بخش بیو اینستاگرام یا بیوگرافی اینستاگرام اولین بخشی است که کاربر اینستاگرام با پروفایل شخصی یا تجاری شما روبه‌رو می‌شود. بنابراین برای بهبود اینستاگرام مارکتینگ مهم است بدانید که باید در این بخش در مدت زمان کوتاهی اطلاعات لازم از ماهیت اکانت خود را در اختیار کاربر قرار دهید. به بیان دیگر براساس بیو اینستاگرام شماست که کاربر تصمیم می‌گیرد شما را فالو کند یا خیر. در این مقاله ۱۳ ترفند نوشتن بیو اینستاگرام حرفه‌ای برای کسب‌وکارها را بررسی خواهیم کرد.

نقش بیو در افزایش فالوور اینستاگرام غیر قابل انکار است. بیوگرافی اینستاگرام شما مثل کارت ویزیت، نمونه‌کار و صفحه اصلی وب‌سایت شما است که همگی در یک بسته جمع شده‌اند. شما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا یک برداشت اولیه‌ی عالی را به جا بگذارید، بنابراین باید روی بیوگرافی اینستاگرام خود تمرکز کنید و مطمئن شوید که کاملاً مجهز است تا بازدید‌کنندگان اینستاگرام را به دنبال کننده تبدیل کند.

بیو اینستاگرام چیست؟

بیوگرافی اینستاگرام بخش کوچکی است که در زیر نام کاربری شما قرار دارد تا بتوانید جزئیاتی درباره خود یا نام تجاری‌تان به اشتراک بگذارید. بیوگرافی اینستاگرام می‌تواند شامل شرح مختصری از شما یا نام تجاری، اطلاعات تماس، ایموجی‌ها، هشتگ‌ها و موارد دیگر باشد.

نکات نوشتن بیو حرفه‌ای اینستاگرام

همانگونه که سئو حساس است و تحلیل سئو سایت بیش از هر کاری انجام می‌شود، در اینستاگرام نیز همین است. بدون آنالیز و بررسی نباید هیچ اقدامی (هر چند کوچک) انجام داد. موارد زیر بخشی از مهمترین مواردی هستند که باید در بهینه‌سازی اینستاگرام استفاده کنید:

۱: در انتخاب نام خود خلاقیت داشته باشید.

اولین قدم برای ایجاد یک بیوگرافی اینستاگرام خوب این است که اطمینان حاصل کنید نام شما واقعأ نام شما است! (منظور ما فیلد «نام» در پروفایل شما است، نه نام کاربری اینستاگرام شما).

ببینید که چگونه علی بابایی به عنوان یک دیزاینر موفق ایرانی، مخفف کلمه design را در نام بیوگرافی اینستاگرام خود وارد کرده‌است. نه تنها اضافه کردن چیز دیگری به نام‌تان به شما کمک می‌کند تا از جمعیت متمایز شوید، بلکه به کاربران کمک می‌کند تا حرفه یا اشتیاق شما را جستجو کنند.

بیو اینستاگرام - نام شما در بیو اینستاگرام
افرادی که در اینستاگرام به جستجوی شما می‌پردازند، احتمالاً از نام شما یا نام شرکت شما استفاده می‌کنند و ثبات و ماندگاری به مخاطبان می‌گوید که پروفایل اینستاگرامی که مشاهده می‌کنند در واقع متعلق به شما است و نه یک فریبکار.
این امر ممکن است کاملاً واضح به نظر برسد، اما در واقع یک دلیل بزرگتر برای آن وجود دارد: نام و نام کاربری شما تنها فیلد‌هایی هستند که اینستاگرام در جستارهای جستجو در نظر می‌گیرد.
بنابراین مهم است که اطمینان حاصل کنید نامی که در بیوگرافی اینستاگرام خود درج کرده‌اید همان شخصی است که دنبال کنندگان و مشتریان به دنبال آن هستند!
اما این بدان معنا نیست که شما نمی‌توانید کمی چیزها را تغییر دهید! آیا یک تخصص در صنعت دارید؟ آیا خدمات خاصی را ارائه می‌دهید؟ آیا شما به چیز خاصی معروف هستید؟ شما می‌توانید آن جزئیات را به نام خود نیز درج کنید!

پيشنهاد وب رمز: آموزش لایو اینستاگرام؛ ۱۷‌ ترفند برای افزایش برندینگ و فروش کسب‌وکارها

۲. از بیوگرافی اینستاگرام خود برای جذب مخاطب ایده‌آل استفاده کنید

یک بیوگرافی خوب در اینستاگرام توضیح می‌دهد که تجارت شما چیست و فقط در چند جمله می‌توانید آن را انجام دهید.
اگرچه ممکن است فقط ۱۵۰ کاراکتر برای استفاده در بخش بیوگرافی وجود داشته باشد اما این بدان معنا نیست که این تعداد کاراکتر نمی‌توانند دنبال کننده‌ی بیشتری برایتان ایجاد کنند.
شما با یک بیوگرافی تنظیم شده هر دنبال کننده‌ای را جذب نمی‌کنید، بلکه می‌توانید مخاطبان ایده‌آل خود را هدف قرار دهید تا هر بازدیدکننده جدید بتواند به سرعت درک کند که شما و شغل‌تان در مورد چه چیزی فعالیت دارید. و اگر آنچه را که می‌بینند دوست داشته باشند، به احتمال زیاد بر روی دکمه‌ی فالو (دنبال کردن) ضربه می‌زنند! به عنوان مثال آیدین داریان در بیو خود توضیح می‌دهد که چگونه می‌تواند به فالوورهای خود کمک کند.

بیو اینستاگرام - بیوگرافی اینستاگرام برای جذب مخاطب

همچنین ایده‌ی خوبی است که بیوگرافی اینستاگرام خود را بر نحوه‌ی کمک‌رسانی یا الهام بخشی دنبال‌کنندگان ایده‌آل خود متمرکز کنید – بیشتر در مورد آنها صحبت کنید تا خودتان.

۳. برای به اشتراک گذاشتن کلمات کلیدی هدفمند خود از فیلد اسم (Name) استفاده کنید

آیا می‌دانید که قسمت اسم در بیوگرافی شما کاملاً جدا از نام کاربری شما است؟
این بدان معناست که می توانید بدون تغییر نام کاربری یا دستکاری آن، فیلد اسم را در بیوگرافی اینستاگرامتان تنظیم کنید.

بیو اینستاگرام - اشتراک کلمات کلیدی هدفمند

فقط داشتن نام کاربری خود در این فیلد یک فرصتِ از دست رفته است زیرا کلماتی که در فیلد اسم درج می‌کنید در واقع در اینستاگرام قابل جستجو هستند!

بنابراین اگر از بیوگرافی آقای احمد الیاسی به عنوان نمونه استفاده کنیم، آنوقت خواهید دید که اگر کسی «آموزش اینستاگرام» را در اینستاگرام جستجو کرد، احتمالاً صفحه ایشون را در  فهرست نتایج پیدا خواهد کرد:

بیو اینستاگرام - کلمات کلیدی هدفمند در فیلد اسم

بنابراین اگر می‌خواهید کشف شوید و دنبال کننده بیشتری داشته باشید استفاده از فیلد اسم در بیوگرافی برای کلمات کلیدی هدفمند، استراتژی خیلی بهتری برای برند شما است.
سعی کنید به کلمات کلیدی که دنبال‌کنندگان شما در اینستاگرام جستجو می کنند فکر کنید – شاید این موقعیت تجاری شما یا محصولاتی باشد که می‌فروشید. پس از یافتن کلمات کلیدی مناسب، آنها را در فیلد اسم خود قرار دهید.

۴. حساب های مرتبط را تگ کنید و هشتگ نام تجاری خود را در بیوگرافی اینستاگرام به اشتراک بگذارید

بیو اینستاگرام - هشتگ نام تجاری در بیو

هشتگ‌های درج شده در بیو اینستاگرام یکی از پیج‌های مجتمع فنی تهران را ببینید.

درج هشتگ برند تجاری در بیوگرافی‌تان نیز راهی عالی برای جذب دنبال‌کنندگان است.هشتگ برند تجاری خود را در بیو درج کنید.

این که آیا شما یک مسابقه اینستاگرام یا کمپین UGC را تبلیغ می‌کنید، از جمله هشتگ برند تجاری‌تان در بیوگرافی اینستاگرام، روشی خارق‌العاده برای درگیر شدن در پست‌های شما است!

به لطف بروزرسانی اینستاگرام در سال گذشته، هر نام کاربری پروفایل یا هشتگ‌هایی که به بیوگرافی اینستاگرام خود اضافه می کنید به لینک‌هایی قابل کلیک تبدیل می‌شود!
وقتی یک “#” یا “@” را در بیوگرافی خود وارد کنید، به طور خودکار به لینک قابل کلیک تبدیل می‌شود که بازدید کنندگان را به یک هشتگ اینستاگرام یا نمایه‌ی دیگر سوق می‌دهد.
این بدان معناست که می‌توانید از بیوگرافی شخصی اینستاگرام خود برای تبلیغ پروفایل تجاری اینستاگرام تان استفاده کنید، یا با ذکر نام کاربری اینستاگرامِ شرکت‌تان، محل کار خود را به اشتراک بگذارید!

اگر محتوای تولید شده توسط کاربر را در فید خود پست کنید، بیوگرافی اینستاگرام شما یکی دیگر از نقاط عالی برای تبلیغ هشتگ برند تجاری شما جهت جمع آوری این پست ها خواهد بود.

توجه: قرار دادن هشتگ در بیوگرافی شما باعث نمی شود نمایه شما در این هشتگ‌ها قابل جستجو باشد، اما اضافه کردن هشتگ برند شرکت شما به بیوگرافی اینستاگرام شما یک روش عالی برای به اشتراک گذاشتن فعالیت‌تان و دعوت دیگران به مشارکت در آن است.

۵. برای لینک در بیوگرافی اینستاگرام خود، یک فراخوان عمل ایجاد کنید

بخش دومِ لینک بیوگرافی اینستاگرام شما باید بصورت کال تو اکشن یا فراخوان اقدام (CTA)  استفاده شود.
از آنجا که اینستاگرام فقط یک لینک در پروفایل خود به شما می‌دهد، این ایده ی خوبی است که در آخرین خط به کاربران بگویید در صورت کلیک روی لینک شما، شاهد چه چیزی خواهند بود.
برای مثال، اگر پیشنهاد تبلیغاتی، منبع یا مدت زمان محدودی را ارائه می‌دهید، حتماً به بازدیدکنندگان پروفایل خود اطلاع دهید.
ببینید که چگونه وب‌رمز یک CTA کوتاه و ساده را در انتهای پروفایل خود می‌گذارد تا بینندگان را به مطالعه  آخرین مقالات و یا جشنواره‌های تخفیف سایت دعوت کند:

بیو اینستاگرام - فراخوان عمل در بیو
نکته: از متن و ایموجی‌ها استفاده کنید تا نگاه‌ها را به لینک‌تان در بیوگرافی هدایت کنید!
شما فقط ۱۵۰ کاراکتر دارید، بنابراین در استفاده از ایموجی‌ها صرفه‌جویی کنید تا فضای کمتری را اشغال کنند و شخصیت به پروفایل خود اضافه کنید!
قهوه آریا از ایموجی‌ها برای تأکید بر ساعات کار فروشگاه خود استفاده ‌می‌کند.

بیو اینستاگرام - استفاده از ایموجی در فراخوان بیو
با این حال، اگر تصمیم دارید یک فراخوان عمل را انجام دهید و به دنبال ایجاد ترافیک بیشتر در سایت‌تان باشید، سرمایه‌گذاری بر بیوگرافی‌تان یک مزیت بزرگ برای شما محسوب می‌شود.

۶. اطلاعات تماس خود را به بیوگرافی اینستاگرام‌تان اضافه کنید

اگر می‌خواهید پروفایل اینستاگرام شما یک فروشگاه نهایی برای بازدید‌کنندگان جدید باشد، باید کاری کنید که برقراری ارتباط با شما یا پیدا کردن موقعیت مکانی‌تان برای آنها آسان باشد!
یکی از بهترین راه‌های انجام این کار، تغییر حالت به پروفایل تجاری اینستاگرام است.
علاوه بر ایجاد پست‌ها و تبلیغات، افزودن لینک‌ها به استوری‌های اینستاگرام و دسترسی به آنالیز داخلی اینستاگرام، تغییر حالت به پروفایل تجاری اینستاگرام نیز این امکان را به شما می‌دهد تا اطلاعات اصلی کلیدی را مستقیماً به بیوگرافی اینستاگرام خود اضافه کنید!
سالن زیبایی دنیای مو در بخش بیو اطلاعات تماس با سالن را در دسترس قرار داده است.

بیو اینستاگرام - اطلاعات تماس در بیوگرافی

۷. یک تصویر پروفایل اینستاگرام بی‌نقص را انتخاب کنید

بیو اینستاگرام - تصویر پروفایل اینستاگرام

در حالی که انتخاب یک عکس پروفایل در اینستاگرام ممکن است کار فوق‌العاده ساده‌ای به نظر برسد، باید مطمئن شوید که کاملاً بی‌نقص هستید، بنابراین همیشه یک برداشت اولیه‌ی عالی را به جا خواهید گذاشت!
اگر در اینستاگرام کسب‌وکار دارید، می‌توانید از نماد خود (یا نسخه کوتاه آرم خود) به عنوان تصویر پروفایل‌تان استفاده کنید. این می‌تواند به شناخت طولانی مدت برند کمک کند و اطمینان حاصل خواهد کرد که تمام افرادی که در صفحه اینستاگرام شما می‌آیند، به سرعت با آرم شما آشنا می‌شوند!
برندهایی مانند چرم ابل و چرم درسا، هر دو در انتخاب عکس پروفایل خود از آرم شان استفاده کرده‌اند:

بیو اینستاگرام - تصویر پروفایل در بیو اینستاگرام
از طرف دیگر، اگر کسب‌وکار شما شخصی باشد – مثلأ ممکن است عکاس، اینفلوئنسر یا مربی شخصی باشید – می توانید از تصویر چهره تان به عنوان تصویر پروفایل اینستاگرام خود استفاده کنید.
چرا؟ چون اگر در اینستاگرام «خودتان» را عرضه می‌کنید، باید مطمئن شوید که خودتان را به راحتی به بازدیدکنندگان معرفی می کنید!

بیو اینستاگرام - تصویر پروفایل عکاس صنعتی

ببینید که چگونه مینا تیموری و حمیدرضا فرهادخانی به عنوان دو عکاس خوش‌ذوق و موفق ایرانی از تصویر چهره‌ خودشان برای معرفی برند خود استفاده می‌کنند که با زیبایی‌شناسی اینستاگرام آنها مطابقت دارد:

بیو اینستاگرام - تصویر پروفایل عکاس اینستاگرام

 

۸. بصورت استراتژیک از هایلایت‌های استوری های اینستاگرام در بیوگرافی اینستاگرام خود استفاده کنید

یکی از بزرگترین و هیجان‌انگیزترین موارد اضافه شده در بیوگرافی اینستاگرام، هایلایت‌های استوری اینستاگرام است!
هایلایت‌های استوری‌های اینستاگرام مجموعه ی دائمی از بهترین استوری‌های اینستاگرام شما هستند که می‌توانید جلوی پروفایل اینستاگرام خود پین کنید.
آنها مستقیماً در زیر بیوگرافی اینستاگرام شما ظاهر می‌شوند و وقتی شخصی روی آنها ضربه می‌زند، به شکل یک داستان مستقل ظاهر می‌شوند. می‌توانید به عنوان یک پیش پرده‌ی فیلم برای فید اینستاگرام خود به هایلایت‌های استوری‌های اینستاگرام فکر کنید و آنها بهترین راه برای به اشتراک گذاشتن بهترین قسمت‌های برند شما با بازدید کنندگان جدید پروفایل‌تان هستند.
هایلایت‌های استوری‌های اینستاگرام به شما امکان می‌دهند تا خیلی بیشتر از چند جمله نسبت به بیوگرافی اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید، به همین دلیل می‌توانید در مورد نحوه ی تنظیم آنها استراتژیک عمل کنید.
برای مثال، برند نوین چرم برای معرفی و تبلیغ محصولات چرم ویژه آقایان و خانوم‌ها و به اشتراک گذاشتن اطلاعات فروشگاه‌های خود از هایلایت‌های استوری‌های اینستاگرام خود استفاده می‌کند:

بیو اینستاگرام - هایلایت های استوری های اینستاگرام
لوازم تحریر فانتزی کاج دوست دارد از هایلایت‌های خود برای نمایش محصولات جدید به همراه محتوای  تولید شده راجع به محصول اطلاعات کامل‌تری را در اختیار فالوورهای خود قرار دهد.

بیو اینستاگرام - هایلایت های اینستاگرام
تنظیم هایلایت‌های استوری‌های اینستاگرام به این برند امکان می‌دهد تا اطلاعات و ارزش بیشتری را نسبت به بیوگرافی اینستاگرام خود با بازدید‌کنندگان پروفایل به اشتراک بگذارد!

۹. کاورهای هایلایت‌های استوری‌های اینستاگرام را برای بیوگرافی اینستاگرام خود ایجاد کنید

بنابراین شما برای پروفایل خود هایلایت‌های استوری‌های اینستاگرام را ایجاد کرده‌اید و اکنون زمان آن رسیده ‌است تا با تصاویر کاور، موارد نهایی را به بیوگرافی اینستاگرام خود اضافه کنید!
نکته اصلی در ساخت هایلایت‌های اینستاگرام برای بیوگرافی شما این است که مجموعه‌ای منسجم از هنر کاور را برای آنها داشته باشید. آنها می‌توانند برند شما را از نظر زیبایی شناختی بالا ببرند و به تمام محتوای شما ظاهری تمیز و واضح بدهند.

ببینید که پیج نقره‌نما چگونه تمام تصاویر کاور را برای هایلایت‌های استوری‌های اینستاگرام خود طراحی و ایجاد کرده‌ که نشان دهنده‌ی ماهیت برند است

بیو اینستاگرام - کاورهای هایلایت‌های استوری‌های اینستاگرام

۱۰. مهارت‌های شما

یک بیوگرافی خوب در اینستاگرام با دقت توضیح می‌دهد که شغل شما چیست و چه کاری انجام می‌دهید. بنابراین اگر می‌خواهید برای یک مهارت، حرفه، سرگرمی یا علاقه خاصی شناخته شوید، باید این جزئیات را در بیوگرافی اینستاگرام خود نیز درج کنید!
به این فکر کنید که چه چیزی شما را از رقبا متمایز می‌کند. آیا مجموعه ای از مهارت‌ها یا تجربیات منحصر به فرد دارید که ممکن است مورد علاقه‌ی طرفداران شما باشد؟
نه تنها درج این موارد در بیوگرافی اینستاگرام شما به عنوان مقدمه‌ای برای بینندگان جدید عمل می‌کند، بلکه می‌تواند تعیین کند که آیا آنها دنبال (فالو) می‌کنند.

۱۱. لینک وب‌سایت

بر خلاف سایر شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام در زمینه‌ی قرار دادن لینک‌های قابل کلیک سختگیر است. در حال حاضر، اینستاگرام فقط یک لینک قابل کلیک را در پروفایل خود به کاربران می‌دهد و این لینک موجود در بیوگرافی شما است.
بسیاری از مشاغل از لینک برای ارسال دنبال کنندگان به صفحه ی اصلی یا وبلاگ خود استفاده می‌کنند که کار فوق العاده‌ای است!
اما برای مشاغل تجارت الکترونیکی که می‌خواهند دنبال کننده‌ها را به صفحات خاص محصول، کمپین ها یا وبینارها بفرستند، عدم وجود لینک های داغ یک چالش بزرگ است.
برای غلبه بر این محدودیت، برخی از مشاغل لینک وب‌سایت خود را مرتباً به روز می‌کنند تا دنبال‌کنندگان را به آخرین محصولات یا تبلیغات ارسال کنند – و سپس در زیرنویس‌های اینستاگرام خود به آن پیوند مراجعه می‌کنند. مشکل این است که فید عکس اینستاگرام دیگر به ترتیب وقوع زمانی (تاریخی) نیست، بنابراین هنگامی که یک پست تجاری می‌گوید «لینک در بیو»، آن لینک ممکن است با لینک واقعی موجود در بیوگرافی آنها مطابقت نداشته باشد.

آکادمی رهنما کالج لینک صفحه اصلی سایت خود را در بیو پیج اینستاگرام قرار داده است.

بیو اینستاگرام - لینک وب سایت در بیو اینستاگرام

۱۲. ایمیل شما

در حالی که افزودن لینک به وب‌سایت در بیوگرافی اینستاگرام خود همیشه ایده‌ی خوبی است، همچنین جدیدأ رایج‌تر شده که کاربران ایمیل خود را در بیوگرافی اینستاگرام خود به اشتراک می گذارند.
فایده‌ی اضافه کردن ایمیل این است که برقراری ارتباط دنبال کنندگان با شما بسیار ساده‌تر می‌شود. بعلاوه، بسته به اینکه چه میزان مشارکت در حساب کاربری خود داشته باشید، گاهی اوقات مشکلی ندارد که DM یا کامنت را از دست بدهید!

۱۳. چگونه در بیوگرافی اینستاگرام خود خلاق شوید

در حالی که بسیار مهم است که در پروفایل اینستاگرام خود بیان کنید چه کسی هستید و چه کارهایی انجام می‌دهید، اما باید آن را به عنوان فضایی برای اشتراک‌گذاری سرگرمی‌هایتان نیز در نظر بگیرید. اینستاگرام رسانه‌ی نسبتاً سبکی است، بنابراین سعی کنید خیلی به پیش‌نویس بیوگرافی رسمی فکر نکنید!در اینجا چند روش عالی برای درج خلاقیت در بیوگرافی اینستاگرام شما وجود دارد:

از ایموجی‌ها برای پر کردن فضای متن خود استفاده کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای پر کردن فضای متن در بیوگرافی اینستاگرام شما، استفاده از ایموجی‌ها است! شما می‌توانید از آنها برای بخش‌هایی از متن سنگین پروفایل‌تان استفاده کنید، مانند کاری که دانشگاه کسب‌وکار انجام داده است.می‌توانید از ایموجی‌ها برای برجسته کردن ویژگی‌های مختلف شغلی خود استفاده کنید … یا حتی فقط برای نشان دادن شخصیت خود آنها را بکار ببرید!

بیو اینستاگرام - ایموجی برای پر کردن فضای متن خود

 

فونت را در بیوگرافی اینستاگرام خود تغییر دهید

در حالی که چند سال پیش این کار چندان رایج نبود، اما تغییر فونت در بیوگرافی اینستاگرام خود راهی عالی برای متفاوت بودن از بقیه است
ببینید که مهرنوش این کار را با نام بیوگرافی اینستاگرام خود انجام داده‌است.

بیو اینستاگرام - فونت در بیوگرافی اینستاگرام

اگر به دنبال انجام این کار در بیوگرافی اینستاگرام خود هستید، Textizer را بررسی کنید. این یک برنامه فونت است که به شما امکان دسترسی به یک تن فونت مختلف برای اینستاگرام و برنامه های دیگر را می‌دهد!

Line Breaks را به بیوگرافی اینستاگرام خود اضافه کنید

بیو اینستاگرام - Line Breaks در بیوگرافی اینستاگرام

افزودن line breaks به بیوگرافی اینستاگرام‌تان، راهی عالی برای ارائه‌ی اطلاعات مفید در بیوگرافی اینستاگرام شما است!
line breaks با ایجاد فضای خالی بین سطرهای بیو شما خوانایی متن را افزایش می‌دهد.

موقعیت مکانی خود را درج کنید

بیو اینستاگرام - درج موقعیت مکانی

پس از تغییر حالت به پروفایل تجاری اینستاگرام، می‌توانید آدرس ایمیل، شماره تلفن و آدرس محل کار خود را در پروفایل اضافه کنید بدون اینکه از فضای کاراکتر در بیوگرافی‌تان استفاده کنید.

اگر خدمات حضوری ارائه می‌کنید یا یک رویداد پاپ آپ در پیش دارید، به اشتراک گذاشتن آن جزئیات در بیوگرافی اینستاگرام‌تان منطقی است.
سالن زیبایی سرمه‌وسمه با داشتن لینکِ قابل کلیک به مکان سالن یک کمک واقعی برای دنبال کنندگان خود ارائه کرده است.

پس از تنظیم این موارد، یک بازدید کننده ی پروفایل می‌تواند به راحتی روی هر یک از این لینک‌ها در بیوگرافی اینستاگرام شما کلیک کند و مستقیماً از طریق ایمیل یا تماس تلفنی به شما برسد یا به مکان شما هدایت شود.

سوالات متداول

بیوگرافی اینستاگرام شامل شرح مختصری از شما یا نام تجاری، اطلاعات تماس، ایموجی‌ها، هشتگ‌ها و موارد دیگر است که میتواند جنبه های معرفی، جذب مخاطب و بازاریابی داشته باشد.

اینستاگرام رسانه‌ی نسبتاً سبکی است، بنابراین سعی کنید خیلی به پیش‌نویس بیوگرافی رسمی فکر نکنید! در این مقاله چند روش عالی برای درج خلاقیت در بیوگرافی اینستاگرام شما معرفی شده است.

درج هشتگ برند تجاری در بیوگرافی‌تان راهی عالی برای جذب دنبال‌کنندگان است. هشتگ‌هایی که به بیوگرافی اینستاگرام خود اضافه می کنید به لینک‌هایی قابل کلیک تبدیل می‌شود.

برچسب ها :

منبع : oberlo.com later.com ater.com

19 پاسخ به “۱۳ ترفند نوشتن بیو اینستاگرام حرفه‌ای برای کسب‌وکارها”

  1. آمینا گفت:

    سلام دوست عزیز من خیلی ازش ایده های خوبی برم امیدوارم سلامت باشید بسیار استفاده کردیم ممنون

  2. آمینا گفت:

    سلام دوست عزیز من خیلی ازش ایده های خوبی برم امیدوارم سلامت باشید

  3. آمینا گفت:

    سلام.ممنون خیلی ازش ایده های خوبی بردم! برایتان ارزو موفقیت میکنم!

    سپاس!

  4. آمینا گفت:

    سلام.ممنون خیلی ازش ایده های خوبی بردم! برایتان ارزو موفقیت میکنم!
    چون من برای اولین بار از اینستا استفاده میکنم میخوام بدونم اون استوری های کوچولو زیر بیوگرافی ها چی هستن؟
    سپاس!

    • پریسا نوریان گفت:

      سلام دوست عزیز، قسمت مورد نظر شما به نام هایلایت شناخته می شه و شما می تونید استوری های مورد نظر خودتون رو در اون قسمت اضافه کنید.

  5. نسیم گفت:

    عالی بود ممنون

  6. مائده گفت:

    هایلایت اینستاگرام میگن.استوری هایی که میزاری بعد 24ساعت حذف میشه .اما میتونی توی این قسمت هایلایت کنی تا همیشه برای مخطبینت نمایش داده بشه

  7. جمیله گفت:

    سلام یک اپلیکیشن برای فونت فارسی برای ببو اینستاگرام نیاز داشتم ممنون میشم راهنمایی بف مایید سپاس از شما

    • مریم عابدی گفت:

      باسلام
      برای تغییر فونت برای اندروید
      اپلیکیشن cool fonts for instagram
      اپلیکیشن Font for Instagram

      برای تغییر فونت برای iOS
      اپلیکیشن Ana Muhtarif Al Khat
      اپلیکیشن Font for Instagram

  8. جمیله گفت:

    درود برشما و سپاس از نکات عالی و بینظیر
    فقط این که برای متن بیو نیاز به فونت فارسی داریم
    برای اون به چه سایت یا اپلی مراجعه کنیم
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید🙏🏼🙏🏼

    • مریم عابدی گفت:

      باسلام و تشکر از شما
      برای تغییر فونت برای اندروید
      اپلیکیشن cool fonts for instagram
      اپلیکیشن Font for Instagram

      برای تغییر فونت برای iOS
      اپلیکیشن Ana Muhtarif Al Khat
      اپلیکیشن Font for Instagram

  9. الار گفت:

    بیو اینستاگرامم فقط برای فالور هام دیده میشه
    . برای اشخاص دیگر مخفی هست . چکاری باید انجام دهم ؟

    • مریم عابدی گفت:

      باسلام
      اکانت شما در حالتPrivate است به همین علت برای تمام افراد مشاهده نمیشود .باید اکانت را به حالت Public (عمومی) برگردانید . برای این کار
      به بخش پروفایل اکانت خود مراجعه کنید . در بخش setting روی دکمه privacy کلیک کنید.سپس روی private account کلیک کرده و دکمه خاموش آن را روشن کنید که صفحه شما از حالت private به public تغییر پیدا کند.

  10. فتحی گفت:

    سلام ممنون خیلی کاربردی بود

  11. نرگس گفت:

    سلام.ممنون خیلی ازش ایده های خوبی بردم! برایتان ارزو موفقیت میکنم!
    چون من برای اولین بار از اینستا استفاده میکنم میخوام بدونم اون استوری های کوچولو زیر بیوگرافی ها چی هستن؟
    سپاس!

  12. امیر گفت:

    بسیار استفاده کردیم ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.