جشنواره زمستانی 1402 وب‌رمز

بسیاری از کارآفرینانی که به صورت سنتی شروع به کار کرده‌اند و یا پس از مدتی به سمت راه اندازی کسب و کار اینترنتی رفته‌اند مسیرهای پرپیچ‌و‌خم‌ زیادی را برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار پیموده‌اند. در این مقاله شما را با ۲۰ نکته کلیدی از نگاه کارآفرینان برتر جهان برای ایجاد کسب و کار موفق آشنا خواهیم کرد.

تکنیک‌های کلیدی برای ایجاد یک کسب‌وکار از دیدگاه کارآفرینان موفق

ایجاد یک کسب‌وکار یکی از بهترین روش‌ها برای دستیابی به استقلال مالی، شکوفایی و تأثیر مثبت در دنیا است. اما این کار آسانی نیست. همانطور که هر کارآفرین موفقی تأکید دارد، ایجاد یک کسب‌وکار مستلزم سخت‌کوشی و فداکاری است. بیشتر کارآفرینان قبل از دستیابی به موفقیت سال‌های زیادی با شکست، ناامیدی و کسب تجربه مواجه می‌شوند. برای بیشتر کارآفرینان جاده موفقیت بیشتر شبیه یک فلش به سمت راست است.

اما دشواریِ ایجاد یک کسب‌وکار موفق به این معنا نیست که روش‌هایی برای هموار کردن این مسیر وجود ندارد. همانطور که استراتژیست کسب‌وکار و زندگی تونی رابینز اغلب می‌گوید: «موفقیت از خودش سرنخ‌هایی را بجا می‌گذارد».

شما به عنوان یک کارآفرین همیشه مجبور نیستید از آزمون و خطای خودتان درس بگیرید. مهم نیست در چه مرحله‌ای قرار دارید، همیشه افراد و شرکت‌های دیگری هستند که بتوانید از آن‌ها درس بگیرید (چیزهایی یاد بگیرید).

طی چند سال گذشته توانستیم با صدها کارآفرین موفق از سراسر دنیا مصاحبه کنیم، محتوا بسازیم و با آن‌ها همکاری کنیم. این کارآفرینان چه در پست‌های بلاگ، چه در ویدیوهای یوتیوب و حتی در دوره‌های آنلاین به طور سخاوتمندانه‌ای بینش‌هایشان را با ما به اشتراک گذاشتند تا به جامعه کارآفرینان و سازندگان دوره‌های آنلاین کمک کنند.

پس از بررسی دقیق این منابع تصمیم گرفتیم تعدادی از پیشنهاداتِ مورد علاقه‌مان را در این پست با شما به اشتراک بگذاریم. امیدواریم این مجموعه از پیشنهادات در مسیر ایجاد کسب‌وکارتان به شما کمک کند تا تأثیر مثبتی در دنیا بگذارید (و حتی از اشتباهات پرهزینه جلوگیری کنید!).

از خواندن این مقاله لذت ببرید!

۲۰ نکته برتر برای ایجاد یک کسب‌وکار موفق

۱.از مخاطبانتان نظرسنجی کنید که به چه چیزهایی علاقه دارند

موفقیت در کسب و کار - از مخاطبانتان نظرسنجی کنید که به چه چیزهایی علاقه دارند

دوری کلارک – «مهمترین مرحله قبل از شروع کار است: از مخاطبانتان نظرسنجی کنید که به چه چیزهایی علاقه دارند و سپس تقاضا را بررسی کنید و اطمینان حاصل نمایید که اطلاعات مهم و مربوطه را به آن‌ها ارائه می‌کنید. این کار شما را در مسیرِ ساخت محصولی که مردم واقعأ به آن نیاز دارند قرار می‌دهد».

پيشنهاد وب رمز: بوم مدل کسب و کار؛ اجزای ۹ گانه، ۳ مثال کاربردی و دانلود رایگان قالب نمونه

۲.سعی نکنید فورأ یک محصول بی‌نقص تولید کنید. فقط کارتان را شروع کنید و به نقطه فروش برسید

موفقیت در کسب و کار - سعی نکنید فورأ یک محصول بی‌نقص تولید کنید. فقط کارتان را شروع کنید و به نقطه فروش برسید

اسکات اولدفورد – «پول براساس مقدار حرکت بدست می‌آید نه کمال. یعنی واقعأ نیاز ندارید که یک وب‌سایت بی‌نقص داشته باشید و دوره‌ای که طراحی می‌کنید نیز حتمأ نباید کامل باشد. من از زمان شروع کارم در ماه می سال ۲۰۱۵ محصول اصلی را شش بار ثبت کردم. فقط کارتان را شروع کنید و به نقطه فروش برسید؛ این مهمترین بخش در شروع کار است».

۳.به دنبال روش‌هایی برای خدمت‌رسانی بهتر به مخاطبان و مشتریان موجود بگردید

موفقیت در کسب و کار - به دنبال روش‌هایی برای خدمت‌رسانی بهتر به مخاطبان و مشتریان موجود بگردید

ایمی پورترفیلد – «به مخاطبانی که جذب کرده‌اید نگاه کنید. حتی بهتر است کسانی که قبلأ از شما خرید کرده‌اند را نیز بررسی کنید. اگر فهرستی شامل ۵۰۰۰ مخاطب یا بیشتر دارید بجای تمرکز برای اضافه کردن فهرست ایمیلتان یا افزایش مخاطبان رسانه‌های اجتماعی‌تان بر ایجاد محتوای جدید برای کسانی که قبلأ آن‌ها را جذب کردید تمرکز کنید. این مخاطبان به چه محصول یا برنامه جدیدی نیاز دارند؟ برای آن‌ها یک مجموعه محصول جدید بسازید. من یک مجموعه محصول شامل سه برنامه اصلی دارم که هر برنامه با برنامه بعدی در ارتباط است. این کار باعث می‌شود به پشتیبانی از مخاطبانی که قبلأ جذب کرده‌ام ادامه دهم درحالیکه درآمدم نیز افزایش می‌یابد».

۴.ببینید بازارتان چه چیزی می‌خواهد سپس آن را برایش بسازید

موفقیت در کسب و کار - ببینید بازارتان چه چیزی می‌خواهد سپس آن را برایش بسازید

جی جی ویرجین – «من نظریه بساز و بفروش را تأیید نمی‌کنم. می‌خواهم بدانم مخاطبان به چه چیزی نیاز دارند و سپس آن را برایشان بسازم».

۵.از بازخورد مشتریانتان برای تغییر و ارتقاء خود استفاده کنید

موفقیت در کسب و کار - از بازخورد مشتریانتان برای تغییر و ارتقاء خود استفاده کنید

جیمز آلتوچر – «هیچ کسی کاملأ بی‌نقص نیست. گاهی اوقات باید تصمیم به انجام کاری بگیرید و سپس براساس بازخورد آن را تغییر دهید. نیازی نیست که صبر کنید تا به کمال برسید. فقط باید کارتان را راه‌اندازی کنید و سپس بازخورد اولیه را بدست آورید. سپس می‌توانید آن را تغییر دهید».

۶.از گروه‌های فیسبوک برای ایجاد یک اجتماع در زمینه کسب‌وکارتان استفاده کنید

موفقیت در کسب و کار - از گروه‌های فیسبوک برای ایجاد یک اجتماع در زمینه کسب‌وکارتان استفاده کنید

دانا مالستف – «گروه فیسبوک فقط یک گروه نیست بلکه یک اجتماع است و فقط طی یک سال توانستیم آن را به بیش از ۲۰ هزار عضو برسانیم. من به پیشرفت افراد دیگر کمک می‌کنم، ما برای زنان دیگر جشن می‌گیریم و از طریق رقابت با یکدیگر همکاری می‌کنیم. به نظرم دنبال‌‌کننده‌های قوی را بدست آوردم نه فقط به دلیل اینکه محتوای خوب و منطقی را تولید می‌کنم بلکه به این خاطر که یک برند معتبر و همچنین سرگرم‌کننده تولید می‌کنم».

۷.تا زمانیکه به نقطه فروش نرسیده باشید ایده‌ شما به تأیید نرسیده است

موفقیت در کسب و کار - تا زمانیکه به نقطه فروش نرسیده باشید ایده‌ شما به تأیید نرسیده است

مایکل اونیل – «مردم با کارت اعتباری‌شان رأی می‌دهند. اگر واقعأ برای ایده شما پول خرج نکنند یعنی این ایده هنوز به تأیید نرسیده است».

۸.انتخاب نام تجاری (برند) همان برداشتی که در بازار برای جذب مخاطب هدف ایجاد می‌کنید

موفقیت در کسب و کار - انتخاب نام تجاری (برند) همان برداشتی که در بازار برای جذب مخاطب هدف ایجاد می‌کنید

ری پرز – «یک برند بزرگ با درک مخاطب و جایگاه او، درک بازار و درک موضع‌تان شروع می‌شود. برای اینکه بتوانید مخاطب هدف را جذب کنید باید چه برداشتی را ایجاد کنید؟ نقطه اشتراک بین اعتبار، تمایز و انحصار و ارتباط همان جایی است که باید برندتان را تثبیت کنید».

۹.با ساخت محتوای سودمند برای مخاطبان به آن‌ها نشان دهید که برایشان اهمیت قائلید

موفقیت در کسب و کار - با ساخت محتوای سودمند برای مخاطبان به آن‌ها نشان دهید که برایشان اهمیت قائلید

سانی لناردوزی – «اهمیت زیادی برای جامعه‌تان قائل شوید و ثابت قدم باشید و به طور منظم محتوا تولید کنید، در این صورت گروهی از افرادی را خواهید داشت که آمادگی بالایی دارند و تمایل دارند تا آخر عمرشان مشتری شما باشند».

۱۰.بستر شخصی‌تان را بسازید اما سعی نکنید همه را جذب کنید

موفقیت در کسب و کار - بستر شخصی‌تان را بسازید اما سعی نکنید همه را جذب کنید

آدام برائوم – «نیازی نیست که تمام افراد را راضی نگه دارید (همه را جذب کنید) اما کسی یا گروه کوچکی از افراد وجود دارد که محتوایی که به اشتراک می‌گذارید را باور دارد و برایش ارزشمند است. اگر واقعأ خواسته‌های آن‌ها را اجابت کنید آنگاه آن‌ها نیز این محتوا را با افراد دیگری به اشتراک می‌گذارند و آن را به بخشی از زندگی‌شان تبدیل می‌کنند. و در نهایت این بستر نه تنها شما را قادر می‌سازد تا کارهایی که می‌خواهید را برای خود و خانواده‌تان انجام دهید بلکه یک میراث از خودتان در جهان بجا می‌گذارید».

۱۱.به اشتراک‌گذاری داستان شخصی‌تان باعث می‌شود پیوندهای قوی‌تری با دیگران برقرار کنید

موفقیت در کسب و کار - به اشتراک‌گذاری داستان شخصی‌تان باعث می‌شود پیوندهای قوی‌تری با دیگران برقرار کنید

الکسی پانوس – «اغلب تصور می‌کنیم که به دلیل آسیب‌پذیری و صراحت مورد قضاوت و تمسخر واقع می‌شویم، اما اتفاقی که می‌افتد بسیار متفاوت است. وقتی بخش‌هایی از خودمان را به اشتراک می‌گذاریم بیشتر به انسانیت می‌رسیم و این انسانیت همان چیزی است که ما را به یکدیگر پیوند می‌دهد. بنابراین اگر می‌خواهید پیوندهایتان با یک گروه را توسعه دهید و با کسانی که واقعأ شما و پیامتان را درک می‌کنند مشارکت داشته باشید باید داستانتان را با آن‌ها به اشتراک بگذارید».

۱۲.بهترین راه برای بازاریابیِ کسب‌وکارتان این است که به مخاطبان هدف نشان دهید آن‌ها را درک می‌کنید

موفقیت در کسب و کار - بهترین راه برای بازاریابیِ کسب‌وکارتان این است که به مخاطبان هدف نشان دهید آن‌ها را درک می‌کنید

مارک لک – «قرار نیست بازار و مردم را مجبور کنید ارزش چیزی که دارید را درک کنند. باید به گونه‌ای بازاریابی کنید که مردم بفهمند شما احساسات آن‌ها را می‌دانید. بهترین روش برای بازاریابی این است که مردم بدانند شما احساسات آن‌ها را درک می‌کنید نه اینکه آن‌ها را مجبور کنید محصولتان و ارزش آن را درک کنند».

۱۳.درآمدتان را مجددأ در کسب‌وکارتان سرمایه‌گذاری کنید تا سریع‌تر به افراد و مقیاس بیشتری برسید

موفقیت در کسب و کار - درآمدتان را مجددأ در کسب‌وکارتان سرمایه‌گذاری کنید تا سریع‌تر به افراد و مقیاس بیشتری برسید

جینین بلکول – «فهرست مخاطبانم را از طریق تبلیغات فیسبوک مستقیمأ در یک صفحه وبینار توسعه دادم. تقریبأ به طور روزانه وبینار را اجرا کردم. فروش‌های ناشی از وبینار در روز اول را مجددأ سرمایه‌گذاری کردم تا در روز دوم تبلیغات بیشتری انجام دهم. به سرعت توانستم بازاریابی‌ام را پرورش دهم و در اولین راه‌اندازی تشکیلاتم توانستم فهرست مخاطبانم را توسعه دهم. فهرست کوچکی که با ۱۵۰ نفر شروع کرده بودم در مدت زمان کوتاهی به یک اجتماعِ بیش از ۵۰ هزار مربی، مشاور، نویسنده و متخصص تبدیل شد».

۱۴.رقابت چیز خوبی است و ثابت می‌کند که عرضه شما با تقاضا مواجه می‌شود

موفقیت در کسب و کار - رقابت چیز خوبی است و ثابت می‌کند که عرضه شما با تقاضا مواجه می‌شود

 

گرگ اسمیت – «از رقابت نترسید. رقابت تأیید می‌کند که مشکلی که شما قصد دارید آن را حل کنید یا راه حلی که برای یک مشکل ارائه می‌دهید با تقاضا روبرو می‌شود. بنابراین به دنبال این رقابت بگردید».

۱۵.از رسانه‌ها برای ایجاد فهرست مخاطبان و افزایش فروش استفاده کنید

موفقیت در کسب و کار - از رسانه‌ها برای ایجاد فهرست مخاطبان و افزایش فروش استفاده کنید

 

استر کیس – «این مسئله به شدت حائز اهمیت است که یک مکانیزم داشته باشید که به کمک آن بتوانید توجهی که از طریق مصاحبه با رسانه‌ها جلب کرده‌اید را به فروش تبدیل کنید».

۱۶.سعی نکنید از هر کانال بازاریابی استفاده کنید. بر کانالی که به دردتان می‌خورد تمرکز کنید

موفقیت در کسب و کار - سعی نکنید از هر کانال بازاریابی استفاده کنید. بر کانالی که به دردتان می‌خورد تمرکز کنید

آنه سامویلوف – «با یک یا دو کانال ارتباطی و خبری اصلی شروع کنید، جایی که بتوانید مردم را به آنجا بفرستید. نقاط تماس دیگر (نقطه ارتباطی بین خریدار و فروشنده) که می‌دانید مردم از آن‌ها استفاده می‌کنند را امتحان کنید. این نقاط عبارتند از لایوهای فیسبوک، استوری‌های اینستاگرام، اسنپ‌چت و روش‌های دیگرِ دستیابی به مخاطبان جدید مثل تبلیغات فیسبوک، مصاحبه‌های مهمان و مشارکت‌های استراتژیک. این کار را به سادگی انجام دهید و همیشه مردم را دوباره به کانال‌های اصلی بفرستید».

۱۷.فقط به فروش تمرکز نکنید. به مشتریانتان کمک کنید به موفقیت برسند

موفقیت در کسب و کار - فقط به فروش تمرکز نکنید. به مشتریانتان کمک کنید به موفقیت برسند

نیک آنسورث – «ما در این کسب‌وکار فقط قصد نداریم مردم را مجبور کنیم محصولاتمان را خریداری کنند. بلکه می‌خواهیم تغییر و تأثیر را مشاهده کنند و داستان‌های موفقیت‌آمیز خودشان را بسازند».

۱۸.فقط چون یک ایده برای فرد دیگر عملی است به این معنا نیست که برای شما نیز کار می‌کند.

همیشه سئوالات بیشتری مطرح کنید

موفقیت در کسب و کار - همیشه سئوالات بیشتری مطرح کنید

رجینا آناجینو – «همیشه سئوالات بیشتری بپرسید. بررسی کنید که آیا «روشی» که مردم به شما پیشنهاد می‌دهند تنها روش موجود است و برای شما و موضوع یا مخاطبانتان معنادار است. متوجه شدم که مخاطبان و فروش‌های بیشتر به دنبال نادیده گرفتنِ توصیه‌های سنتی و تمرکز بر سئوالات کلیدی درمورد نیازهای مخاطبان هستند، بجای اینکه سیستم‌هایی که دیگران قبلأ ساخته‌اند را دوباره بسازند. همیشه سئوالات بیشتری بپرسید. آیا این روش برای شما امکان‌پذیر است؟ چگونه می‌توانید این روش را بدون استفاده از عناصری که دوست ندارید اتخاذ کنید؟ در این نقطه چه چیزی مخاطبان را حیرت‌زده می‌کند؟ اگر می‌خواهید از خودتان بپرسید «آیا باید از وبینارها یا یک چالش10 روزه برای تبلیغِ دوره‌ام استفاده کنم؟ بجای آن بپرسید «در دنیایی که وبینارها/چالش‌ها وجود ندارند چگونه می‌توانم به طور ایده‌آل به مردم کمک کنم و محصولم را با آن‌ها به اشتراک بگذارم؟»

۱۹.زمانتان را صرفِ ساختن سیستم‌ها و استخدام افراد بکنید تا زمانیکه به کسب‌وکاری دست پیدا کنید که بدون شما نیز اجرا شود

موفقیت در کسب و کار - زمانتان را صرفِ ساختن سیستم‌ها و استخدام افراد بکنید تا زمانیکه به کسب‌وکاری دست پیدا کنید که بدون شما نیز اجرا شود

روری وادن – «امروز برروی چیزهایی وقت بگذارید که فردا زمان بیشتری را به شما اعطا می‌کنند، در نتیجه می‌توانید زمانتان را چند برابر کنید».

۲۰.وقتی به موفقیت در کسب‌ و کارتان دست پیدا می‌کنید بخاطر داشته باشید که با کمک به دیگران کار خوبی انجام دهید.

موفقیت در کسب و کار - وقتی به موفقیت در کسب‌ و کارتان دست پیدا می‌کنید بخاطر داشته باشید که با کمک به دیگران کار خوبی انجام دهید.

کول هیتر – «فقط دو روش وجود دارد که یک نفر چیزی را یاد بگیرد که هرگز نمی‌دانسته هیچ اطلاعی از آن چیز ندارد. روش اول این است که راه سخت را پیدا کنیم. در دنیای کارآفرینی آن را «تجربیات دشواری که به دیگران درس زندگی می‌دهند» توصیف می کنیم. تنها راه دیگر برای انجام یک کار این است که کسی آن را به ما بیاموزد یا دانشش را با ما به اشتراک بگذارد. پس بجای اینکه دوباره چرخ را اختراع کنیم یا سخت‌ترین، طولانی‌ترین و پرهزینه‌ترین راه را از میان اشتباهات پیدا کنیم، کسانی که دارای بیشترین مهارت یا دانش هستند مسئولیت دارند آن‌ها را با ما به اشتراک بگذارند».

منبع : thinkific.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 925 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.