جشنواره زمستانی 1402 وب‌رمز

طراحی وب‌سایت‌ یکی از الزمات هر کسب و کاری ‌می‌باشد و هدف از ایجاد سایت کمک به فروش و جذب مشتری است. قدم بعد از طراحی سایت بالا بردن بازدید از سایت با تبلیغات و روش‌هایی مانند سئو سایت و تبلیغات گوگل ادز ‌می‌باشد.

اما چرا گاهی با تمامی این موارد باز هم فروشی در کار نیست،‌ اکثر افراد به دنبال بالا بردن بازدید سایت خود هستند غافل از اینکه پارامتر مهم‌تر از بازدید سایت، نرخ تبدیل بازدیدکننده سایت به مشتری ‌می‌باشد.

در سئو سایت شرکتی و سئو سایت فروشگاهی علاوه بر بهینه سازی سایت، باید تیم فروش نیز همکاری کند. همچنین کیفیت کار نیز عامل بسیار مهمی است.

برای اینکه بدانیم میزان بازدید از سایت چقدر است ‌می‌توان از Google Analytics استفاده کرد و یا برای آنکه با استفاده از معیارهای پیچیده‌تر و با دقت بیشتر نرخ تبدیل سایت خود را بررسی کنید می‌توانید از CRM استفاده کنید.

محاسبه نرخ تبدیل بازدید کننده به خرید موفق یا تعداد تماس (در سایت‌های خدماتی و معرفی) کمک شایانی به بهبود کسب و کارتان و افزایش فروش خواهد کرد. با ایجاد تغییرات کوچکی در سایت خود، شما ‌می‌توانید بهره وری بهتری از سایت و کسب و کار آنلاین خود داشته باشید.

مورد اول: از دید مشتری به سایت خود نگاه کنید

اینکه بتوانید به سایت خود با دید کاربر نگاه کنید تاثیر زیادی در کارآمدی سایت شما خواهد داشت. اینکه آیا یک کاربر با وارد شدن به سایت شما دچار سردرگمی خواهد شد یا نه، و یا اینکه استفاده از خدمات یا محصولات شما چه امتیازی برای کاربر شما خواهد داشت و چرا باید با وجود برندهای دیگر و رقبا، خرید از سایت شما انجام شود. ‌این دیدگاه برای رفع ایرادات سایت و ایجاد راهکارهای جذاب فروش به شما کمک زیادی خواهد کرد.
توجه داشته باشید توضیحات در سایت باید با زبان ساده و سلیس و قابل فهم برای کاربران نوشته شود. در خیلی از موارد استفاده از کلمات خیلی تخصصی و سنگین موجب ‌می‌شود کاربر سایت شما را خیلی سریع ترک کند.

مورد دوم: ایجاد اعتماد در مشتریان است

مشتری باید در سایت شما احساس امنیت و اعتماد داشته باشد برای این امر ‌می‌توان از روش‌های مختلف استفاده کرد. ‌می‌توانید نماد اعتماد یا آرم ‌مشتری مداری را در سایت خود قرار دهید یا با استفاده از نظرات مشتریان قبلی و رضایت آنها در استفاده از خدمات یا محصولات شما اعتماد کاربران خود را جلب نمایید، استفاده از لوگو و نشانه‌های مشتریان مطرح و بزرگ شما نیز ‌می‌تواند کمک کننده باشد.
یکی از روش‌های ایجاد حس اطمینان از راه در دسترس کاربران و بازدید کنندگان بودن وجود ‌می‌آید. به طور مثال ‌می‌توانید با ایجاد چت زنده در سایت خود دسترسی سریع برای کاربر به ادمین ایجاد کنید.

مورد سوم؛ بازار هدف خود را بشناسید

در نهایت بازار هدف شما مهمترین بخش کار شماست اینکه با چه کلماتی کمپین ادوردز راه اندازی می‌کنید و یا با چه کلید واژه‌هایی سئو انجام می‌دهید ‌و بنرها و تبلیغات سایت در چه فضاهای انجام می‌شود از اهمیت بالایی برخوردار است.‌ تبلیغات شما باید هوشمندانه و دقیق انجام بگیرد تا بیشترین بازخورد و بازدهی را برای شما داشته باشد.

موارد بسیاری برای تبدیل بازدیده کننده سایت به مشتری وجود دارد، اما موارد بالا جزی از مهم ترین به حساب می آیند و بهتر است که برای ازیاد شدن مشتریانتان می‌توانید از موارد استفاده کنید.

تیم تخصصی طراحی سایت و سئو وب‌رمز‌ برای ارائه راهکار و مشاوره در خدمت شما ‌می‌باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات وب رمز

تعداد خدمت ارائه شده

150
پروژه سئو
420
پروژه طراحی سایت
69000
خدمات هاست
220000
ثبت دامنه

در وب‌رمز رضایت مشتریان اولویت ماست

کارفرمایان در مورد ما چه می‌گویند

خانم مهندس درفشی

خانم مهندس درفشی

مدیر سایت "آژانس ارتباطات دان"
آقای مهندس منظمی

آقای مهندس منظمی

مدیر "هلدینگ گام"
خانم مهندس اسدی

خانم مهندس اسدی

مدیر دیجیتال مارکتینگ "ایران ادونچر"
آقای مهندس طالب زاده

آقای مهندس طالب زاده

مدیر مجموعه مهاجرتی - تحصیلی "کانادا از ایران"

برخی برندها که افتخار خدمت به آنها را داشتیم

جایگاه برند معظم شما اینجاست..

webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers
webramz customers

تعدادآرا: 966 - میانگین: 4.8

رأی شما ثبت شد.