمات هاست و سرور
220110
خدمات ثبت دامنه
461
پروژه طراحی سایت
155
پروژه سئو سایت

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجا خالیست

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 1212 - میانگین: 4.9

رأی شما ثبت شد.