سه لینک ابتدایی صفحه نتایج جستجوی گوگل همیشه بیشترین بازدید را دارند بنابراین طبیعی است شما در بازه زمانی خاص بخواهید در سه لینک اول نتایج جایگاه داشته باشید تا بازدید و فروش خود را افزایش دهید. انواع تبلیغات گوگل ادوردز این امکان را برای شما فراهم می‌کند. در این مقاله مزایای استفاده از گوگل ادز و نحوه کارکرد آن را توضیح خواهیم داد.

گوگل ادز - گوگل ادز یک انتخاب هوشمندانه

امروزه افراد تمام نیازهای خود را در گوشی­‌های همراهشان جستجو می­‌کنند، مکان‌­های مورد نظرشان را در گوگل مپ پیدا می­‌کنند و ویدئوهای مورد نظرشان را در یوتیوب می­بینند. امروزه تبلیغات در گوگل با عنوان گوگل ادز که پیش از این با نام گوگل ادوردز شناخته می­شد در تلاش است تا به کمک همه کسب­و­کارها با ابعاد مختلف بیاید و آن­ها را از طریق کانال­های مختلف و سایت­های شرکای خود به مشتریان هدفشان مرتبط سازد.

شاید با وجود قیمت سئو در ایران، خیلی از افراد به دنبال تبلیغات در گوگل نروند اما فراموش نکنید که هر کانال بازاریابی مزایا و معایب خاص خودش را دارد.

تمام کسب ­وکارهای کوچک می­توانند از کمپین­های هوشمند گوگل استفاده کنند. کمپین­های هوشمند از ترکیب “خلاقیت” و “تکنولوژی­های موجود” در گوگل ادز برای تمام صاحبان کسب ­وکار ساخته شده است. شما می­توانید تنها در چند دقیقه تبلیغات خود را راه اندازی کنید و نتایج مورد نظر خود اعم از ایجاد تماس­های تلفنی مشتریان با شما، افزایش تعداد بازدیدکننده­گان از وب­سایت و یا افزایش مراجعه به فروشگاه ­تان را بدست آورید.

هدف بیش از ۹۰ درصد کسب­وکارها جذب مشتری، دعوت آن­ها به بازدید از فروشگاه شان و خرید از آن­هاست.

تنها کافیست حداکثر ۱۵ خط عنوان و ۴ خط توضیح را برای تبلیغ خود تعریف کنید و بقیه کار را به گوگل بسپارید. گوگل با آزمایش ترکیبات مختلفی، به آسانی می­فهمد که کدام تبلیغ بهترین نتیجه را برای جستجوی هر پرسش خواهد داشت. بنابراین با جستجوی عبارت­های یکسان توسط افراد مختلف، ممکن است نتایج مختلفی مبنی بر پیشینه هر فرد نمایش داده شود. بطور میانگین کسانی که از امکانات ماشین لرنینگ گوگل استفاده می­کنند ۱۵ درصد کلیک بیشتر دریافت می­کنند.

کمپین­‌های هوشمند برای کسب­وکارهای کوچک و محلی­ای که به صورت جداگانه نیروی بازاریابی و یا حتی وب­سایتی ندارند بسیار مناسب است.

مزایای استفاده از گوگل ادز:

گوگل ادز - مزایای استفاده از گوگل ادز

۱.دسترسی به مشتریان هدف:

با استفاده از فرمت­ها و ویژگی­های مختلف گوگل ادز می­توانید تبلیغات خود را بر اساس اهداف کسب­و­کار خود خصوصی سازی کنید. در مورد سئو وب سایت پزشکی، گوگل ادز می‌تواند یک فرصت استثنائی باشد.

برخی از اهدافی که با استفاده از خدمات گوگل ادز می­توانید به آنها دست یابید عبارت­اند از:

  • افزایش بازدید از وبسایت
  • افزایش بازدید از فروشگاه یا محل کسب­وکار شما
  • افزایش تماس با شما
  • نصب اپلیکیشن و یا دانلود خدمات اللکترونیکی شما

۲.هدفمندسازی تبلیغات با استفاده از کلمات کلیدی:

وقتی شما تبلیغات خود را در شبکه جستجوی گوگل اجرا می­کنید می­توانید با استفاده از کلمات کلیدی افرادی را که عبارت­های مرتبط را جستجو می­‌کنند و یا به دنبال وبسایت­هایی با مطالب مشترک می­گردند را مورد هدف قرار دهید.  همچنین می­توانید تبلیغات خود را در زمان­های مشخصی از شبانه­روز و برای زبان مشخصی نمایش دهید.

۳.انتخاب دقیق­تر مخاطبان هدف:

همچنین زمانی که از گوگل ادز برای نمایش تبلیغات خود استفاده می­کنید می­توانید مشخصات دقیق­تری از مخاطبان هدف خود مثل سن افراد، نوع سایت­هایی که قبلا به آنها سرزده­اند و همچنین زمینه علایق آنها را تعیین کنید.

۴.پرداخت هزینه تنها به ازای دریافت نتیجه:

شما تعیین می­کنید که چقدر می­خواهید برای تبلیغات خود هزینه کنید و تنها زمانی باید هزینه پرداخت کنید که افراد روی تبلیغات شما کلیک می­کنند.

۵.ارزیابی عملکرد تبلیغات:

به سادگی و به سرعت می­توانید میزان اثربخشی تبلیغات خود را در هر زمان ارزیابی کنید و در حین کار تغییرات لازم را برای بهبود آن ایجاد کنید.

۶.تبلیغ از طریق پلتفرم­های مختلف:

فرقی نمی­کند که مخاطبان هدف شما از چه پلتفرمی (لپ­تاپ، گوشی، تبلت و یا حتی اپلیکیشتن خاصی)استفاده می­کنند، شما می­توانید بدون توجه به پلتفرمی که مخاطبان هدفتان از آن استفاده می­کنند با آن­ها ارتباط برقرار کنید و تبلیغات خود را در معرض دید آنها قرار دهید.

گوگل ادز چگونه تصمیم می­گیرد که چه تبلیغاتی باید در صدر جستجوی گوگل به نمایش دربیایند؟

گوگل ادز - تبلیغات در صدر جستجوی گوگل

این کار بر اساس فاکتوهای زیر و میزان رقابت کسانی که در مزایده شرکت می­کنند انجام می­شود:

  • پیشنهاد مزایده (bid) :

    وقتی شما مقدار پرداخت پیشنهادی خود را برای تبلیغاتتان تعیین می­کنید در واقع به گوگل می­گویید تا چه مقدار قصد دارید برای کلیک تبلیغاتتان هرینه کنید. معمولا افراد در ابتدا با مقادیر کم شروع می­کنند و در هر زمان که بخواهند می­توانند آن را تغییر دهند و بهبود بخشند.

  • کیفیت تبلیغ:

    گوگل ادز همچنین میزان مرتبط بودن تبلیغات شما را با وبسایتی که به آن لینک شده است و همچنین میزان مفید بودن آن برای افرادی که آنها را جستجو می­کنند را مورد ارزیابی قرار می­دهد و آن را تحت عنوان “امتیاز کیفیت” به شما نمایش می­دهد و شما می­توانید بر اساس آن تبلیغات خود را مانیتور کنید و آن را بهبود بخشید.

  • میزان تاثیرگذاری مورد انتظار از اکستنشن­ها و سایر فرمت­های تبلیغات:

    وقتی کمپین تبلیغات گوگل خود را ایجاد می­کنید، امکانی وجود دارد که از طریق آن می­توانید گزینه­ های دیگری را از جمله شماره تلفن، اطلاعات تکمیلی و یا لینک­های صفحات مشخصی از وبسایتتان را به تبلیغ خود اضافه کنید. به همه این اطلاعات و لینک­های اضافی اکستنشن می­گویند. گوگل ادز میزان اثرگذاری این اکستنشن­ها را بروی عملکرد تبلیغ شما ارزیابی می­کند. بنابراین حتی زمانی که رقبای شما bid بالاتری را برای شرکت در مزایده گوگل ادز تعیین کنند، شما می­توانید با هزینه کمتری و با اکستنشن­ها و کلمات کلیدی مرتبط­تر و بهتری موقعیت بالاتری را برای خود مهیا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.